kalle__84 Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Jag läser. Tar mkt tid. Hade jag inte läst hae jag varit rik på poker Citera
decoy Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Har läst, men hoppade av för evigheter sedan. För tråkigt helt enkelt. Långt ifrån poker m.a.o. Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 4 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2008 Inga fler? Tänkte fråga några frågor om juristlinjen men jag tar det helst över PM för att undivka påverkan från övriga pf som har en tendens att klanka ned på allt och alla. Citera
MJ Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Brukar ha samlag med en tingsnotarie. Klarar nog av de flesta basic frågorna om utbildningen. Citera
Supertequila Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Brukar ha samlag med en tingsnotarie. Klarar nog av de flesta basic frågorna om utbildningen. Så han pratar jobb hemma? Illa. Citera
DjLuppy Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Läser första året nu i Lund... Citera
BingoBenny Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Så sjukt att folk inte törs posta här på forumet längre.. Citera
affe2000 Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Jag läser 5:e terminen i Lund. Det är bara att PM:a eller ta det här om du har några frågor. Citera
MJ Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Så han pratar jobb hemma? Illa. WP! Har funderat nere i tvättstugan på en bra "comeback". Vet vad Kramer skulle ha sagt... Citera
Cyntax Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Check. Jag borde varit klar för läääänge sedan. Men nu tar jag sista rycket och ska med vilja, våld och vaselin vara klar i juni. Klyka läser/har läst också (tror jag). Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 5 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2008 Nu har ni fått varsitt gulligt PM. Vill någon mer ställa upp och bli terroriserad med frågor är det bara att hojta till! Citera
Recommended Posts