OzzzaJa Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 - misskantbal sitting in seat 1 with €30 .04 - barcabla sitting in seat 2 with €24 .83 [ Dealer ] - -CastorTroy- sitting in seat 3 with €55 .94 - MrOzzza sitting in seat 4 with €112 .48 - gerga sitting in seat 5 with €74 .66 - lenulo sitting in seat 6 with €50 .69 -CastorTroy- posted the small blind - €0.25 MrOzzza posted the big blind - €0.50 ** Dealing card to MrOzzza: gerga called - €0.50 lenulo called - €0.50 misskantbal folded barcabla called - €0.50 -CastorTroy- called - €0.50 MrOzzza checked ** Dealing the flop: -CastorTroy- checked MrOzzza bet - €2.50 gerga called - €2.50 lenulo called - €2.50 barcabla folded -CastorTroy- folded ** Dealing the turn: MrOzzza bet - €10.00 gerga folded lenulo called - €10.00 ** Dealing the river: Vad göra? Har ingen read på killen, det enda utmärkande med handen e väl att så många limpat, har limpat max 1-2 innan... Citera
mendieta19 Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 rubriken överfödig, 97 träffar alltid bra:) Citera
kravmärkt Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 jag checkar och låter han bluffar ev betalar av set men visst har du spelat ? Citera
rouchier Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 Nej du borde leda den här handen, det finns så många draghänder som har spräckt med den rivern. Har du tur så sitter han på 8x eller TT+ och betalar av. Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 Nej du borde leda den här handen, det finns så många draghänder som har spräckt med den rivern. Har du tur så sitter han på 8x eller TT+ och betalar av. Att draghänderna har spräckt talar för C/C för blufffångarvärde. Mot 8x och TT+ är det rätt att beta, ja. Bestäm dig? Lätt C/C IMO Citera
don_sebbe Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 Nej du borde leda den här handen, det finns så många draghänder som har spräckt med den rivern. Har du tur så sitter han på 8x eller TT+ och betalar av. Troligt att han betalar av med en 8a eller att han har limpat TT+. Citera
FamilyGuyFan Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 Om jag hade Q eller bättre kicker skulle jag betta annars c/c jag. Citera
rouchier Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 Troligt att han betalar av med en 8a eller att han har limpat TT+. Visst TT+ är inte så troligt men han kan väl ändå sitta på det? Varför kan han inte betala av med en 8a? Han kan ju tro att vi sitter på 7hXh och att vi bluffar på river, om vi nu betar river. Citera
OzzzaJa Postad 1 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 1 Januari , 2008 men visst har du spelat ? Yes, du är den andra på kort tid, i helt olika sammanhang som uppmärksammat detta Vad nickade du på den tiden? Väntar ett tag med att avslöja slutet på handen Citera
don_sebbe Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 Visst TT+ är inte så troligt men han kan väl ändå sitta på det?Varför kan han inte betala av med en 8a? Han kan ju tro att vi sitter på 7hXh och att vi bluffar på river, om vi nu betar river. Vi börjar med att sätta fi på en HD och TT är inte med i den. Om fi inte är jättefisk som synar två gator med mp i en flervägspott så C/C vi river här. Citera
don_sebbe Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 Om jag hade Q eller bättre kicker skulle jag betta annars c/c jag. Håller med. Edit: Hittar nog VB med J också. Citera
Rebonius Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 Som sagt, Check-syn är bäst i det här läget. Citera
FamilyGuyFan Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 Edit: Hittar nog VB med J också. Jag också Citera
OzzzaJa Postad 3 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2008 Detta hände iaf: MrOzzza bet - €10.00 lenulo went all-in - €37.69 MrOzzza folded lenulo mucks: lenulo wins €75.19 from the main pot Var totvilse, stekte länge mellan checkfold, checksyn och stopbetsfold... blev det senaste, verkar som om jag är den enda som hade valt det spelet... hehe Hand skrev förövrigt att han hade 98. Citera
Recommended Posts