SuperiorFish Postad 28 Januari , 2008 Rapport Share Postad 28 Januari , 2008 Jag hade flyt med korten. Tack för en bra match Superior, det är alltid små marginaler. Ja det var ju egentligen bara ett par flips + sista handen som jag spelade som en apa. Filmen blev 600mb stor, så jag måste försöka komprimera den lite innan jag lägger upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frekje Postad 28 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2008 Ja det var ju egentligen bara ett par flips + sista handen som jag spelade som en apa.Filmen blev 600mb stor, så jag måste försöka komprimera den lite innan jag lägger upp den. Mm min med push (så kan man väl kalla den, degen åker ju in oavsett och jag ville ha syn) med 107s var turlig. Var tvungen att sätta den direkt för att bygga lite image och jag räknade mina outs till iaf 13. Den sista handen kunde du, som sagt, kanske ha spelat på ett annat sätt. Jag är personligen missnöjd med synen med 77 mot din J8, där borde jag räknat ut att jag var stor dog. Jag tycker du borde fyrbeta lite mer pre. Det kändes som om du vek ner rätt många av mina trebets alldeles för enkelt. Jag drev veka händer relativt hårt och satte några stora bets med svaga A eller mittpar. Körde det spelet pga av att du var lite väl tight ibland. Dessutom tyckte jag oftast att det kändes som om du cb/cr med överkort och drag rätt ofta och det spelade jag en del på. Annars är du som många finländare, kontrollerad och svår att möta. Min slutsats blir att du förmodligen kan höja aggressionen något och på så sätt kommer att kunna styra matchen mer till din fördel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frekje Postad 30 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Dåligt med updates. Rullen ligger på $1000 ungefär. Jobbar mycket (07-21.30 idag) och precis hemkommen från tennis. Fick stryk i den matchen i ett singelset med 6-2. Illa. Har inte spelat på nära två månader pga flytt, resa och arbete. Nu är det dags att komma igång igen! Som ni ser har det inte hänt något positivt med projektet. Jag var som mest uppe i 1800 men tappade direkt. HU är extremt svängigt och ett par kassa händer skadar rullen hårt. En slutsats är att 10BI inte alls räcker, inte ens på NL100. Kanske går jag in och kör lite 5-handed NL100/NL200 och spelar upp rullen till 2000 och sen fortsätter projektet därifrån. Får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frekje Postad 12 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2008 Gulade projektrullen på Ongame. Tunga sessioner där allt torskades i princip. Kör istället NL shorthanded och +8K SEK idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts