Gå till innehåll

Krip bebisbloggar och Krac kammar sig å skaffar jobb...

SoderKrippa

Recommended Posts

• Svars 4,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Kära dagbok idag vann jag en MTT en jävligt liten MTT men än dock en MTT. Var ruskigt nice för självförtroendet. Nu är det tillbaka till SNG grind månaden ut oh hoppas på att starta nästa månad med avslutad stejk och egen rulle igen :)

Ligger semibra på en SNG leaderboard som ger lite extra kosing också. Ser ganska bra ut nu imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kära dagbok idag vann jag en MTT en jävligt liten MTT men än dock en MTT. Var ruskigt nice för självförtroendet. Nu är det tillbaka till SNG grind månaden ut oh hoppas på att starta nästa månad med avslutad stejk och egen rulle igen :)

Ligger semibra på en SNG leaderboard som ger lite extra kosing också. Ser ganska bra ut nu imo.

:h:

Länk till kommentar

Kära dagbok!

Blir en liten MTT-grind ikväll.

100k gtd på Betfair: $525+25 19:30

250k gtd på ipoker: $200+15 20:00

100k gtd på bodog: $100+9 22:00

gl to me! :D

/SK

P.S. btw så är vårt lag och Vrakman+Olyckan77s lag redo för NTPC i Tallinn. Kommer nog byta lite % där. Vänta er klonk! :D D.S.

Säkert som amen i kyrkan... ;-)

Länk till kommentar

JAG ÄLSKAR KRIPPA!!!

:ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola:

Länk till kommentar

Jihoo. Kom till slut tvåa i bodogs 100k, och delar glaaadeligen med mig till supporten/team maten :)

Vi jobbar sjuuukt snyggt ihop! Tallinn nästa! ;)

Gnatt allesammans.

/SK

Hur mycket blev det i prispengar? Snyggt jobbat, och grattis igen! ;-)

Länk till kommentar

Gårdagens mttgrind gick helt ok. Lirade faktiskt ruggigt stabilt imo och sen blev det upp till krippa att dra in degen. Vi lirade två tours som KripKrac ipoker och bodog. Jag casha i iPoker men åker kort efter det med QQ vs JJ och AT JJ klonkar J. Jobbigt att hon som drog ut mig där lyckades komma 3:a totalt i turren också. BF turren var bara motrigg. Missade alla floppar och lyckats ta ner mig till 3k från 5k när man mötte AA med KK. Min Bodog turre var också sjukt kall, klarar inte riktigt av bodogs supersega struktur i början. Lyckades trolla ner mig till 600 för att sen vända upp till 2500 och efter det 3beta KK all in och för syn av 67s.

Sjukt nöjd dock med cashen från Krippa. Satt och hårdcoacha i 3 timmar tror jag :) Tallinn börjar närma sig och man är sjukt taggad var ruskigt länge sen jag lirade nå live nu.

Idag blir det stor SNG grind har blivit nerputtad från 2:a platsen till 5:e på leaderboarden och sista dagen är idag.

Länk till kommentar