cordonblue Postad 4 Maj , 2008 Rapport Share Postad 4 Maj , 2008 Var det den lilla skiten som hackade CARLDENSTORE? Fan va matt man blir! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morango Postad 4 Maj , 2008 Rapport Share Postad 4 Maj , 2008 Var det den lilla skiten som hackade CARLDENSTORE? Fan va matt man blir! Mjaha CDS hackad. Han som var en så sympatisk kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvarna1 Postad 4 Maj , 2008 Rapport Share Postad 4 Maj , 2008 Skicka mig ett PM om ni vill ha lite uppgifter om Carl Martinsson. Har telefonnummer, adress, lite bankuppgifter osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 12 Februari , 2012 Rapport Share Postad 12 Februari , 2012 tog mig friheten att konversera lite med en hacker. min gissning är att de går på någon säkerhetsbrist hos msn-severn, t ex att man begär att få sitt lösenord ändrat. kanske allas msn är i fara, så ge fan i att ge pengar till folk på msn. vore jävligt folk kunde ge upp skit-msn en gång för alla... kan inte alla bara byta till jabber år 2008? haha, kul att läsa 4år senare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edde13 Postad 12 Februari , 2012 Rapport Share Postad 12 Februari , 2012 snygg bump i dessa tider =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
daenyboi Postad 13 Februari , 2012 Rapport Share Postad 13 Februari , 2012 Calle Martinsson var en skön prick för 4-5 år sen, han är säkert död nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts