DrRoland Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Börjar 13.35 på svt2 Handlar givetvis inte om poker, men kan vara kul att se vad är det är för oss som tittar på high stakes poker. Citera
DrRoland Postad 3 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2008 Sevärt kanske, men veti fan om det är värt 750spänn att betala för. Citera
Tottyville Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Jag såg dem när de var här i Stockholm och spelade på Globen. Det är värt 750spänn, helt sjuk show. Citera
Tazman Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Det jag såg tyckte jag va riktigt häftigt. Hade lätt degat 750 spänn för det. Citera
_Zodiac_ Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Showen är väl okej om gillar sånt trams. Den stora frågan är hur den där muppen som äger skräpet kan vara god för de stålar han sägs vara god för.... blows my mind Citera
K_MaN Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Showen är väl okej om gillar sånt trams. Den stora frågan är hur den där muppen som äger skräpet kan vara god för de stålar han sägs vara god för.... blows my mind 500-750 kr per biljett, utsålt världen över..... u do the math... Citera
Suron Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Showen är väl okej om gillar sånt trams. Den stora frågan är hur den där muppen som äger skräpet kan vara god för de stålar han sägs vara god för.... blows my mind Varför kallar du honom för mupp? Är du avundsjuk eller har du bara dåligt ordförråd? Vad jag vet så har han inte gjort någon något ont. Det enda han gjort är att starta en cirkus fyld av världartister som blivit en megasuccé och därmed gjort honom stenrik. Att du undrar hur han har kunnat bli rik på en så stor succé får mig att undra om det inte är du som är en mupp. I alla fall vad gäller kunskapen i matematik. Citera
_Zodiac_ Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Eftersom detta ska föreställa ett pokerforum och personen ifråga gjort sig känd som en mupp, vad gäller hans prestationer inom pokern, ser jag inget konstigt i att kalla honom mupp. Märkligt att du blir upprörd över det men hey vem bryr sig? Citera
Boosted2Boobs Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Eftersom detta ska föreställa ett pokerforum och personen ifråga gjort sig känd som en mupp, vad gäller hans prestationer inom pokern, ser jag inget konstigt i att kalla honom mupp. Märkligt att du blir upprörd över det men hey vem bryr sig? I den high stakes poker jag har sett är han så vänlig så han låter de med mindre pengar bestämma om de ska köra turn och river en eller två gånger vid allin och låter dem komma undan billigt. Han verkar vara en trevlig person med medkänsla och spelar för att det är kul. Han förtjänar verkligen inte att kallas mupp. Citera
_Zodiac_ Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 För satanas perkele jävla fjollor. Han om någon förtjänar att kallas mupp och värre. Sluta upp med tramsandet era känsliga små stackare!! Citera
Suron Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 För satanas perkele jävla fjollor. Han om någon förtjänar att kallas mupp och värre. Sluta upp med tramsandet era känsliga små stackare!! Bitter - mer bitter - Zodiac. Den enda fjolliga muppen i denna diskussion är du. Känsliga små stackare? Ja du, om det är att vara en känslig stackare om man inte tycker att en schysst person skall kallas mupp så är jag gärna det. Alla kan inte vara lika coola som du... Citera
Recommended Posts