Dionysos Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Vilka är hajar och vilka är fiskar? MIROCCO CurlyEightySix9 Pokerfejset mmonkeyman maztijn2 PHNX666 KibbaN Boratz TiltingAbit UkhtaStyle LiptoN JaCkSkAteRdEbOmB 2outerspecial TurnTable Vad tycker ni om dessa grabbar? och vilka mer finns det värda att nämna? Citera
Anderssson Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Jag tycker det bara har blivit grinders på ipoker sen några mån tillbaka Citera
TheEmbassy Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Vilka är hajar och vilka är fiskar?PHNX666 Gillar att syna sig all-in med färgdrag på flop till taskiga odds. Så haj, eftersom de alltid sitter. MIROCCO är okej. Curly är okej. Gemensamt för typ resten är NIT! Citera
okocha Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Ska ge min syn på några spelare. Av de nämnda: Pokerfejset - Bra spelare, jobbig (men rolig) att möta när han spelar LAG. Tråkig NIT ibland. mmonkeyman - Inte spelat med så mkt, verkar stabil. TiltingAbit - Antagligen marginell vinnare av det jag sett. LiptoN - Nit som gillar att trakassera mig. Om det är samma LiptoN som på Stars så slowrollar han AA i sng. Andra: e306 - Spelar väldigt rakt fram. SekreterarN - Jobbig att möta, vinnande? progamerr - Ganska duktig. SonOfSven - Shortstack, kan inte spela med större stackar. ToiletFish - bra, vinner alla sina flips. Citera
Anderssson Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Gillar att syna sig all-in med färgdrag på flop till taskiga odds. Så haj, eftersom de alltid sitter. MIROCCO är okej. Curly är okej. Gemensamt för typ resten är NIT! Vad är NIT? Citera
Djens Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Vad är NIT? Not Entirely Transparent. De spelar alltså väldigt löst så att det är svårt att veta vad de sitter på. Citera
-PK- Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Not Entirely Transparent. De spelar alltså väldigt löst så att det är svårt att veta vad de sitter på. Jag trodde NIT betydde något helt annat. Citera
okocha Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Not Entirely Transparent. De spelar alltså väldigt löst så att det är svårt att veta vad de sitter på. Troll! A nit is a tight-passive player that avoids confrontations. Typically, the term nit is used when this type of passive player plays in a pot-limit or no-limit game. Nits tend to avoid big pots and do not like to gamble. Citera
FamilyGuyFan Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Nits tend to avoid big pots and do not like to gamble. Detta är inte sant, jag är NIT och jag gick all-in med mitt öppna färgstegdrag en gång. Så det så. Citera
sorkenkk Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Betyder inte nit samma sak som på svenska och kommer från att nita ihop något, dvs tighta ihop? Alltså nit = tight. Citera
Dionysos Postad 4 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2008 Betyder inte nit samma sak som på svenska och kommer från att nita ihop något, dvs tighta ihop? Alltså nit = tight. jo, vi fick bara en släng av pfs ökända ironi Citera
sorkenkk Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 jo, vi fick bara en släng av pfs ökända ironi Jo förstod det. Blev lite fundersam ändå och ville bara ha bekräftat om det verkligen var som jag alltid trott. :> Citera
Djens Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Eller bara en släng av att jag inte riktigt visste var en N I T var, istället för att klaga på mig om att jag skrev något som inte var rätt kunde ni ju sagt det rätt av. Citera
ampixo Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Nästan alla NL200-NL400spelare på ipoker suger. Bara jättesuper-nits hela hopen. Ingen som kan spela Citera
dannnne88 Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Nästan alla NL200-NL400spelare på ipoker suger. Bara jättesuper-nits hela hopen. Ingen som kan spela Samtidigt skriver du i december måndasresultattråden att du backat den månaden så det måste ju betyda att du är ännu sämre då? Citera
ampixo Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 Samtidigt skriver du i december måndasresultattråden att du backat den månaden så det måste ju betyda att du är ännu sämre då? Ja för en bra spelare vinner varje gång. Ditt tap. http://static.pici.se/pictures/JkwPmtIAF.jpg , där har du länk till mitt nl200 och 400 på ipoker Citera
dannnne88 Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 Ja för en bra spelare vinner varje gång. Ditt tap. http://static.pici.se/pictures/JkwPmtIAF.jpg , där har du länk till mitt nl200 och 400 på ipoker Här blir de personliga angrepp, gg wp. Citera
ampixo Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 Inte så mycket, du som flög på mig om att jag var sämre än kass-nitsen på ipoker. Citera
sexyterran Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 boysboysboys, keep it civil! leta efter lRLsucks på nl400 HUborden. han tömzerz0r dej pwn2k9 aipre. Citera
TheMooSe Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 Vilka är hajar och vilka är fiskar? MIROCCO CurlyEightySix9 Pokerfejset mmonkeyman maztijn2 PHNX666 KibbaN Boratz TiltingAbit UkhtaStyle LiptoN JaCkSkAteRdEbOmB 2outerspecial TurnTable Vad tycker ni om dessa grabbar? och vilka mer finns det värda att nämna? Tycker rbk.trondheim borde finnas med där han spelar alltid nuts!! sen finns det en hel del till några ja kommer på nu är iaf Braveryshark foxynadja själv lirar jag bara 8 handed, men många av de namnen du räknar upp lirar även det. aka/Lisa28 Citera
Odalmannen Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Postad 8 Oktober , 2008 Jag har spelat på iPoker i en månad nu och jag reagerar på att det är väldigt många shortstackade spelare där som stör. Hur kommer det sig? Jag har en bra deal och kommer att stanna ett tag framöver. Spelade på det här nätverket för ett år sedan ungefär och upplevde då att det fanns många fler löspassiva spelare. Nu verkar det mest bara vara TAG, LAG och SS. Spelar NL2OO. Citera
Recommended Posts