SoderKrippa Postad 30 April , 2009 Författare Rapport Postad 30 April , 2009 Fail? Standard har alltid varit att donnans päron står för kalaset, dvs DU! /SK Citera
Ola Brandborn Postad 30 April , 2009 Rapport Postad 30 April , 2009 Hemgift, förr en summa pengar eller egendom som vid äktenskap överläts från brudens familj till de nygifta (i realiteten brudgummen). Hemgiften kan ses som ett sätt att balansera den manliga arvsrätten, så att ett hushåll ska få ekonomisk hjälp från både mannens och hustruns familj. Ett annat perspektiv är att en familj med en vuxen dotter hade anledning att gifta bort bruden så snart som möjligt för hennes heders skull, och att brudgummen på så sätt gör familjen en tjänst. Citera
SoderKrippa Postad 30 April , 2009 Författare Rapport Postad 30 April , 2009 *harkel* no words need to be said. /SK Citera
Cyntax Postad 30 April , 2009 Rapport Postad 30 April , 2009 Tilt också. Aja, oddsen är ju inte så stora att det blir så, jag får acceptera budet då. Citera
pastan Postad 30 April , 2009 Rapport Postad 30 April , 2009 haha a+ edit: kallt att ingen av katterna kollar Citera
kraclob Postad 1 Maj , 2009 Rapport Postad 1 Maj , 2009 Sen nar borjade Ola med lolcatz? wat, Ola är lolcat proooo. Citera
Ola Brandborn Postad 1 Maj , 2009 Rapport Postad 1 Maj , 2009 Sen nar borjade Ola med lolcatz?Fan, jag kommunicerar ju nästan bara med lolcats. Fråga Joanna och Linda... Citera
SoderKrippa Postad 4 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2009 Svenne-Banan-canvas-tavla beställd, mest för å testa hur det blir. Kan ha den på kontoret om inte annat, man ska ju ha barnbilder på jobbet har jag hört. /SK Citera
ulaf Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 Detta är idyll. Frugan måste ju va hur snygg som helst! Citera
jkkman Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 wat, Ola är lolcat proooo. Fan, jag kommunicerar ju nästan bara med lolcats. Fråga Joanna och Linda... Maste ha missat det Citera
SoderKrippa Postad 7 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2009 Lite update. Jag har börjat lira en del hu cg på ongame vilket har gått kalas. +4600 på två kvällar this far. Krac klonkade SM-paket igår, på stejk... FISK! Närå, wp mannen. Hela KripKrac drar till Riga i helgen och ska klonka $1k-turre där tillsammans med ett helt gäng. /SK Citera
kraclob Postad 7 Maj , 2009 Rapport Postad 7 Maj , 2009 Lite update. Jag har börjat lira en del hu cg på ongame vilket har gått kalas. +4600 på två kvällar this far. Krac klonkade SM-paket igår, på stejk... FISK! Närå, wp mannen. Hela KripKrac drar till Riga i helgen och ska klonka $1k-turre där tillsammans med ett helt gäng. /SK Win riga och köpa ut sm paketet imo. + win SM obv... Citera
Cyntax Postad 7 Maj , 2009 Rapport Postad 7 Maj , 2009 Åååh, man skulle bo i Årsta! Bästa kebaben i Årsta. Citera
Olyckan_77 Postad 7 Maj , 2009 Rapport Postad 7 Maj , 2009 Åååh, man skulle bo i Årsta! Bästa kebaben i Årsta. Det heter faktiskt Arschta. Citera
kraclob Postad 7 Maj , 2009 Rapport Postad 7 Maj , 2009 Det heter faktiskt Arschta. Jo, hur fan blev det så han hette faktiskt SöderKrippa Citera
Cyntax Postad 7 Maj , 2009 Rapport Postad 7 Maj , 2009 Jo, hur fan blev det så han hette faktiskt SöderKrippaMåsta han byta nick till ÅrstaKrippa eller ArstaKrippa nu då? Citera
kraclob Postad 7 Maj , 2009 Rapport Postad 7 Maj , 2009 Måsta han byta nick till ÅrstaKrippa eller ArstaKrippa nu då? Obv. Citera
Cyntax Postad 7 Maj , 2009 Rapport Postad 7 Maj , 2009 Obv. Eller SöderOmSöderKrippa/SoderOmSoderKrippa? Citera
kraclob Postad 7 Maj , 2009 Rapport Postad 7 Maj , 2009 Eller SöderOmSöderKrippa/SoderOmSoderKrippa? SOSKrippa känns helt klart som ett hett alternativ. Citera
SoderKrippa Postad 7 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2009 Inge man ens skojar om. / nothing but SK Citera
ulaf Postad 7 Maj , 2009 Rapport Postad 7 Maj , 2009 SOSKrippa känns helt klart som ett hett alternativ. Citera
kraclob Postad 7 Maj , 2009 Rapport Postad 7 Maj , 2009 Inge man ens skojar om. / nothing but SOSK/ÅK . Citera
Recommended Posts