SoderKrippa Postad 2 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Så då har man kommit igång med stejken. Första dan avslutas på pluss $240. Ska lira stejk tills den 26 okt då vi ska se hur det har gått kommer få 100% prof men ingen RB så kommer behöva leverera för att plussa. Snyggt jobbat att jobba dig igenom riggen! Stoffe inledde med att loosa en typ 90/10 och en 70/30. Sen hörde jag inget mer. Skön läsning nu på morgonen mao. Idag är jag trött, igen. Ikväll blir det inget lir. Ska komma i säng i tid och kan vara mysigt å gå å lägga sig tillsammans med resten av familjen ibland. Mors! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 2 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Jo förresten! Jag ska unna mig en sak nu efter klonken, två nya badmintonrackets! Två sådana här finingar kommer att inhandlas imorrn på träningen. Ska bli skitkul att spela med! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rotostar Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Är det nya arcsaber 10? Var ska du köpa dom? Pris? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 2 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Är det nya arcsaber 10? Var ska du köpa dom? Pris? Ja det är det. Köper dem i "min" shop i badmintonstadion. Inte billigast kanske, 1900st, men jag har lite rabatt oxå. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 2 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Bravery FTW! View Previous Next TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, P4-77756823-80 played at "Heilbronn" for USD RM from 2008-10-02 05:30 until 2008-10-02 05:31 Seat 1: JRPKR ($440.30 in chips) Seat 3: innerpsy ($396 in chips) Seat 8: Pluttens_Dad ($400 in chips) Seat 10: RealSoftice ($263.65 in chips) ANTES/BLINDS innerpsy posts small blind ($2), Pluttens_Dad posts big blind ($4). PRE-FLOP RealSoftice calls $4, JRPKR folds, innerpsy folds, Pluttens_Dad bets $10, RealSoftice calls $10. FLOP [board cards: ,, ] Pluttens_Dad bets $20, RealSoftice bets $60, Pluttens_Dad calls $40. TURN [board cards: ,,, ] Pluttens_Dad checks, RealSoftice bets $189.65 and is all-in, Pluttens_Dad bets $326 and is all-in. RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN Pluttens_Dad shows [ , ] RealSoftice shows [ , ] Pluttens_Dad wins $136.35, Pluttens_Dad wins $527.30. SUMMARY Dealer: JRPKR Pot: $665.65, (including rake: $2) JRPKR, loses $0 innerpsy, loses $2 Pluttens_Dad, bets $400, collects $663.65, net $263.65 RealSoftice, loses $263.65 /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 2 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Ja det är det. Köper dem i "min" shop i badmintonstadion. Inte billigast kanske, 1900st, men jag har lite rabatt oxå. /SK Är det nya arcsaber 10? Var ska du köpa dom? Pris? Förresten, hur hittade du hit?! Ett inlägg, om badminton och i vår dagbok! Välkommen hur som helst! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Nu fick ni en 5a av mig också. Men då gäller det att ni börjar leverera! Typ att krac börjar sriva lite kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Badmintonutmaning ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rotostar Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Tack! Jag har precis klivit in i pokervärlden och satt och klicka runt lite och fick syn på "badmintonrackets" på senaste. Lirar badminton själv ett par gånger i veckan. Jag köpte arcsaber 7 på nätet, rbsportline.se, skitmycket prylar och billig. Där får du arcsaber 10 under 1800:-. Kan rekommendera att ta en titt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 2 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Badmintonutmaning ftw! prop bet size? /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 2 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Tack! Jag har precis klivit in i pokervärlden och satt och klicka runt lite och fick syn på "badmintonrackets" på senaste. Lirar badminton själv ett par gånger i veckan. Jag köpte arcsaber 7 på nätet, rbsportline.se, skitmycket prylar och billig. Där får du arcsaber 10 under 1800:-. Kan rekommendera att ta en titt. Såg den jag oxå. Kommer nog få mitt racket lika billigt tror jag, åsså vill man ju främja de lokala affärsidkarna /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 prop bet size? /SK Poänghandikapp = ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 2 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Poänghandikapp = ? Bäst av tre set till 21 poäng. Vinna med två gäller från 20-20 till 30-29 då man vinner med en poäng. Du börjar varje set med 8-0. Vi satsar 3000kr var. Deal? Självklart måste det även videofilmas och läggas ut här! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Jo förresten! Jag ska unna mig en sak nu efter klonken, två nya badmintonrackets! Två sådana här finingar kommer att inhandlas imorrn på träningen. Ska bli skitkul att spela med! /SK Jaha...fint ska det vara! Varför kan inte du spela med OK's som alla andra? Har förrsten en kul story. En polare skulle för ett antal år sen spela badminton med en jobbarpolare och två bekanta till denne. Min polare trodde att han var tvungen att ha eget racket (vilket han glömt köpa innan) varpå han släntrade in på OK och köpte ett set innehållande två racketar, en boll och ett nät. Ganska roligt bara det faktiskt men det hela blir ännu roligare då båda jobbarpolarens bekanta visade sig spela på elitnivå varav en i landslaget vilket min polare ej kände till. Succé vid min polares entré i badmintonhallen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Bäst av tre set till 21 poäng. Vinna med två gäller från 20-20 till 30-29 då man vinner med en poäng. Du börjar varje set upp 24000kr. Vi satsar 3000kr per poäng. Deal? Självklart måste det även videofilmas och läggas ut här! /SK FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 2 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Körde två bord NL400 nu, vilket slutade +800. Jag tror att det är min melodi, snarare än att nötgrinda 4-8 bord NL200. Då får jag dessutom tid att analysera återkommande situationer, och hinner posta fler HHs osv. Blir så stressigt med massa bord uppe. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Bäst av tre set till 21 poäng. Vinna med två gäller från 20-20 till 30-29 då man vinner med en poäng. Du börjar varje set med 8-0. Vi satsar 3000kr var. Deal? Självklart måste det även videofilmas och läggas ut här! /SK Jag bankar Krippa på de här villkoren. Nån som matchar en insats på Krippa? Jag kan t om tänka mig att ta 1,5 ggr degen. Jo, jag har spelat med Krippa... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 2 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 FYP lol. Im no Ivey ffs /SK EDIT: Dessutom är jag ju fet nu ffs... *mums* *mums* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 2 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Jaha...fint ska det vara! Varför kan inte du spela med OK's som alla andra? Har förrsten en kul story. En polare skulle för ett antal år sen spela badminton med en jobbarpolare och två bekanta till denne. Min polare trodde att han var tvungen att ha eget racket (vilket han glömt köpa innan) varpå han släntrade in på OK och köpte ett set innehållande två racketar, en boll och ett nät. Ganska roligt bara det faktiskt men det hela blir ännu roligare då båda jobbarpolarens bekanta visade sig spela på elitnivå varav en i landslaget vilket min polare ej kände till. Succé vid min polares entré i badmintonhallen! Haha, kanske den storyn återupprepas inom kort?! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Bäst av tre set till 21 poäng. Vinna med två gäller från 20-20 till 30-29 då man vinner med en poäng. Du börjar varje set med 8-0. Vi satsar 3000kr var. Deal? Självklart måste det även videofilmas och läggas ut här! /SK Du låter så pass självsäker att jag vill ha 11 - 0. Poäng på varje boll till 21 and you have a bet, sir... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 2 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Du låter så pass självsäker att jag vill ha 11 - 0. Poäng på varje boll till 21 and you have a bet, sir... Herregud. Jag som fortfarande missar som fan sen jag började lira igen... Well, klart som fan vi ska lira. LETS DO IT!!! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Herregud. Jag som fortfarande missar som fan sen jag började lira igen... Well, klart som fan vi ska lira. LETS DO IT!!! /SK Bet taget! Hoppas du har bra kondis för min plan är att gneta dig sönder och samman med långa, höga slag mot din baslinje... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Du låter så pass självsäker att jag vill ha 11 - 0. Poäng på varje boll till 21 and you have a bet, sir...Lol, badminton är ett spel där den bästa alltid vinner och den sämre blir trött som fan. Men du får ju lite motition i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 2 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Bet taget!Hoppas du har bra kondis för min plan är att gneta dig sönder och samman med långa, höga slag mot din baslinje... ... och vad gör du då med de diagonala, hållna, skurna dropparna från backhand-forehand? /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 ... och vad gör du då med de diagonala, hållna, skurna dropparna från backhand-forehand? /SK Hoppsmashar ofc! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts