mendieta19 Postad 15 Mars , 2008 Rapport Share Postad 15 Mars , 2008 Lirar just nu på Stake SNGs. Målet är att gå från $1600 till $10k på en månad sen utvärdera vad jag ska lira. inget skottande nu imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 16 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Mars , 2008 inget skottande nu imo . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njursparven Postad 16 Mars , 2008 Rapport Share Postad 16 Mars , 2008 Jättetöntigt att inte skotta ju. Coolt att skotta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 16 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Mars , 2008 Jättetöntigt att inte skotta ju. Coolt att skotta! . Skotta med förnuft e nöten. Kraclobskotta e, kastanj i bästa fall... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 16 Mars , 2008 Rapport Share Postad 16 Mars , 2008 Jag skottar aldrig jag bara går upp i nivå och kör en stoploss på 1st rulle. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 16 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Mars , 2008 Jag skottar aldrig jag bara går upp i nivå och kör en stoploss på 1st rulle. hahaha /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 18 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 18 Mars , 2008 Kan ju lägga en post här oxå. Det är ju trots allt en MTT-db Plockade en andraplats igår i Betfairs Eyes Wide Shut, $55 turbo Freeze. Riktigt skön turre faktiskt, eftersom alla med 8bb eller mindre foldar sig till 1,5bb $1400 till pappa /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poddna Postad 18 Mars , 2008 Rapport Share Postad 18 Mars , 2008 Lunds Kebabvagn har öppet till åtmonstone 05:00 och det kostar 20Kr för en kebab +5kr om man vill ha läsk! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poddna Postad 18 Mars , 2008 Rapport Share Postad 18 Mars , 2008 Kan ju lägga en post här oxå. Det är ju trots allt en MTT-db Plockade en andraplats igår i Betfairs Eyes Wide Shut, $55 turbo Freeze. /SK Gratz! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 18 Mars , 2008 Rapport Share Postad 18 Mars , 2008 Lunds Kebabvagn har öppet till åtmonstone 05:00 och det kostar 20Kr för en kebab +5kr om man vill ha läsk! Vi kallade den "varsågod nästa" back in the days. Saknar inte staden, men kebaben. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 Kära dagbok idag vann jag en MTT en jävligt liten MTT men än dock en MTT. Var ruskigt nice för självförtroendet. Nu är det tillbaka till SNG grind månaden ut oh hoppas på att starta nästa månad med avslutad stejk och egen rulle igen Ligger semibra på en SNG leaderboard som ger lite extra kosing också. Ser ganska bra ut nu imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 Kära dagbok idag vann jag en MTT en jävligt liten MTT men än dock en MTT. Var ruskigt nice för självförtroendet. Nu är det tillbaka till SNG grind månaden ut oh hoppas på att starta nästa månad med avslutad stejk och egen rulle igen Ligger semibra på en SNG leaderboard som ger lite extra kosing också. Ser ganska bra ut nu imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 30 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2008 Kära dagbok! Blir en liten MTT-grind ikväll. 100k gtd på Betfair: $525+25 19:30 250k gtd på ipoker: $200+15 20:00 100k gtd på bodog: $100+9 22:00 gl to me! /SK P.S. btw så är vårt lag och Vrakman+Olyckan77s lag redo för NTPC i Tallinn. Kommer nog byta lite % där. Vänta er klonk! D.S. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 30 Mars , 2008 Rapport Share Postad 30 Mars , 2008 Kära dagbok! Blir en liten MTT-grind ikväll. 100k gtd på Betfair: $525+25 19:30 250k gtd på ipoker: $200+15 20:00 100k gtd på bodog: $100+9 22:00 gl to me! /SK P.S. btw så är vårt lag och Vrakman+Olyckan77s lag redo för NTPC i Tallinn. Kommer nog byta lite % där. Vänta er klonk! D.S. Säkert som amen i kyrkan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 30 Mars , 2008 Rapport Share Postad 30 Mars , 2008 Blir två mtts för mig också ikväll BF Weekly och Ipoker 250k. Vore trevligt med lite klonk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 30 Mars , 2008 Rapport Share Postad 30 Mars , 2008 Vad nickar ni på ipoker gubbs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 30 Mars , 2008 Rapport Share Postad 30 Mars , 2008 Vad nickar ni på ipoker gubbs? Jag nickat INeedTheraphy, tror krippa nickar SoderKrippa eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 30 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2008 Bust i Betfair, krac likaså. KK vs AA båda... Nickar Pluttens_Dad på ipoker när jag kör från titans faktiskt, SK va bizzy /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 31 Mars , 2008 Rapport Share Postad 31 Mars , 2008 JAG ÄLSKAR KRIPPA!!! :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: :ola: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 31 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2008 fin text Jihoo. Kom till slut tvåa i bodogs 100k, och delar glaaadeligen med mig till supporten/team maten Vi jobbar sjuuukt snyggt ihop! Tallinn nästa! Gnatt allesammans. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njursparven Postad 31 Mars , 2008 Rapport Share Postad 31 Mars , 2008 Grattis!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 31 Mars , 2008 Rapport Share Postad 31 Mars , 2008 Vilken kärlek det finns i team KripKrac! Härligt att se, man blir ju alldeles rörd ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 31 Mars , 2008 Rapport Share Postad 31 Mars , 2008 Jihoo. Kom till slut tvåa i bodogs 100k, och delar glaaadeligen med mig till supporten/team maten Vi jobbar sjuuukt snyggt ihop! Tallinn nästa! Gnatt allesammans. /SK Hur mycket blev det i prispengar? Snyggt jobbat, och grattis igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 31 Mars , 2008 Rapport Share Postad 31 Mars , 2008 Börjar bli tjatigt det här WP! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 31 Mars , 2008 Rapport Share Postad 31 Mars , 2008 Gårdagens mttgrind gick helt ok. Lirade faktiskt ruggigt stabilt imo och sen blev det upp till krippa att dra in degen. Vi lirade två tours som KripKrac ipoker och bodog. Jag casha i iPoker men åker kort efter det med QQ vs JJ och AT JJ klonkar J. Jobbigt att hon som drog ut mig där lyckades komma 3:a totalt i turren också. BF turren var bara motrigg. Missade alla floppar och lyckats ta ner mig till 3k från 5k när man mötte AA med KK. Min Bodog turre var också sjukt kall, klarar inte riktigt av bodogs supersega struktur i början. Lyckades trolla ner mig till 600 för att sen vända upp till 2500 och efter det 3beta KK all in och för syn av 67s. Sjukt nöjd dock med cashen från Krippa. Satt och hårdcoacha i 3 timmar tror jag Tallinn börjar närma sig och man är sjukt taggad var ruskigt länge sen jag lirade nå live nu. Idag blir det stor SNG grind har blivit nerputtad från 2:a platsen till 5:e på leaderboarden och sista dagen är idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts