skitsystem Postad 2 Januari , 2008 Rapport Postad 2 Januari , 2008 Hej, Jag undrar hur de beräknar raken vid borden på Prima-nätverket. Har de dealt, contributed eller weight contributed? Citera
tamtaram Postad 2 Januari , 2008 Rapport Postad 2 Januari , 2008 Inte för att jag tror att det är vad du vill veta men här är svaret på din fråga: Det är generellt 5% och är satt till en maxavgift beroende på limit och antal spelare. Rake beräknas inte enligt några av de metoderna du beskrev utan beräknas på potstorlek fr.om floppen. Citera
skitsystem Postad 2 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2008 Inte för att jag tror att det är vad du vill veta men här är svaret på din fråga: Det är generellt 5% och är satt till en maxavgift beroende på limit och antal spelare. Rake beräknas inte enligt några av de metoderna du beskrev utan beräknas på potstorlek fr.om floppen. ja det vet jag redan, men jag undrar hur erlagd rake beräknas för den enskilda spelaren i en pott (supertequila svarar ju dealt) Citera
skitsystem Postad 2 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2008 dealt, tyvärr. källa? Citera
EmWi Postad 2 Januari , 2008 Rapport Postad 2 Januari , 2008 Jag sätter min testikel på att det är contr Citera
skitsystem Postad 2 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2008 Jag sätter min testikel på att det är contr Med contributed menar du att min rake = (tot rake) / (antalet spelare som lagt pengar i potten) eller? så jag definierar det iaf Citera
The Grand Bark Postad 2 Januari , 2008 Rapport Postad 2 Januari , 2008 Detta från Betway: Alla bord med blinds $0.05/$0.10 och uppåt Antal spelare Rake per pott Max Rake 2 / $0.01 per $0.20 / $1 3-10 / $0.01 per $0.20 / $3 Alla bord med blinds under $0.05/$0.10 Antal spelare Rake per pott Max Rake 2-10 / $0.01 per $0.10 / $0.1 * Rake är den procent av potten som går till huset. När du delas kort i en hand där potten är rakad minst $0,25 räknas handen som en rakad hand. Edit: insåg att det förmodligen inte gav svar på frågan. Ignorera. Citera
tamtaram Postad 2 Januari , 2008 Rapport Postad 2 Januari , 2008 Alltså, din fråga gäller antagligen rakeback och det beror ju på vilken metod din affe använder. Citera
skitsystem Postad 2 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2008 Alltså, din fråga gäller antagligen rakeback och det beror ju på vilken metod din affe använder. på sätt och vis gäller ju frågan rakeback men det måste väl ändå vara nätverkets policy som avgör hur mycket som jag lagt i rake Citera
Recommended Posts