Gå till innehåll

Krip bebisbloggar och Krac kammar sig å skaffar jobb...

SoderKrippa

Recommended Posts

Jag som alltid sett dig som en sympatisk grabb. :cry:

Stalker?! :o Har aldrig sett dig förut tror jag, men välkommen in i vår mysiga vrå :D:heart:

Min bror spelade ett par matcher med gnaget när han var ung, och jag är uppvuxen i Solna. Thats it. Har noll koll och följer inte med, men med bajengalningar som vrakman till polare så är det klart att man trycker lite extra på att man är AIKare ;)

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 4,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Stalker?! :o Har aldrig sett dig förut tror jag, men välkommen in i vår mysiga vrå :D:heart:

Min bror spelade ett par matcher med gnaget när han var ung, och jag är uppvuxen i Solna. Thats it. Har noll koll och följer inte med, men med bajengalningar som vrakman till polare så är det klart att man trycker lite extra på att man är AIKare ;)

/SK

Den attityden brukar iofs mest innehas av gårdare, "jag följer mest med när det går bra, jag bryr mig ju egentligen inte", medgångsgnagare :twisted:

Ikväll ska jag byta jaktmarker till den gamla klassikern Hjärter! Wish me luck m8s :mrgreen:

Länk till kommentar

Måste ju bara tillägga att jag är gnagare :D

/SK

Jag visste det förvisso, men jag tycker att du är en skam för ditt nick ;) Menar, om man nu ska vara så stolt över att bo på söder, så ska man fan vara bajare...

Jag bor i Lysekil, men har mitt medfödda grön-vita hjärta kvar...därför kollar jag inte på elitseriehockey, finns ju inget hammarby med där uppe :)

Länk till kommentar

Jag visste det förvisso, men jag tycker att du är en skam för ditt nick ;) Menar, om man nu ska vara så stolt över att bo på söder, så ska man fan vara bajare...

Jag bor i Lysekil, men har mitt medfödda grön-vita hjärta kvar...därför kollar jag inte på elitseriehockey, finns ju inget hammarby med där uppe :)

Söder är så mycket mer än stora småpojkar som jagar en boll/puck/whatever... ;)

btw, nån som vet hur man får in ongame-hhs i holdem manager? Måste man extrahera hhs ur ongames db-fil i ett separat prog först eller? Palla söka :D

/SK

Länk till kommentar

Precis! Cady är egentligen smygbajare, men vågar inte riktigt erkänna det! Forza Bajen!

U wish! Jag har ju för fan lirat i gnaget i 5-6 år eller vad det blev. Det är du som egentligen är gnagare! ;-)

Den attityden brukar iofs mest innehas av gårdare, "jag följer mest med när det går bra, jag bryr mig ju egentligen inte", medgångsgnagare :twisted:

Ja det är klart! Om en bajare hade "jag följer mest med när det går bra"-attityd skulle de ju aldrig få följa med ju! ;-)

Länk till kommentar

:h: (och sen har vi också vunnit inomhus-SM i fotboll) :)

Ahh, those were the days, Leffe Strand och Magnus Lefvert springande runt i Globen med bucklan. Där stod man i klacken som knodd och kastade konfetti från stryktipslappar och kände hur man just bevittnat en milstolpe i världshistorien från första parkett.

Att stå och sjunga "Just idag är jag stark" 2001 inför Hammarby-Örgryte med chans på SM-guldet ter sig blekt i jämförelse:lol:

Länk till kommentar

Ahh, those were the days, Leffe Strand och Magnus Lefvert springande runt i Globen med bucklan. Där stod man i klacken som knodd och kastade konfetti från stryktipslappar och kände hur man just bevittnat en milstolpe i världshistorien från första parkett.

Att stå och sjunga "Just idag är jag stark" 2001 inför Hammarby-Örgryte med chans på SM-guldet ter sig blekt i jämförelse:lol:

Fan Kryddan, d måste ju typ vara antikvärde på dig! ;-)

Länk till kommentar

"Vem fan är Tomas Brolin? Vem fan är Tomas Brolin? För vi har Mange Lefvert, För vi har Mange Lefvert, För vi har Maaange Leeeeefvert, VEM FAN ÄR TOMAS BROLIN?" :h:

Länk till kommentar

Men lol på er. Att UTÖVA sport och spel är skoj. Att titta på gubbar man aldrig någonsin snackat med och som man inte bryr sig ett skvatt om är dock mindre intrressant IMHO. Coolare å kolla på typ råttrejsing isf ;)

Gick bra i pingisen. Har fått bort missarna och både backhands- och forehand-smasharna sitter där de ska nu! :)

Imorrn ska det bli massor med hoppsmashar (synd bara att man väger 15kg för mycket fortfarande och kanske lättar lagom mycket så att någon får in ett A4-ark under fötterna på en :roll: ).

Är hemma hos grannen och ska ge en främmade katt en tablett. Man ska hålla fast huvudet med händerna och droppa pillret i munnen samtidigt som man trycker med tummen i mungipan för att tvinga upp käften. Sjukt lätt, not. Har försökt flere ggr, men det går faan inte... Baaad beat, imo.

/SK

Länk till kommentar

Måste fråga dig en sak krippa som jag sett spelat en del på Betfair. Hur fan rent ut sagt funkar Betfairpoints? Ibland ökar dom och ibland har man mindre poäng, och vad använder man dom egentligen till?

Och vilken tid är det mest trafik? tycker det ofta är lite dåligt med folk på sng

Poängen kan man tydligen använda i sportsbettingen. Lirar man poker är de värdelösa. Ja, det är dålig trafik på sng jämfört med andra nät.

/SK

Länk till kommentar