Gå till innehåll

Funkar Neteller överhuvudtaget?


Ezkash

Recommended Posts

Har ett uttag till bank från 13 Nov som jag inte sett röken av ännu. Har oxå tagit ut stålar från en pokersite till Neteller den 19 Dec men de har inte heller dykt upp. Mail har de oxå slutat svara på... Håller Neteller på att gå under eller?

 

Testa att prata med deras livechat eller ring om dom inte svarar på dina mail.

Det måste ha blivit fel någonstans om du väntat i 1,5 månad på pengarna.

För mig funkar allt felfritt så det är förmodligen något knas med just ditt konto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har testat deras livechatt men de vet väl ingenting..? Man skulle maila angånde kontofrågor, de svarade att de skulle trace mitt uttag men det kunde ta månader. Fick ett allmänt brev sen att många haft problem runt november så då tar det väl år... Har gjort många uttag förrut men nu verkar det vara på väg utför... Vad är alternativen, finns det några andra e-wallets som funkar bra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det inte lättare att få tag på dem via chatten? Har för mig jag har sänt iväg flera mail som aldrig blivit svarat på men har alltid fått tag på dem på 'livechatten'. Om man väntar minst 15minuter då.. De har svarat på alla frågor jag haft iallafall rörandes mitt konto.

 

Jag tror mer det är pokersajten som inte betalat ut, eller drar ut på tiden utav 'säkerhetssynpunkt' -åtminstonde om du frågar dem och vad än orsaken är ;P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

annars ring på gratisnumret, finns på sidan nånstans. Jag fick mitt konto hackat, ringde, och de var konstant trevliga och man fick hjälp eller tillrättavisningar om vart man skulle vända sig, sen att mailprocesserna ibland tog lång tid, men det var ju oxå utredningar inblandade. Men att neteller skulle blåsa dig är otroligt osannolikt, iaf så länge du har rent mjöl....

 

hoppas det ordnar till sig//Freddie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är i Thailand så kan ju inte logga in på kontot. Mail svarade de på först men inte längre, visst det har varit jul o så men inte längre väl..? :roll: Nåja om Neteller funkar för övriga så har jag väl bara haft lite otur o det löser sig kanske med tiden... Snackade lite med livechatten när jag var i sverige men fick intrycket att de inte kunde kolla mitt konto utan hänvisade till en mailadress.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...