Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Vet inte om jag tycker den var kul för att den var bra eller för att den sög. Hursom så garva man ivf... ;)

Det är det här jag snackar om. Dom flesta tror den suger (level 1) men om man tänker efter lite är detta gjort med stor humor.(level 3)

Det är ni som inte tycker denna är rolig som inte fattar dom geniala skämten (level 4 och 5) i seinfeld och Family Guy och alla dom andra geniala serierna.

Om min read stämmer så gillar dom som gillar " En onlinegrinders värsta mardröm" seinfeld och family guy medans dom som inte tycker om den gilar level 2 serier t.ex simpson

Postad
Det är det här jag snackar om. Dom flesta tror den suger (level 1) men om man tänker efter lite är detta gjort med stor humor.(level 3)

Det är ni som inte tycker denna är rolig som inte fattar dom geniala skämten (level 4 och 5) i seinfeld och Family Guy och alla dom andra geniala serierna.

Om min read stämmer så gillar dom som gillar " En onlinegrinders värsta mardröm" seinfeld och family guy medans dom som inte tycker om den gilar level 2 serier t.ex simpson

Om man gillar allt då?

edit: har svårt att käka vårrullar utan att börja garva

Postad
Om man gillar allt då?

Alltså om du är på t.ex level 4 så förstår du ju såklart all humor som är på level 4 eller lägre. Alltså kan du tycka om alla serier på level 4 och lägre. Men enligt den forskning jag har gjort så tycker folk på level 4 att serier på level 4 är roligare än serier på level 2.

Postad
Alltså om du är på t.ex level 4 så förstår du ju såklart all humor som är på level 4 eller lägre. Alltså kan du tycka om alla serier på level 4 och lägre. Men enligt den forskning jag har gjort så tycker folk på level 4 att serier på level 4 är roligare än serier på level 2.

Du bör sätta igång och skriva en mindre bibel om din forskning kring humor och dess levlar så vi vanliga dödliga kan förstå genialiteten i ditt system...

Postad

Du tycker säkert att dina inlägg i den här tråden är roliga också. Seinfeld är roligt. Det här är tråkigt

Postad

Låter intressant! :-D Du har gjort forskning på det här? Beskriv gärna mer ingående vad du menar med de olika nivåerna.

Är det inte vanligt att folk gillar t ex level 1 och level 4 men inte de övriga? Vad beror det på att folk inte gillar humorn på den högre nivån, för att de inte förstår den av IQ-skäl eller att de är torra? Vem har satt kriterierna för de olika nivåerna och vad är det för slags kriterier? Spelar inte smak och tycke rätt stor roll ibland?

Postad
Nej ingen forskning lol. Skojja lite bara. (jättetråkigt)

Men det här med level 1 level 2 osv är jag seriös med.

med tanke på hur tråkig och ointressant du är... förmodar jag att du befinner dig på nivå 1... family guy är superb enligt mig.... denna suger hårt... din teori suger alltså