Cyntax Postad 7 Maj , 2009 Rapport Share Postad 7 Maj , 2009 SOSKrippa känns helt klart som ett hett alternativ.Jag läste SocKrippa. SösKrippa kanske är bättre? Han är ju stamkund där! (Stamkund på Sös BB-avdelning, inte Soc alltså!) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 7 Maj , 2009 Rapport Share Postad 7 Maj , 2009 Åååh, man skulle bo i Årsta! Bästa kebaben i Årsta. Ja..det är fanimej det bästa kebab-stället i Stockholm. Rekomenderar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 7 Maj , 2009 Rapport Share Postad 7 Maj , 2009 Ja..det är fanimej det bästa kebab-stället i Stockholm. Rekomenderar det! i världen imo... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
alex1759 Postad 7 Maj , 2009 Rapport Share Postad 7 Maj , 2009 Hela KripKrac drar till Riga i helgen och ska klonka $1k-turre där tillsammans med ett helt gäng. /SK Redan paxat förstaplatsen i en tuneringen tyvärr;) Ses där, gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Illvillja Postad 8 Maj , 2009 Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 Redan paxat förstaplatsen i en tuneringen tyvärr;)Ses där, gl Eftersom kripkrac kört en all-nighter har deras Riga-resa so far handlat om att sova på hotellet... ska ut o käka nu strax så får se om de vaknat till då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 8 Maj , 2009 Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 11 Maj , 2009 Rapport Share Postad 11 Maj , 2009 Nå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 12 Maj , 2009 Rapport Share Postad 12 Maj , 2009 krac e såååååååå dååååååååååliggggggggggggg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 12 Maj , 2009 Rapport Share Postad 12 Maj , 2009 krac e såååååååå dååååååååååliggggggggggggg kraclobaments Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 12 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 Maj , 2009 Jag hittade en kall syn med JJ och flippade inte AJ vs 88. Kraclob vb-pushade 22 light på J-floppen. Resten är historia... Hittade 1700 plusset på 30 min CG, men torskade 1k på bussen från skavsta. Bussgrind kanske inte är nöten ändå? /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 19 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Maj , 2009 NYTT PROJEKT: Har lirat ostrukturerat och sprungit kallt i alla MTT-skott sista månaden typ, så blev sugen på någonting nytt. Var uppe på Vrakmans kontor på eftermiddagen en sväng, och blev inspirerad av alla CG-lirare där uppe. Hade först tänkt sätta in 30'000:- på SvS, men fick bara in 20'000 p.g.a. deras veckobudget, så ska börja med det och se om jag blir tvungen att pytsa in mer för att känna mig bekväm. Det jag kommer att lira är NLH SH 2.5/5, 4 bord till att börja med. Hur jag ska göra med skott och dylikt har jag inte bestämt mig för än, men kommer iaf grinda den här nivån upp till 40'000, om vi nu kommer dit. Har tidigare köpt poker tracker 3, och undrar om den funkar med SvS, nån som har koll? Nu kör vi! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 19 Maj , 2009 Rapport Share Postad 19 Maj , 2009 NYTT PROJEKT: Har tidigare köpt poker tracker 3, och undrar om den funkar med SvS, nån som har koll? Nu kör vi! /SK Både det och hem funkar bra. med hem behöver man hanconverter dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 19 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Maj , 2009 Både det och hem funkar bra. med hem behöver man hanconverter dock. Ok, e BOSS-importknappen man kör på då i guess? Funkar HUDen oxå? Är helt ny på PT oxå typ, så kommer bli mycke märkliga frågor /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 19 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Maj , 2009 Hm, får inte in några hhs från svs i pt3, bara från redbet och bara turrestats. Tips mottages gärna, fipplar vidare här. Efter en dryg timmes session slutade jag en hunka upp. Lunch imorrn imo... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 20 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2009 Avslutar knappa 800 upp för kvällen. Sista bordet var så sinnes vektajt, så jag la i slaskväxeln och bombade allt. Det funkade bra Låg dryga inköpet ner efter denna http://www.pokerhand.org/?4255117 och lite annars smått å gott, men lyckades vända bra på sista borden som sagt. Sova nu, svärmor kommer från finland imorrn bitti och jag ska spela badminton på förmiddagen. Snark. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 20 Maj , 2009 Rapport Share Postad 20 Maj , 2009 Sova nu, svärmor kommer från finland imorrn bitti och jag ska spela badminton på förmiddagen. Snark. /SK Jasså dags med match mot grannfrun igen, nä fan det är ju Skanke som spelar mot grannfrun. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 20 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2009 Jasså dags med match mot grannfrun igen, nä fan det är ju Skanke som spelar mot grannfrun. Go Skanke. Nä, så spännande har inte jag det. Ett gäng mest udda kulturnissar som har tid att lira badminton tre dagar i veckan 11-13. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 20 Maj , 2009 Rapport Share Postad 20 Maj , 2009 Avslutar knappa 800 upp för kvällen. Sista bordet var så sinnes vektajt, så jag la i slaskväxeln och bombade allt. Det funkade bra Låg dryga inköpet ner efter denna http://www.pokerhand.org/?4255117 och lite annars smått å gott, men lyckades vända bra på sista borden som sagt. Sova nu, svärmor kommer från finland imorrn bitti och jag ska spela badminton på förmiddagen. Snark. /SK Såg att det satt nån soderkrippa och lirade igår, trodde dock inte att det var du för jag hade för mig att du var mtt:are. Kul med nytt projekt och gl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 20 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2009 Så vansinnigt stört idag. Nästan 2,5 inköp ner på bara en dryg timmes spel. Utdragen och en jävla dingo och tre rivrar som ger mig kåk/färg ger honom högre kåk/högre färg. Leder innan river dessutom... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 20 Maj , 2009 Rapport Share Postad 20 Maj , 2009 nemmen? skottar du? ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 20 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2009 nemmen? skottar du? ;P BUSTED! Blev för svårt å lira lägre än jag brukar annars. Blir nog till å pytsa in mer å lira 5/10 åtminstone. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 20 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2009 nemmen? skottar du? ;P Va nickar du btw? /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 21 Maj , 2009 Rapport Share Postad 21 Maj , 2009 är på räcket och myser... så nick behövs inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 21 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2009 Hela familjen plus svärmor har varit hemma hos min mamma idag. Sjukt gott vin, så man fick dölja semifylla för första gången sen man flyttade hemifrån typ. grinden avslutades med skott, och jag ligger nu 4.5k upp på svs. Hittar nog lite grind ikväll oxå. Nu ska vi åka hem. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 23 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 Maj , 2009 Alla e så arga på svs. Me like! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts