Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej hej

Jo det är så att jag under en längre tid funderat på att skriva en pokerdagbok här på forumet för att utveckla mitt spel samt finna en motivering att faktiskt spela mer poker. Men Jag vill inte skriva en dålig pokerdagbok utan känner att jag vill lägga ner lite mer tid och försöka göra den så bra som möjligt.

Nu behöver jag er hjälp för veta ungerfär vilken information jag borde ge ut. Det här är vad jag har tänkt på än så länge.

En liten beskrivning om mig själv, ålder, jobb o fritidssysselsättning. Hur länge jag spelat poker, vilka böcker jag läst, vilka forum, pokerprogram som används, vad jag anser är mina styrkor och svagheter. Självklart måste jag ha ett mål och berätta lite om min "bragder". Ska försöka updatera den ca 1-2ggr veckan, har lite tidsbrist. Posta händer och hur mkt man går plus eller minus. Kan dock inte posta någon PO data eftersom min bärbara där jag sparat all historik har kraschat. Även egna funderingar och frågor om hur man skall gå till väga med vissa matematiska problem både enkla och lite svårare.

Är det något jag glömt? isf fyll på :-D

ps. Om det finns någon exemplarisk pokerdagbok i forumet så länka den gärna för inspiration!