Gå till innehåll

Tjafs avdelat från T6-tråden


Matfrid

Recommended Posts

------------------------------------------------------------------------

 

Att läsa denna länk har framkallat många olika känslor hos mig;

 

Vrede - när jag ser hur Ola Brandborns arbetsmetoder fungerar.

 

Skratt - när jag läser hur en många okunniga utalar sig om det ena och det andra.

 

Förvåning - att inte den stora massan av pokerspelare i Sverige inser att många av inläggen är direkta kränkningar av enskilda personer - utan det möts av jubel och klang.....

 

Ilska - när jag läser korkade funderingar om Mats och Anders av folk som inte har en aning om vare sig poker på heltid eller spel utanför landets gränser - håll er på era micro nivåer och håll käften är mitt råd till dessa eller se till att bli upplysta innan ni skriver något i ett offentligt forum.

 

Tårar - När dessa otroligt oseriösa och okunniga inlägg blir föremål för hyllningar upp till Nobel status...

 

Som jag tidigare sagt har jag ingen aning om T6 och dess bakgrund - är det ett företag som beskrivits i denna tråd så är jag den första att fördömma deras verksammhet.

 

Det som stör mig är sättet denna tråd behandlar enskilda personer - någon form av fair play för de utpekade personerna måste det finnas - när en okunnig nolla som här ovan anklagar Mats och Anders som fuskare - han har med största säkert heller aldrig träffat dom - då borde t.o.m Herr Branborn som startat häxjakten säga ifrån - Skäms - Ni borde faan alla skämmas.

 

/// Micke Norinder

 

Ett mycket intressant inlägg. Det är så fullt av vaga och snedvridna formuleringar att det får ses som ett personlig haveri.

 

Hur ska man ens börja nysta i det här? Tror jag börjar med "håll er på era micro nivåer och håll käften". Uttydes: om man inte vinner stort på poker så ska man inte kritisera ett bedrägeri i form av sk pyramidföretag. Man ska särskilt inte undra varför de stora pojkarna som tjänar mycket pengar är inblandade och försvarar bedrägeriet. Speciellt inte om de dessutom är kompisar till Micke.

 

Hm. Jag tror inte det finns något värde i att gå djupare in i detta. Ett pinsamt haveri, som sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

------------------------------------------------------------------------

 

Att läsa denna länk har framkallat många olika känslor hos mig;

 

Vrede - när jag ser hur Ola Brandborns arbetsmetoder fungerar.

 

Skratt - när jag läser hur en många okunniga utalar sig om det ena och det andra.

 

Förvåning - att inte den stora massan av pokerspelare i Sverige inser att många av inläggen är direkta kränkningar av enskilda personer - utan det möts av jubel och klang.....

 

Ilska - när jag läser korkade funderingar om Mats och Anders av folk som inte har en aning om vare sig poker på heltid eller spel utanför landets gränser - håll er på era micro nivåer och håll käften är mitt råd till dessa eller se till att bli upplysta innan ni skriver något i ett offentligt forum.

 

Tårar - När dessa otroligt oseriösa och okunniga inlägg blir föremål för hyllningar upp till Nobel status...

 

Som jag tidigare sagt har jag ingen aning om T6 och dess bakgrund - är det ett företag som beskrivits i denna tråd så är jag den första att fördömma deras verksammhet.

 

Det som stör mig är sättet denna tråd behandlar enskilda personer - någon form av fair play för de utpekade personerna måste det finnas - när en okunnig nolla som här ovan anklagar Mats och Anders som fuskare - han har med största säkert heller aldrig träffat dom - då borde t.o.m Herr Branborn som startat häxjakten säga ifrån - Skäms - Ni borde faan alla skämmas.

 

/// Micke Norinder

 

Du har uppenbarligen inte mycket erfarenhet av vilken typ av "påhopp" som normalt förekommer på forum...

 

Jag lägger själv ingen värdeing i hur kända svenska proffs väljer/söker anbud men onekligen så tyder mycket på att Mats och Anders troligtvis inte gjort någon vidare bra kontroll innan de signade för T6.

 

Ytterst tveksamt påstående att Ola startat någon häxjakt. Om du läser hans inlägg kring T6 så tolka i alla fall jag det som att han (precis som jag) verkar tro att Mats och Anders inte visste vad de gav sig in i...

 

Ang. kunskap: Har du mycket kunskap kring MLM? Vet du hur det fungerar? Jag har själv varit "passiv" medlem i ett nätverk som verkade lovande (och gav mig vinst) tills det visade sig att produkten inte höll måttet. Då skedde an massa skumt som resulterade i att alla pengar och substansen i nätverket försvann på mindre än en vecka. Om man är med i någon form av MLM-verksamhet bör man vara ytterst försiktig med sitt ord, ett förtroende är mycket jobbigare att återfå än lite förlorade pengar. Det var därför som jag var så "passiv" och undvek att pracka på mina vänner "mitt koncept" utan informerade bara om mina reflektioner kring just det nätverket. INGEN av de som jag hade med mig var besvikna på mig då de ansåg sig väl medvetna om riskerna och satsade lite i MLM istället för en kväll på krogen.

 

Tips: MLM kan vara sjukt lönsamt men det kräver en väldigt konkurrenskraftig produkt. T6 verkar bara ha mediokert pokerspel med playmoney på en mättad marknad att erbjuda. Skulle spontant gissa att 1 av 20 MLM-koncept har potential och av dessa blir kanske 1 av 10 så småningom ett "riktigt" företag med en bra produkt och lönsamhet.

 

MLM används för snabb och billig tillväxt i de bra fallen och av girighet i de dåliga fallen. Jag gissar att T6 drivs av girighet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

som er homosexuella organisation tycks njuta högljutt av.

PEACE

Vill man bli tagen seriöst kanske man inte ska använda sådana formuleringar, eller vad säger du själv? Se Norinders inlägg för inspiration.

 

Och apropå Norinder och hans inlägg. Har du läst hela tråden? Har du verkligen läst vad Ola skrivit? Ja, M & A har blivit påhoppade, ibland lite väl grovt kanske, men int fan har Ola varken agerat tändvätska eller katalysator. Det har vi andra forumnissar klarat väl på egen hand.

 

Och när vi ändå har dig på tråden Micke. Har jag förstått det hela rätt som att du inte kunde/ville stå för vad du skrev på prosharks?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att läsa denna länk har framkallat många olika känslor hos mig;

 

Vrede - när jag ser hur Ola Brandborns arbetsmetoder fungerar.

Har du något exempel på dessa hemska arbetsmetoder? Vad jag har sett så har han varnat för ett uppenbart pyramidspel i expressen, samt försvarat Mats och Anders i denna tråden:
Nu får ni läsa mellan raderna lite:

M/A kommer säkert att uttala sig i sinom tid. Jag förstår fullständigt varför de just nu håller käften.

.

.

Det finns säkert en väldigt bra anledning till varför de därefter håller tyst, även om det är ett uttalande som man kanske ångrar.

 

Skratt - när jag läser hur en många okunniga utalar sig om det ena och det andra.

Ja herregud, tänk om någon okunnig skulle skriva något i ett pokerforum? Vart är världen på väg? Det vore mycket bättre om alla okunniga skrev grova personangrepp i sina bloggar för att sedan ändra sig och radera allt.

 

Ilska - när jag läser korkade funderingar om Mats och Anders av folk som inte har en aning om vare sig poker på heltid eller spel utanför landets gränser - håll er på era micro nivåer och håll käften är mitt råd till dessa eller se till att bli upplysta innan ni skriver något i ett offentligt forum.

Detta dryper verkligen av förakt mot alla som vågar uttala sig om pyramidspel utan att vara heltidsproffs eller ha stor erfarenhet av spel utomlands. Vad tycker din sponsor Unibet om denna attityd mot småspelare?

 

Tårar - När dessa otroligt oseriösa och okunniga inlägg blir föremål för hyllningar upp till Nobel status...

Wow, tårar? Seriöst?

Visst finns det säkert en del oseriösa och okunniga inlägg här, även om de flesta sådana verkar vara för t6, men kan du ge ett enda exempel på när ett sådant inlägg blivit hyllat upp till nobelstatus?

 

Det som stör mig är sättet denna tråd behandlar enskilda personer - någon form av fair play för de utpekade personerna måste det finnas - när en okunnig nolla som här ovan anklagar Mats och Anders som fuskare - han har med största säkert heller aldrig träffat dom - då borde t.o.m Herr Branborn som startat häxjakten säga ifrån - Skäms - Ni borde faan alla skämmas.

 

/// Micke Norinder

Du verkar inte fatta att detta är ett forum där alla får uttala sig, förutsatt att man följer forumets regler. Varför skulle det vara Olas ansvar att bevaka allt som sägs om Mats och Anders och komma till deras försvar? Om de anser att deras agerande behöver försvaras är de välkomna att göra det själva. (Han HAR ju dessutom försvarat dem.)

När och hur menar du att Ola har startat en "häxjakt" förresten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursprungligen postat av SWE

Ilska - när jag läser korkade funderingar om Mats och Anders av folk som inte har en aning om vare sig poker på heltid eller spel utanför landets gränser - håll er på era micro nivåer och håll käften är mitt råd till dessa eller se till att bli upplysta innan ni skriver något i ett offentligt forum.

 

Härligt uttalande! Verkar inte vara helt ovanligt tyvärr bland "proffs" att anse sig vara lite bättre och intelligentare än småspelarna. Spelar man inte högt, ja då ska man fan inte uttala sig om poker verkar de tycka, sympatiska herrar.

 

Min erfarenhet av heltidsproffs, de få jag träffat, är att de är ganska omedvetna om världen utanför. Har man grindat poker från 18 års ålder så missar man nog en del... läs en bok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med föregående talare, då de flesta på denna tråd har en vädigt oseriös grund i sina påståenden, likt de svagt begåvade människor de är baseras utgångspunkterna ifrån rykten, kvacksalveri utan grund, och de facto kvarstår att ni har nada insyn vad vederbörande individer har för kontrakt etc etc etc.

Uppge något konkret och någon form av fakta rörande denna pokersiteoch dessa pokerspelare, istället för imbecilla konspirationsteorier, som er homosexuella organisation tycks njuta högljutt av.

PEACE

 

Detta behöver man knappast kommentera. Man kan tro att det är en 14-åring som skrivit det. Verkar dessutom ha något emot homosexuella, vilket är ganska fjortisaktigt. Lycka till i livet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill man bli tagen seriöst kanske man inte ska använda sådana formuleringar, eller vad säger du själv? Se Norinders inlägg för inspiration.

 

Och apropå Norinder och hans inlägg. Har du läst hela tråden? Har du verkligen läst vad Ola skrivit? Ja, M & A har blivit påhoppade, ibland lite väl grovt kanske, men int fan har Ola varken agerat tändvätska eller katalysator. Det har vi andra forumnissar klarat väl på egen hand.

 

Och när vi ändå har dig på tråden Micke. Har jag förstått det hela rätt som att du inte kunde/ville stå för vad du skrev på prosharks?

----------------------------------------------------------------------

 

En sak är säker - jag pratar mycket - men jag står för vad jag tycker och säger - och det min rätta identitet!!!!!

 

Ni skriver att detta är ett milt på hopp mot vad det brukar vara i detta forum??? Hör ni hur det låter??

 

 

Jag står för vad jag skrev på Prosharks men tydligen är det så att moderatorerna i olika forum samarbetar och försöker kväsa de oliktänkande.

 

Joakim och Ola arbetar inte såsom JAG (min personliga uppfattning) tycker att en moderator skall göra och ingen av dom är heller helt opartisk då det står vinstdrivande företag bakom dom - inget fel med det men dom är inte så opartiska som många tror.

 

(Jag är inte heller opartisk då jag arbetar för Unibet - men när jag bloggar som i detta ämne så gör jag det med mina egna tankar i Micke Norinders namn. Hade jag haft minsta baktanke och att detta på något sätt skulle gynna UNIBET så skulle jag givetvis gjort det i deras namn.)

 

Jag köper inte det och därför har jag slutat blogga på Prosharks, jag tog bort mina senaste inlägg på Prosharks efter det att Jocke la sig i saker han inte har med att göra - dock har inget glömts och jag kommer att fortsätta ha mina åsikter - och jag har sparat alla gamla bloggar för att lägga in dom i min egen kommande blogg som min arbetsgivare nu håller på att skapa.

 

En sak är säker som säkert de som känner mig kan bekräfta - jag står alltid för det jag sagt och för mitt ord.

 

Jag tänker inte sluta jaga fram råttor som gömmer sig bakom sina alias och dataskärmar - pokervärlden är ganska liten trots allt och om du bara visste hur mycket skit jag vet om de som idag sitter och kastar skit på andra.

 

Vänta bara - detta kan bli riktigt roligt en bit in på det nya året.

 

 

Tills dess önskar jag er alla en riktigt God Jul & Gott Nytt År.

 

Mvh,

 

Micke Norinder

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

----------------------------------------------------------------------

 

En sak är säker - jag pratar mycket - men jag står för vad jag tycker och säger - och det min rätta identitet!!!!!

 

Ni skriver att detta är ett milt på hopp mot vad det brukar vara i detta forum??? Hör ni hur det låter??

 

 

Jag står för vad jag skrev på Prosharks men tydligen är det så att moderatorerna i olika forum samarbetar och försöker kväsa de oliktänkande.

 

Joakim och Ola arbetar inte såsom JAG (min personliga uppfattning) tycker att en moderator skall göra och ingen av dom är heller helt opartisk då det står vinstdrivande företag bakom dom - inget fel med det men dom är inte så opartiska som många tror.

 

(Jag är inte heller opartisk då jag arbetar för Unibet - men när jag bloggar som i detta ämne så gör jag det med mina egna tankar i Micke Norinders namn. Hade jag haft minsta baktanke och att detta på något sätt skulle gynna UNIBET så skulle jag givetvis gjort det i deras namn.)

 

Jag köper inte det och därför har jag slutat blogga på Prosharks, jag tog bort mina senaste inlägg på Prosharks efter det att Jocke la sig i saker han inte har med att göra - dock har inget glömts och jag kommer att fortsätta ha mina åsikter - och jag har sparat alla gamla bloggar för att lägga in dom i min egen kommande blogg som min arbetsgivare nu håller på att skapa.

 

En sak är säker som säkert de som känner mig kan bekräfta - jag står alltid för det jag sagt och för mitt ord.

 

Jag tänker inte sluta jaga fram råttor som gömmer sig bakom sina alias och dataskärmar - pokervärlden är ganska liten trots allt och om du bara visste hur mycket skit jag vet om de som idag sitter och kastar skit på andra.

 

Vänta bara - detta kan bli riktigt roligt en bit in på det nya året.

 

Tills dess önskar jag er alla en riktigt God Jul & Gott Nytt År.

 

Mvh,

 

Micke Norinder

 

Ok, så du skall alltså göra precis det du är imot? Du skall kasta skit på folk.

Varför inte starta ett nytt sätt att se på det hela? Var såpass storsint att du inte följer i skitkastarnas fotspår. Lägg dig inte på deras nivå. En person som behandlar ett "getingbo" som detta på ett vuxet sätt, skulle i mina ögon vara en bra/stark/förtroendeingivande människa.

 

Jag spelar lite microlimit på unibet ibland... bara så du vet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänker inte sluta jaga fram råttor som gömmer sig bakom sina alias och dataskärmar - pokervärlden är ganska liten trots allt och om du bara visste hur mycket skit jag vet om de som idag sitter och kastar skit på andra.

 

Vänta bara - detta kan bli riktigt roligt en bit in på det nya året.

 

 

Tills dess önskar jag er alla en riktigt God Jul & Gott Nytt År.

 

Mvh,

 

Micke Norinder

Är nog allt lite osäker på exakt vad du vill framföra med ovanstående och vad det har för relevans till det jag skrev tidigare men so be it. Vill du vara på råttjakt, och samtidigt låta världen veta om det, så varsågod.

 

Återigen, vilket flera här har påpekat före mig, så verkar inte berörd moderator ha kastat skit på grabbarna grus, snarare tvärtom. Sen att han inte har tokcensurerat allt som andra användare har skrivit, det verkar du lägga honom till last för. Wtt forum är vad ett forum är. Och såsom den uppkomna situationen ser ut är det väl inte speciellt konstigt att de fått ta lite skit. Besides, hade du hängt med i debatten här så hade du sett att kritiken har lagt sig på sistone, mkt tack vare Olas inlägg.

 

Vet inte vad du får ut av att skriva under ditt riktiga namn. För till ett par veckor sedan var du ett svart hål på min radar. Men så är jag inte lika berest inom live-pokern som du uppenbarligen är. Men att det skulle göra min åsikt mindre värd, det är ju rent löjligt, för att inte säga respektlöst.

 

Äsch, God Jul på dig osså Micke. Hoppas du får riktigt många mjuka paket ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

------------------------------------------------------------------------

 

Att läsa denna länk har framkallat många olika känslor hos mig;

 

Vrede - när jag ser hur Ola Brandborns arbetsmetoder fungerar.

 

Skratt - när jag läser hur en många okunniga utalar sig om det ena och det andra.

 

Förvåning - att inte den stora massan av pokerspelare i Sverige inser att många av inläggen är direkta kränkningar av enskilda personer - utan det möts av jubel och klang.....

 

Ilska - när jag läser korkade funderingar om Mats och Anders av folk som inte har en aning om vare sig poker på heltid eller spel utanför landets gränser - håll er på era micro nivåer och håll käften är mitt råd till dessa eller se till att bli upplysta innan ni skriver något i ett offentligt forum.

 

Tårar - När dessa otroligt oseriösa och okunniga inlägg blir föremål för hyllningar upp till Nobel status...

 

Som jag tidigare sagt har jag ingen aning om T6 och dess bakgrund - är det ett företag som beskrivits i denna tråd så är jag den första att fördömma deras verksammhet.

 

Det som stör mig är sättet denna tråd behandlar enskilda personer - någon form av fair play för de utpekade personerna måste det finnas - när en okunnig nolla som här ovan anklagar Mats och Anders som fuskare - han har med största säkert heller aldrig träffat dom - då borde t.o.m Herr Branborn som startat häxjakten säga ifrån - Skäms - Ni borde faan alla skämmas.

 

/// Micke Norinder

 

Och hur behandlar du enskilda personer?

 

Pinsamt inlägg. Känns som du har en övertro på din egna person och den buffliga attityden hjälper dig säkert IRL men please, försök inte skriva. Dina brister blir ganska uppenbara då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

----------------------------------------------------------------------

 

En sak är säker - jag pratar mycket - men jag står för vad jag tycker och säger - och det min rätta identitet!!!!!

 

Ni skriver att detta är ett milt på hopp mot vad det brukar vara i detta forum??? Hör ni hur det låter??

 

 

Jag står för vad jag skrev på Prosharks men tydligen är det så att moderatorerna i olika forum samarbetar och försöker kväsa de oliktänkande.

 

Joakim och Ola arbetar inte såsom JAG (min personliga uppfattning) tycker att en moderator skall göra och ingen av dom är heller helt opartisk då det står vinstdrivande företag bakom dom - inget fel med det men dom är inte så opartiska som många tror.

 

(Jag är inte heller opartisk då jag arbetar för Unibet - men när jag bloggar som i detta ämne så gör jag det med mina egna tankar i Micke Norinders namn. Hade jag haft minsta baktanke och att detta på något sätt skulle gynna UNIBET så skulle jag givetvis gjort det i deras namn.)

 

Jag köper inte det och därför har jag slutat blogga på Prosharks, jag tog bort mina senaste inlägg på Prosharks efter det att Jocke la sig i saker han inte har med att göra - dock har inget glömts och jag kommer att fortsätta ha mina åsikter - och jag har sparat alla gamla bloggar för att lägga in dom i min egen kommande blogg som min arbetsgivare nu håller på att skapa.

 

En sak är säker som säkert de som känner mig kan bekräfta - jag står alltid för det jag sagt och för mitt ord.

 

Jag tänker inte sluta jaga fram råttor som gömmer sig bakom sina alias och dataskärmar - pokervärlden är ganska liten trots allt och om du bara visste hur mycket skit jag vet om de som idag sitter och kastar skit på andra.

 

Vänta bara - detta kan bli riktigt roligt en bit in på det nya året.

 

 

Tills dess önskar jag er alla en riktigt God Jul & Gott Nytt År.

 

Mvh,

 

Micke Norinder

 

Skulle du kunna visa oss vad du skrev i bloggarna? Det har ju cirkulerat så många rykten, och du hänvisar flera gånger till dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

------------------------------------------------------------------------

 

Att läsa denna länk har framkallat många olika känslor hos mig;

 

Vrede - när jag ser hur Ola Brandborns arbetsmetoder fungerar.

 

Skratt - när jag läser hur en många okunniga utalar sig om det ena och det andra.

 

Förvåning - att inte den stora massan av pokerspelare i Sverige inser att många av inläggen är direkta kränkningar av enskilda personer - utan det möts av jubel och klang.....

 

Ilska - när jag läser korkade funderingar om Mats och Anders av folk som inte har en aning om vare sig poker på heltid eller spel utanför landets gränser - håll er på era micro nivåer och håll käften är mitt råd till dessa eller se till att bli upplysta innan ni skriver något i ett offentligt forum.

 

Tårar - När dessa otroligt oseriösa och okunniga inlägg blir föremål för hyllningar upp till Nobel status...

 

Som jag tidigare sagt har jag ingen aning om T6 och dess bakgrund - är det ett företag som beskrivits i denna tråd så är jag den första att fördömma deras verksammhet.

 

Det som stör mig är sättet denna tråd behandlar enskilda personer - någon form av fair play för de utpekade personerna måste det finnas - när en okunnig nolla som här ovan anklagar Mats och Anders som fuskare - han har med största säkert heller aldrig träffat dom - då borde t.o.m Herr Branborn som startat häxjakten säga ifrån - Skäms - Ni borde faan alla skämmas.

 

/// Micke Norinder

 

Behöver jag nämna att jag omedelbart skickade ett e-mail till Unibet och begärde att mitt konto skulle stängas och alla mina betalningsuppgifter raderas när jag läste det här. Snacka om att förbruka sitt förtroendekapital...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För gud's skull eller någon annans för den delen.

Norinder (om det nu är du?) Nu placerade du dig en bra bit under dom värsta smutskastarna på forumet!

Du tom. hotade med att kasta skit! Är du inte nyckter? Läs igenom dina egna kommentarer och skriv sen. Än bättre vore om du läste igenom alla inlägg, sållade och tog till dig den viktiga info'n.Så som jag antar att du gör när du skaffar dig en read?

Ta och läs sammanfattningen i inlägg 661, till och börja med!

Puh vilket vansinne att börja hota om "avslöjanden"! Posta dina "prosharks" inlägg här, så kan vi alla ta till oss dina åsikter. Du kanske kan få oss att förstå?

 

Och JA jag är en fisk på micro nivå, även på Unibet (än så länge)

Crappy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, när man just trott att T6-soppan var på väg att dö ut så sätts det alltså igång igen...

 

Personligen undrar jag vad Mats och Anders tycker om dessa hjälteinsatser, om de nu försöker dra sig ur härvan så hjälper knappast sådana försvarare. Vad tjänar de på att fokus riktas mot dem igen istället för mot Torben, Alston Price och resten av pyramidfolket?

 

Som sagt, vad Norinder är så uppretad på framgår ganska otydligt. Mats och Anders har fått ta skit på forumet, ja, men försök att se det lite från sidan. Klart att folk blir förvånade när de väljer att fronta ett såpass ökänt pyramidbolag.

 

Det som spekulerats i deras favör är att det skulle handla om att de ovetande om kritiken mot Alston Price och deras tidigare MLM-haverier tecknat oskyldiga sponsorkontrakt om betalda turneringar samt att kontraktet förhindrar dem att uttala sig om AP/T6. Jag kan tänka mig att köpa en sådan förklaring men, herregud, sluta verka så häpen över att det väcker förvåning och debatt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

----------------------------------------------------------------------

 

 

Jag tänker inte sluta jaga fram råttor som gömmer sig bakom sina alias och dataskärmar - pokervärlden är ganska liten trots allt och om du bara visste hur mycket skit jag vet om de som idag sitter och kastar skit på andra.

 

Mvh,

 

Micke Norinder

 

 

Har du börjat spela för GESTAPO?

 

God Jul och Gott Nytt år

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkligen? Skulle då ditt tidigare inlägg tidigare ikväll få stå kvar i sin orginalform? Det känns som om du är lite väl konspiratorisk.

 

Det finns faktiskt en hemlig moderatororden som arbetar i det tysta, lite som opus dei.

Deras plan är totalt världshärravälde inom 20 år och dom låter ingen/inget stå i deras väg. Jag skulle vara väldigt försiktig då deras arbetsmetoder innefattar bla redigering av inlägg samt en massa andra konspiratoriska saker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänker inte sluta jaga fram råttor som gömmer sig bakom sina alias och dataskärmar - pokervärlden är ganska liten trots allt och om du bara visste hur mycket skit jag vet om de som idag sitter och kastar skit på andra.

<klipp>

 

Mvh,

 

Micke Norinder

 

Jag skrev att ditt förra inlägg var ett haveri. Synd att du inte lyssnade. Hur lågt vill du sjunka? Kan du över huvud taget visa dig i en live turnering efter detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Micke, du får väldigt gärna peka på i vilket inlägg jag har skrivit något elakt om Mats eller Anders. Tvärt om, jag har försvarat att de just nu håller väldigt tyst. Du får tycka vad du vill, det enda som betyder något i sammanhanget för mig är att Anders sa till mig sist vi pratades vid "Ola, du har aldrig skrivit något dumt om oss".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...