Gå till innehåll

Krip bebisbloggar och Krac kammar sig å skaffar jobb...


SoderKrippa

Recommended Posts

Så då har man kommit igång med stejken. Första dan avslutas på pluss $240. Ska lira stejk tills den 26 okt då vi ska se hur det har gått kommer få 100% prof men ingen RB så kommer behöva leverera för att plussa.

 

Snyggt jobbat att jobba dig igenom riggen! Stoffe inledde med att loosa en typ 90/10 och en 70/30. Sen hörde jag inget mer. Skön läsning nu på morgonen mao. :)

 

Idag är jag trött, igen. Ikväll blir det inget lir. Ska komma i säng i tid och kan vara mysigt å gå å lägga sig tillsammans med resten av familjen ibland.

 

Mors!

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bravery FTW! ;)

 

View Previous Next

 

TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, P4-77756823-80

played at "Heilbronn" for USD RM from 2008-10-02 05:30 until 2008-10-02 05:31

 

 

 

Seat 1: JRPKR ($440.30 in chips)

Seat 3: innerpsy ($396 in chips)

Seat 8: Pluttens_Dad ($400 in chips)

Seat 10: RealSoftice ($263.65 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

innerpsy posts small blind ($2), Pluttens_Dad posts big blind ($4).

 

PRE-FLOP

RealSoftice calls $4, JRPKR folds, innerpsy folds, Pluttens_Dad bets $10, RealSoftice calls $10.

 

FLOP [board cards: 9 of Spades,3 of Spades,4 of Hearts ]

Pluttens_Dad bets $20, RealSoftice bets $60, Pluttens_Dad calls $40.

 

TURN [board cards: 9 of Spades,3 of Spades,4 of Hearts,4 of Clubs ]

Pluttens_Dad checks, RealSoftice bets $189.65 and is all-in, Pluttens_Dad bets $326 and is all-in.

 

RIVER [board cards: 9 of Spades,3 of Spades,4 of Hearts,4 of Clubs,2 of Spades ]

 

 

SHOWDOWN

Pluttens_Dad shows [ 6 of Spades,6 of Hearts ]

RealSoftice shows [ 10 of Hearts,Ace of Clubs ]

Pluttens_Dad wins $136.35, Pluttens_Dad wins $527.30.

 

 

 

SUMMARY

Dealer: JRPKR

Pot: $665.65, (including rake: $2)

JRPKR, loses $0

innerpsy, loses $2

Pluttens_Dad, bets $400, collects $663.65, net $263.65

RealSoftice, loses $263.65

 

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack! Jag har precis klivit in i pokervärlden och satt och klicka runt lite och fick syn på "badmintonrackets" på senaste. Lirar badminton själv ett par gånger i veckan. Jag köpte arcsaber 7 på nätet, rbsportline.se, skitmycket prylar och billig. Där får du arcsaber 10 under 1800:-. Kan rekommendera att ta en titt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack! Jag har precis klivit in i pokervärlden och satt och klicka runt lite och fick syn på "badmintonrackets" på senaste. Lirar badminton själv ett par gånger i veckan. Jag köpte arcsaber 7 på nätet, rbsportline.se, skitmycket prylar och billig. Där får du arcsaber 10 under 1800:-. Kan rekommendera att ta en titt.

 

Såg den jag oxå. Kommer nog få mitt racket lika billigt tror jag, åsså vill man ju främja de lokala affärsidkarna ;)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo förresten!

 

Jag ska unna mig en sak nu efter klonken, två nya badmintonrackets!

 

Två sådana här finingar kommer att inhandlas imorrn på träningen. Ska bli skitkul att spela med!

 

 

 

/SK

 

Jaha...fint ska det vara! Varför kan inte du spela med OK's som alla andra? :roll::mrgreen:

 

Har förrsten en kul story. En polare skulle för ett antal år sen spela badminton med en jobbarpolare och två bekanta till denne. Min polare trodde att han var tvungen att ha eget racket (vilket han glömt köpa innan) varpå han släntrade in på OK och köpte ett set innehållande två racketar, en boll och ett nät. Ganska roligt bara det faktiskt men det hela blir ännu roligare då båda jobbarpolarens bekanta visade sig spela på elitnivå varav en i landslaget vilket min polare ej kände till. Succé vid min polares entré i badmintonhallen! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bäst av tre set till 21 poäng. Vinna med två gäller från 20-20 till 30-29 då man vinner med en poäng.

 

Du börjar varje set med 8-0.

 

Vi satsar 3000kr var.

 

Deal? :ola:

 

Självklart måste det även videofilmas och läggas ut här! :mrgreen:

 

/SK

 

Jag bankar Krippa på de här villkoren. Nån som matchar en insats på Krippa? Jag kan t om tänka mig att ta 1,5 ggr degen.

 

Jo, jag har spelat med Krippa...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha...fint ska det vara! Varför kan inte du spela med OK's som alla andra? :roll::mrgreen:

 

Har förrsten en kul story. En polare skulle för ett antal år sen spela badminton med en jobbarpolare och två bekanta till denne. Min polare trodde att han var tvungen att ha eget racket (vilket han glömt köpa innan) varpå han släntrade in på OK och köpte ett set innehållande två racketar, en boll och ett nät. Ganska roligt bara det faktiskt men det hela blir ännu roligare då båda jobbarpolarens bekanta visade sig spela på elitnivå varav en i landslaget vilket min polare ej kände till. Succé vid min polares entré i badmintonhallen! :-D

 

Haha, kanske den storyn återupprepas inom kort?! :lol:

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bäst av tre set till 21 poäng. Vinna med två gäller från 20-20 till 30-29 då man vinner med en poäng.

 

Du börjar varje set med 8-0.

 

Vi satsar 3000kr var.

 

Deal? :ola:

 

Självklart måste det även videofilmas och läggas ut här! :mrgreen:

 

/SK

 

Du låter så pass självsäker att jag vill ha 11 - 0. Poäng på varje boll till 21 and you have a bet, sir...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...