brainslicer Postad 21 April , 2008 Rapport Postad 21 April , 2008 Har precis laddat ner första säsongen av Battlestar Galactica o sett miniserien som föregår säsong 1. Ser helt ok ut och Nr 6 är så sexig så man vill sätta på henne genom rutan. Du har många härliga timmar framför dig Utan Tvekan alltime top-3 serie, kanske tom bäst om avslutningen blir magnifik Citera
heltok Postad 21 April , 2008 Rapport Postad 21 April , 2008 new amsterdam är servärd i väntan på lost/prisonbreak/heroes/dexter/etc Citera
kraclob Postad 21 April , 2008 Rapport Postad 21 April , 2008 new amsterdam är servärd i väntan på lost/prisonbreak/heroes/dexter/etc Jo helt ok. Annat som rekomenderas just nu är The Fixer. Bara jag som är så ruskigt irreterad på att det är så dåligt utbud just nu? Förut så hade 2-3 serier som jag följde dagligen. nu pga av wga strejken är alla bra seriers säsonger kapade och sjukt många riktigt bra serier som blivit nerlagda efter bara första säsongen. Tänker spontant på studio 60 och Black donnalys De jag följer veckovis just nu är: Medium The Fixer South Park How I Met Your Mother Boston Legal 30 Rock Criminal Minds The Big Bang Theory Ska nog försöka ge BSG ett försök till nu när säs 4 kommit igång tappade helt intresset i mitten av säs 3. Någon som har koll på Bones och Supernatural. Sett första 5 avsnitten av båda serierna och tyckte båda var riktigt kassa men nu är dem inne på tredje säsongen. Kanske dags att ge dem en chans till? Citera
AnteSvante Postad 21 April , 2008 Rapport Postad 21 April , 2008 Jo helt ok. Annat som rekomenderas just nu är The Fixer. Bara jag som är så ruskigt irreterad på att det är så dåligt utbud just nu? Förut så hade 2-3 serier som jag följde dagligen. nu pga av wga strejken är alla bra seriers säsonger kapade och sjukt många riktigt bra serier som blivit nerlagda efter bara första säsongen. Tänker spontant på studio 60 och Black donnalys De jag följer veckovis just nu är: Medium The Fixer South Park How I Met Your Mother Boston Legal 30 Rock Criminal Minds The Big Bang Theory Ska nog försöka ge BSG ett försök till nu när säs 4 kommit igång tappade helt intresset i mitten av säs 3. Någon som har koll på Bones och Supernatural. Sett första 5 avsnitten av båda serierna och tyckte båda var riktigt kassa men nu är dem inne på tredje säsongen. Kanske dags att ge dem en chans till? Oj, serier jag inte sett! Najs!! Håller helt med dig, sjukt kallt utbud för tillfället, men tor det har en del att göra med manusförfattarstrejken som var för ett tag sen. Bones suger fet, svettig och hårig pungkula imo. Inte sett den andra. Citera
brainslicer Postad 21 April , 2008 Rapport Postad 21 April , 2008 Är ju väldans mycket smaksak, följer inte med nån som räknas upp där.. De som just nu(denna vecka) visas och jag bara måste se direkt dom släpps är... BSG Moonlight Lost Smallville Citera
okocha Postad 21 April , 2008 Rapport Postad 21 April , 2008 Är ju väldans mycket smaksak, följer inte med nån som räknas upp där..De som just nu(denna vecka) visas och jag bara måste se direkt dom släpps är... BSG Moonlight Lost Smallville Trodde den var nerlagd, tack för tipset. Citera
heltok Postad 21 April , 2008 Rapport Postad 21 April , 2008 Jo helt ok. Annat som rekomenderas just nu är The Fixer. Bara jag som är så ruskigt irreterad på att det är så dåligt utbud just nu? du får ge dig på de japanska serierna också får jag rekommendera lite kärleksdrama i form av Hana Yori Dango: http://isohunt.com/torrent_details/20336860/hana+yori+dango?tab=summary http://isohunt.com/torrent_details/18792365/hana+yori+dango?tab=summary Citera
brainslicer Postad 21 April , 2008 Rapport Postad 21 April , 2008 Ahh så sugen man blir när man stöter på såna nyheter: Amy Acker Cast In Joss Whedon's 'Dollhouse' http://syfyportal.com/news424949.html Pilot For 'Dollhouse' Exceeds Expectations http://syfyportal.com/news424947.html ojoj, så långt till hösten, får väl ta en repris dos whedon tills edit: Trodde den var nerlagd, tack för tipset. Silver Seeking More 'Moonlight' http://syfyportal.com/news424956.html oklart med s2 ännu , andra halvan av s1 som visas nu. Citera
mawam Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Har precis köpt The Wire season 1 och kollat första dvd:n (5 st tot). Den är mkt bra! Någon som sett eller tycker något om den? Stod om den i Fokus för inte så länge sedan. Men det jag har sett så rekommenderar jag den! Citera
KingCosmoKramer Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 lÄNGTAR TILL SÄSONG 3 AV DEXTER Citera
Snabelguy Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Supernatural tycker jag är en bra serie. Precis plöjt igenom de 2,5 säsonger som sänts. Citera
brainslicer Postad 23 April , 2008 Rapport Postad 23 April , 2008 Har precis köpt The Wire season 1 och kollat första dvd:n (5 st tot).Den är mkt bra! Någon som sett eller tycker något om den? Stod om den i Fokus för inte så länge sedan. Men det jag har sett så rekommenderar jag den! the wire har funnits länge på "ta-itu-med-listan", men aldrig blivit av..Nåt sevärt måste de ju va då den är med på: Emmy's Top 10 outrages! What's the worst? Citera
Recommended Posts