Peder.A Postad 25 December , 2007 Rapport Postad 25 December , 2007 3-handat NL 100 Obefintliga reads... Både jag och Fi har ca 130$ i stacken. Fi på knappen höjer till 3,50 Jag synar från SB med BB synar Pot: 10 Flop Jag satsar 8. Hoppas här att D ska höja så jag kan återhöja och därmed comitta mig till potten. BB viker Syn från D pot: 26 Turn: Hur spelar jag härifrån??? Citera
snoz_ Postad 25 December , 2007 Rapport Postad 25 December , 2007 3-handatNL 100 Obefintliga reads... Både jag och Fi har ca 130$ i stacken. Fi på knappen höjer till 3,50 Jag synar från SB med BB synar Pot: 10 Flop Jag satsar 8. Hoppas här att D ska höja så jag kan återhöja och därmed comitta mig till potten. BB viker Syn från D pot: 26 Turn: Hur spelar jag härifrån??? Jag skulle ha bettat ut runt halvpott, chansen är stor att du får syn av ett överpar. FI lär ju inte träffat hålstegen så vida om han inte sitter med 99. Synar han bara turn så värdebetta river om bordet inte paras eller ett överkort kommer. Citera
sorkenkk Postad 25 December , 2007 Rapport Postad 25 December , 2007 bet/fold turn, check/omvärdera river edit: bet $20 Citera
FeteMelander Postad 25 December , 2007 Rapport Postad 25 December , 2007 Jag tror inte du möter ett överpar här på grund av att ett överpar hade förmodligen höjt dig på floppen för att definiera sin hand. På turn hade jag betat halvpott och sen verkat efter hur fi agerat. Citera
Recommended Posts