Summ3L Postad 30 December , 2007 Rapport Share Postad 30 December , 2007 Hej pokerforumsnubbar! Jag undrar om det finns någon som har någon ny information om pokespoker skandalen? Jag har i 2 år väntat på mina $97k och inte brytt mig om att sätta mig in i situationen så länge sidan varit uppe, jag kan logga in och se pengarna och supporten svarat på mina frågor. Nu när jag skulle kolla sidan för någon månad sen va sidan nere och har inte hört någonting om det någonstans. Antar det finns någon där ute som vet något som jag inte vet. Har inte satt in mig i mina lagliga rättigheter o så heller. Borde man anlita advokat eller så och göra vad i så fall? //Summ3L Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bafucin Postad 30 December , 2007 Rapport Share Postad 30 December , 2007 Du har 97$ k på sidan och det är strul men det känns inte så viktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FamilyGuyFan Postad 30 December , 2007 Rapport Share Postad 30 December , 2007 Du har 97$ k på sidan och det är strul men det känns inte så viktigt? Är man baller så är man. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 30 December , 2007 Rapport Share Postad 30 December , 2007 Jag har i 2 år väntat på mina $97k och inte brytt mig om att sätta mig in i situationen så länge sidan varit uppe, jag kan logga in och se pengarna och supporten svarat på mina frågor. Borde man anlita advokat eller så och göra vad i så fall? //Summ3L Din passivitet talar emot att du skulle ha nån bra chans här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BOGiS Postad 30 December , 2007 Rapport Share Postad 30 December , 2007 Hej pokerforumsnubbar! Jag undrar om det finns någon som har någon ny information om pokespoker skandalen? Jag har i 2 år väntat på mina $97k och inte brytt mig om att sätta mig in i situationen så länge sidan varit uppe, jag kan logga in och se pengarna och supporten svarat på mina frågor. Nu när jag skulle kolla sidan för någon månad sen va sidan nere och har inte hört någonting om det någonstans. Antar det finns någon där ute som vet något som jag inte vet. Har inte satt in mig i mina lagliga rättigheter o så heller. Borde man anlita advokat eller så och göra vad i så fall? //Summ3L Med den passiva spelstilen hade du ändå förlorat dina pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 30 December , 2007 Rapport Share Postad 30 December , 2007 http://groups.google.com/group/pokesplayers Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 30 December , 2007 Rapport Share Postad 30 December , 2007 SoD! ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 30 December , 2007 Rapport Share Postad 30 December , 2007 Jag har sagt hej då till mina $12.6k jag hade där. You've been scamed! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kgl Postad 30 December , 2007 Rapport Share Postad 30 December , 2007 Och jag till mina $24,3k. LysandE! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CecceH Postad 30 December , 2007 Rapport Share Postad 30 December , 2007 Skandal å skandal... ...det här är väl den största pokerskandalen genom tiderna ---> http://www.pokercorner.se/text1_34.html . . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 det där var inte så farligt... sånt säger ju folk hela tiden, alla blir ju osams... jag haed 235k$ där, sket i dom jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Willyboy Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 Någon som är sugen på förklara vad detta egentligen handlar om för en inte insatt? $k hit å $k dit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kgl Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 kul kille terran Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 Hej pokerforumsnubbar! Reg.datum Oct.2004 //Summ3L Bra drag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 orka vara dryga. känner några som blivit blåsta de med. kunde ju ha hänt mig med. hoppas du får tillbaka dina pengar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 fyfan... inga trevliga summor ni blivit blåsta på. vidrigt. vidrigt också att något LITET jävla äckel där ute sitter och gottar sig i alla miljoner han/dom snott och knappast behöver jobba mer i hela sitt liv. Varför sitter dom inte i fängelse? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
perK69 Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 Det här kommer att bli vanligare i framtiden när fler sajter kommer att gå i konkurs, så se till att ha era pengar hos en pålitlig etablerad sajt! Finns många små sajter som inte kommer att överleva länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 Finns många små sajter som inte kommer att överleva länge. Nämn gärna en, om du är så säker på det. Jag har aldrig hört att någon pokersida gått i konkurs'. Mer eller mindre sccamm är ju vanligare bland de nyare, men dessa summor lär vara första gången någon nyper.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
perK69 Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 Nämn gärna en, om du är så säker på det. Jag har aldrig hört att någon pokersida gått i konkurs'. Mer eller mindre sccamm är ju vanligare bland de nyare, men dessa summor lär vara första gången någon nyper.. Ok, konkurs kanske var fel ordval. Det jag menar är att när pokermarknaden krymper och konkurrensen hårdnar så kommer lönsamheten såklart att upphöra för en del sajter, och risken är att de då bara försvinner.. med innestående pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 Jag fattar inte hur i helvete moderatorerna missat att dela ut varningar till de efterblivna idioter som kommenterat i tråden. Du borde helt klart konsultera en advokat. Det rör ju sig om så pass mycket pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 Spelar uteslutet på små siter förutom UB och har därför aldrig min BR på siten förutom några få inköp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kåkfararen Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 Frågan är varför man sitter med 235000 dollar på en pokersite? För över cashen i tid till olika sidor eller bankkonton där ni får ränta på stålarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CecceH Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 Nämn gärna en, om du är så säker på det. Jag har aldrig hört att någon pokersida gått i konkurs'. Mer eller mindre sccamm är ju vanligare bland de nyare, men dessa summor lär vara första gången någon nyper.. 2008 blir nog en del pokersiter nedlagda ( ett annat ord för konkurs om du så vill ) , ex Heypoker och andra små pokersvampar som ploppade upp under 2006/2007 - kostnaderna är högre än intäkterna i dessa - dessutom verkar pokerboomen vara över. Fan tro´t ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 Det var ett gäng i USA som engagerade sig med att kontakta advokater osv. Många av oss backade dem och var beredda att betala för det, men sen verkar det inte som att det blev någonting. Jag satte mig aldrig in i det riktigt då det är svårt att göra någonting från Sverige, men jag vet att det var problem då man inte visste vem man skulle stämma. Pokes poker eller futurebet (som har hand om utbetalningar och sånt)? jag haed 235k$ där, sket i dom jag med. Försöker du spela tuff? Skandal å skandal... ...det här är väl den största pokerskandalen genom tiderna ---> http://www.pokercorner.se/text1_34.html . . ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 31 December , 2007 Rapport Share Postad 31 December , 2007 Lol, jag skulle ju chipdumpa över mina pengar, men det glömde jag. Verkar ju kört det med nu också. Har deg på carnavalpokerbet.com som också är futurebet, men den sidan är iaf uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts