Gå till innehåll

Krip bebisbloggar och Krac kammar sig å skaffar jobb...


SoderKrippa

Recommended Posts

  • Svars 4,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jobba på mannen, det vänder!

 

Sharkscopa dig själv,inklusive rakeback, med SEK som enhet så får du självförtroendet att gå upp. :)

 

Bara för att vara trist, så har jag väl backat lika mycket på andra sajter under samma period i MTTs. Dock så syns inte ca 10k i MTT-cash på scope, så ligger ju ok ändå...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vafaaan!

 

Bubblar sista två. I ena, den dyra ofc, så klonkar FI tre gånger mot chippie, annars hade jag varit itm! I den andra JJ vs AK. Har inte flippat en enda ggn idag känns det som. Backat 1k, och mår faan illa på skiten nu. Ska bada sonen, sen ska jag vinna 50k gtd så jag kan sova gott i natt.

 

Hatar att ha smal rulle. Om jag bara kunde få lite vind i seglen tills den mådde bättre. Efter minsta lilla sol så kommer ett helt jävla åskväder!

 

WAJN!

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

View Previous Next

 

TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, T4-85791123-181

played at "Callao" for USD TC from 2009-01-09 18:12 until 2009-01-09 18:13

 

 

 

Seat 1: PopulousX ($24,146 in chips)

Seat 2: Kaliffi36 ($11,416 in chips)

Seat 5: simpson555 ($18,481 in chips)

Seat 6: YstersDad ($63,764 in chips)

Seat 7: tacan ($66,963 in chips)

Seat 8: whassup x ($15,194 in chips)

Seat 9: MacGG ($28,960 in chips)

Seat 10: Tevje ($119,333 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

YstersDad posts small blind ($2,000), tacan posts big blind ($4,000).

 

PRE-FLOP

whassup x folds, MacGG folds, Tevje folds, PopulousX folds, Kaliffi36 bets $11,416 and is all-in, simpson555 folds, YstersDad calls $9,416, tacan folds.

 

FLOP [board cards: 6 of Spades,7 of Diamonds,7 of Hearts ]

 

 

TURN [board cards: 6 of Spades,7 of Diamonds,7 of Hearts,Ace of Diamonds ]

 

 

RIVER [board cards: 6 of Spades,7 of Diamonds,7 of Hearts,Ace of Diamonds,2 of Hearts ]

 

 

SHOWDOWN

Kaliffi36 shows [ Jack of Hearts,Ace of Hearts ]

YstersDad shows [ King of Spades,King of Hearts ]

Kaliffi36 wins $26,832.

 

 

 

SUMMARY

Dealer: simpson555

Pot: $26,832

PopulousX, loses $0

Kaliffi36, bets $11,416, collects $26,832, net $15,416

simpson555, loses $0

YstersDad, loses $11,416

tacan, loses $4,000

whassup x, loses $0

MacGG, loses $0

Tevje, loses $0

 

 

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helvetet fortsätter. Jag fattar inte hur jag inte kan vinna en enda jävla hand?!?!?!

 

View Previous Next

 

TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, T4-85813511-37

played at "Jackson" for USD TC from 2009-01-09 19:19 until 2009-01-09 19:19

 

 

 

Seat 1: me_dober ($2,180 in chips)

Seat 3: YstersDad ($2,795 in chips)

Seat 5: Orvi ($2,525 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

Orvi posts small blind ($100), me_dober posts big blind ($200).

 

PRE-FLOP

YstersDad bets $450, Orvi calls $350, me_dober bets $1,980 and is all-in, YstersDad bets $2,345 and is all-in, Orvi folds.

 

FLOP [board cards: 7 of Clubs,King of Hearts,7 of Spades ]

 

 

TURN [board cards: 7 of Clubs,King of Hearts,7 of Spades,10 of Clubs ]

 

 

RIVER [board cards: 7 of Clubs,King of Hearts,7 of Spades,10 of Clubs,Queen of Diamonds ]

 

 

SHOWDOWN

YstersDad shows [ Ace of Spades,Queen of Hearts ]

me_dober shows [ King of Spades,9 of Hearts ]

YstersDad wins $615, me_dober wins $4,810.

 

 

 

SUMMARY

Dealer: YstersDad

Pot: $5,425

me_dober, bets $2,180, collects $4,810, net $2,630

YstersDad, loses $2,180

Orvi, loses $450

 

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkar inte mer nu. Det går inte att vinna. Folk är sååå dåliga, men klonkar hela tiden. Har tappat 3k på typ 5 dagar nu och rullen ligger på 7k. Jag vette fan om jag orkar nöta SNG nu på ett tag, mår fan piss när man får sådana här dagar.

 

View Previous Next

 

TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, T4-85815917-25

played at "Wolfsburg" for USD TC from 2009-01-09 20:01 until 2009-01-09 20:02

 

 

 

Seat 2: YstersDad ($2,260 in chips)

Seat 6: rricas82 ($3,375 in chips)

Seat 9: samaek21 ($1,865 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

samaek21 posts small blind ($75), YstersDad posts big blind ($150).

 

PRE-FLOP

rricas82 folds, samaek21 bets $375, YstersDad bets $1,200, samaek21 bets $1,415 and is all-in, YstersDad calls $515.

 

FLOP [board cards: 5 of Spades,2 of Spades,5 of Clubs ]

 

 

TURN [board cards: 5 of Spades,2 of Spades,5 of Clubs,6 of Hearts ]

 

 

RIVER [board cards: 5 of Spades,2 of Spades,5 of Clubs,6 of Hearts,Queen of Hearts ]

 

 

SHOWDOWN

samaek21 shows [ 6 of Diamonds,Jack of Diamonds ]

YstersDad shows [ Ace of Spades,7 of Spades ]

samaek21 wins $3,730.

 

 

 

SUMMARY

Dealer: rricas82

Pot: $3,730

YstersDad, loses $1,865

rricas82, loses $0

samaek21, bets $1,865, collects $3,730, net $1,865

 

 

Standard imo...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkar inte mer nu. Det går inte att vinna. Folk är sååå dåliga, men klonkar hela tiden. Har tappat 3k på typ 5 dagar nu och rullen ligger på 7k. Jag vette fan om jag orkar nöta SNG nu på ett tag, mår fan piss när man får sådana här dagar.

 

/SK

Om man mår piss när det går dåligt är kanske poker inte värt besväret? Om downswings påverkar dig i ditt vardagliga liv så hårt måste de goda perioderna vara fan så mycket bättre, imo.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man mår piss när det går dåligt är kanske poker inte värt besväret? Om downswings påverkar dig i ditt vardagliga liv så hårt måste de goda perioderna vara fan så mycket bättre, imo.

 

Klart man mår dåligt såna dagar - och det MÅSTE man få göra utan att man ska dra långtgående slutsatser om det.

 

Vi är alla olika och hanterar motgångar på olika vis. Men att faktiskt må dåligt och uttrycka det är ett sundhetstecken imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkar inte mer nu. Det går inte att vinna. Folk är sååå dåliga, men klonkar hela tiden. Har tappat 3k på typ 5 dagar nu och rullen ligger på 7k. Jag vette fan om jag orkar nöta SNG nu på ett tag, mår fan piss när man får sådana här dagar.

 

 

Fan vad sjukt! Visst spelar du också på Hey? Jag har exakt samma! Har haft fritt fall tre av dom fyra senaste dagarna! Någon enstaka där jag har donkat bort med typ AQ vs KK eller setup KK vs AA. Men resten står jag som favorit och bara torskar, torskar, torskar... Har blivit av med över 25% av min rulle på det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man mår piss när det går dåligt är kanske poker inte värt besväret? Om downswings påverkar dig i ditt vardagliga liv så hårt måste de goda perioderna vara fan så mycket bättre, imo.

 

En fika på Pause, en promenad i parken och en knodd som kommer och vill hålla mamma och pappa i handen när han ska gå in. Krävs inte så mycket mer... :)

 

Håller med Vrakman btw. Klart man måste få bli förbannad just när det går tungt. Om det däremot går ut över övriga livet i väldigt stor utsträckning så kanske man bör ta sig en funderare dock. Jag har inga som helst problem med det, och har aldrig haft det heller. Som Frisoren skriver så är det väl delvis likadant med ett vanligt jobb. Har man en dålig vecka så kanske man inte är på topp hemma. Jag har tjatat om det förut, men det funkar verkligen så bra för mig: Att skriva av mig i DBn är kalasmedicin.

 

Nu är gårdagens svettattack borta, och jag känner mig sjukt sugen på att krossa riggen. Blir till å 2-tabla fokuserat några lir, sen kör vi igen.

 

Ingen ny knodd än, tick tack tick tack.

 

Ola, du kan få vara barnvakt för 3k :)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...