GÄ till innehÄll

Recommended Posts

• 2 weeks later...
Postad

Det kostar inget att ha pengarna dÀr. Den enda avgift du behöver tÀnka pÄ Àr den sjuka vÀxlingsavgiften vid uttag till bank, som var 1.9% senast jag kollade. Jag har inte hittat nÄgon bÀttre lösning pÄ det problemet Àn att göra uttagen via party, men om du funderar pÄ att göra det sÄ bör du tÀnka pÄ att party (och andra sajter) ofta vÀgrar godkÀnna uttaget om du inte spelar ganska mycket pÄ sajten först.

Avgiften för insÀttning pÄ en pokersajt betalas oftast av sajten.

Postad
Det kostar inget att ha pengarna dÀr. Den enda avgift du behöver tÀnka pÄ Àr den sjuka vÀxlingsavgiften vid uttag till bank, som var 1.9% senast jag kollade. Jag har inte hittat nÄgon bÀttre lösning pÄ det problemet Àn att göra uttagen via party, men om du funderar pÄ att göra det sÄ bör du tÀnka pÄ att party (och andra sajter) ofta vÀgrar godkÀnna uttaget om du inte spelar ganska mycket pÄ sajten först.

Avgiften för insÀttning pÄ en pokersajt betalas oftast av sajten.

Sjuk hög kanske, men den Àr inte sÄ sjukt mycket högre Àn visa som drar 1,65% eller Moneybookers som drar 1,75%.

• 1 month later...
Postad

SÄ frÄn Neteller till bankkonto dras "endast" 1.9% av beloppet?

Har lite pengar liggandes pÄ neteller kontot och vill ta ut dessa.

Är lite trött pĂ„ att ha reserverade belopp pĂ„ massa siter som mĂ„ste ta ut till neteller först och fram tills nyligen har man vĂ€l endast kunnat ta ut frĂ„n neteller med check som kostat en förmögenhet?

Postad
SÄ frÄn Neteller till bankkonto dras "endast" 1.9% av beloppet?

Har lite pengar liggandes pÄ neteller kontot och vill ta ut dessa.

Är lite trött pĂ„ att ha reserverade belopp pĂ„ massa siter som mĂ„ste ta ut till neteller först och fram tills nyligen har man vĂ€l endast kunnat ta ut frĂ„n neteller med check som kostat en förmögenhet?

Jag vet inte vad du menar med nyligt men jag har dÄ iaf tagit ut frÄn Neteller hela 2007 till mitt VISA, men det kanske bara funkat för att jag satt in pengar med det ocksÄ.

Postad
Neteller tar Àven höga avgifter för att sÀtta in med VISA-kort.

Fick ett mail idag om att de tar bort de avgifterna för svenska kunder. Den flÀskiga valutaavgiften finns dock kvar.

Som tur Àr var det lÀnge sedan jag var tvungen att sÀtta in pengar pÄ Neteller 8-).

Postad

Ärligt talat undvik Neteller om du kan,,, höga avgifter /vĂ€xlingsavgifter Ă€ven om andra sĂ€ger annat!!

ex runt $ 300 frÄn en poker site kan bli ca $270 pÄ Neteller ,

just nu försöker dom ragga kunder pÄ att dom inte har nÄgon avgift men det stÀmmer inte ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

AlltsÄ undvik om möjlighet finnes

Postad

Tompa66 förstÄr inte vad du menar?

Pokersida -> Neteller om man gör ett uttag pÄ 300 dollar sÄ fÄr man 300 dollar pÄ neteller sÄ vet inte hur det kan bli 270 dollar pÄ neteller, aldrig varit med om det.

Och avgiften frÄn VISA -> Neteller Àr borttagen för svenska kunder sÄ nÀr du skriver att det inte stÀmmer förstÄr jag inte alls?

Sen att det kostar en del frÄn vÀgen Neteller -> Bankkonto men Àr ju som alltid ingen höjning sÄ detta med VISA -> Neteller Àr ju bara ett steg i rÀtt riktning.

Postad
Tompa66 förstÄr inte vad du menar?

Pokersida -> Neteller om man gör ett uttag pÄ 300 dollar sÄ fÄr man 300 dollar pÄ neteller sÄ vet inte hur det kan bli 270 dollar pÄ neteller, aldrig varit med om det.

ÂŁ (pokersida) ---> $ (Neteller) kanske?

• 3 weeks later...
Postad
ÂŁ (pokersida) ---> $ (Neteller) kanske?

Kan aldrig bli sÄ mycket. Neteller ligger pÄ 1,9% vilket borde bli runt 5,7$ om beloppet Àr 300$.

Och den avgiften finns ju bara om man har olika valutor pÄ poker resp netellerkontot.

• 3 weeks later...
Postad

Flyttade 25$ frÄn NETeller till party kostade 155 sek alltsÄ en kurs pÄ 6,20

helt acceptabelt tycker jag . Flyttade en stor summa frÄn NETeller till mitt bankkonto kostade 10 kr inte farligt .