tetris Postad 22 December , 2007 Rapport Share Postad 22 December , 2007 Då jag gillar filmer med smarta kupper tyckte jag Inside man var underhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 22 December , 2007 Rapport Share Postad 22 December , 2007 Såg Tarantinos nya idag, Death Proof. Långt ifrån lika bra som hans tidigare filmer men fortfarande klart sevärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 22 December , 2007 Rapport Share Postad 22 December , 2007 The last kiss - känslomässigt drama med Zach Braff jävligt bra skildring av känslorna man kan gå igenom i en sån grej de går igenom i filmen.. sevärd iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreePlopp Postad 22 December , 2007 Rapport Share Postad 22 December , 2007 Läste igenom alla sidor i tråden och, till min stora förvåning, såg jag att ingen nämnt Pirates of the Caribbean: At World's End. Jag kom dock på en sak efter en stund. Filmen var inte till allas förväntning. Den var bra, men that's it. Depp håller dock igång det hela. Lite OT: Då jag är en väldigt kluven och konstig människa så har jag samlat på mig oerhört mycket material, till en film, som skulle kunna bli en hyffsad "Fredagsunderhållare-när-det-inte-finns-så-mycket-annat-på-TV." Filmen handlar om mitt smått misära liv, och även vägen från livet i barnvagn till att bli en hypokondrisk manshora. O'n'O! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vincentblack Postad 22 December , 2007 Rapport Share Postad 22 December , 2007 Jag har själv spelat pingis i 9 år och denna filmen är bland de mest oseriösa och löjligaste filmerna som jag har sett. Att man har spelat pingis gör att filmen blir ännu sämre. Jävla tur att jag inte har spelat pingis själv då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brighteye Postad 24 December , 2007 Rapport Share Postad 24 December , 2007 Såg Tarantinos nya idag, Death Proof. Långt ifrån lika bra som hans tidigare filmer men fortfarande klart sevärd. Jag gillade planet terror mer, Death Proof har den segaste starten av alla tarantinorullar jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ojmaha Postad 24 December , 2007 Rapport Share Postad 24 December , 2007 håller med planet terror var väldigt underhållande medan death proof var väldigt trist förutom i slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 24 December , 2007 Rapport Share Postad 24 December , 2007 Två trevliga skräckisar från Masters of Horror serien: "Masters of Horror" Imprint (2006) Takashi Miike (säsong 1 episod 13) http://www.imdb.com/title/tt0757061/ "Masters of Horror" Jenifer (2005) Dario Argento (säsong 1 episod 4) http://www.imdb.com/title/tt0643108/ Helt fristående episoder där ett antal regissörer fått fria tyglar. Resultatet är...hmmm minst sagt disturbing Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Richi Postad 25 December , 2007 Rapport Share Postad 25 December , 2007 Nysedd film jag vill tipsa om. Filmen Atonement, en fruktansvärt bra dramafilm. (tyvärr blev det sig aldrig att jag läste boken filmen bygger på, nu känns det för sent) Nu gäller det bara att hinna läsa boken The kite runner innan den filmen hinner komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tarmac Postad 25 December , 2007 Rapport Share Postad 25 December , 2007 håller med planet terror var väldigt underhållande medan death proof var väldigt trist förutom i slutet. I slutet kan man ju snacka om rejä badbeat(s) hahaha. I am Legend ågs för ett par dagar sen... SJukt bra film, och jag tror att det förmodligen är den bästa roll Will S. nånsin spelat. Om filmen "I am Legend": http://www.imdb.com/title/tt0480249/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 25 December , 2007 Rapport Share Postad 25 December , 2007 The Kingdom tyckte jag var helt OK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 25 December , 2007 Rapport Share Postad 25 December , 2007 I slutet kan man ju snacka om rejä badbeat(s) hahaha. I am Legend ågs för ett par dagar sen... SJukt bra film, och jag tror att det förmodligen är den bästa roll Will S. nånsin spelat. Om filmen "I am Legend": http://www.imdb.com/title/tt0480249/ Tyckte den var en dålig ripoff på Resident Evil, den som castade Will Smith borde dessutom kastreras med en slö skridsko. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tarmac Postad 25 December , 2007 Rapport Share Postad 25 December , 2007 Tyckte den var en dålig ripoff på Resident Evil, den som castade Will Smith borde dessutom kastreras med en slö skridsko. Det underliga är att jag personligen tycker Resident evil suger enormt ... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DinJävlaKyckling Postad 25 December , 2007 Rapport Share Postad 25 December , 2007 Har garanterat glömt många filmer, men det här är dom jag kommer på. 300 A clockwork orange American Gangster American pie 6: beta house (bra om du gillar nakna flickebarn) blood in blood out Dude wheres my car. ( IQ-befriad humor, I LOVE IT.) Gladiator Lucky number slevin Pulp Fiction Reservoir Dogs Scarface Scary movie 3 och 4 (obs man måste vara lika dum i huvet som mig för att tycka att dom är roliga) Sin City The boondock saints the Family Guy movie The Godfather, speciellt ettan och tvåan The Matrix, ettan är bäst, tvåan är sevärd men i trean så har allt gått överstyr imo. The prestige The shawshank redemption Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rackad Postad 26 December , 2007 Rapport Share Postad 26 December , 2007 Scarface o gudfadern, är detta en grundkurs i moviewatching? Tips om lite smalare film tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BingoBenny Postad 26 December , 2007 Rapport Share Postad 26 December , 2007 Har garanterat glömt många filmer, men det här är dom jag kommer på. 300 A clockwork orange American Gangster American pie 6: beta house (bra om du gillar nakna flickebarn) blood in blood out Dude wheres my car. ( IQ-befriad humor, I LOVE IT.) Gladiator Lucky number slevin Pulp Fiction Reservoir Dogs Scarface Scary movie 3 och 4 (obs man måste vara lika dum i huvet som mig för att tycka att dom är roliga) Sin City The boondock saints the Family Guy movie The Godfather, speciellt ettan och tvåan The Matrix, ettan är bäst, tvåan är sevärd men i trean så har allt gått överstyr imo. The prestige The shawshank redemption Scarface o gudfadern, är detta en grundkurs i moviewatching? Tips om lite smalare film tack. Snälla, läs OP innan ni postar.. Nytt tips från mig: No Country For Old Men Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BingoBenny Postad 26 December , 2007 Rapport Share Postad 26 December , 2007 Tyckte den var en dålig ripoff på Resident Evil, den som castade Will Smith borde dessutom kastreras med en slö skridsko. Resident Evil är ju inte bra någonstans, i övrigt håller jag med, I am Legend var en stor besvikelse.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 26 December , 2007 Rapport Share Postad 26 December , 2007 Två udda men bra filmer: Blood Car Severance Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Barry_Lyndon Postad 26 December , 2007 Rapport Share Postad 26 December , 2007 "Berätta inte för någon" Fransk rulle som faktiskt var riktigt bra. Bra skådisar, bra story och vad jag minns ganska oförutsägbar. Jag trodde att jag hade handlingen (och utgången) ganska klar för mig halvvägs igenom, men insåg sen stegvis att jag inte fattat särskilt mycket alls. /Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tommie88 Postad 26 December , 2007 Rapport Share Postad 26 December , 2007 Som tidigare sagt American pie 6, beta house grymmt roligt och mycket läckra flickor:P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 Hej! Du gillade Oceans-filmerna och Prestige också. Dessutom kan du inte stava till "Italian", jag tror det besvarar alla frågor gällande Heat. Men jag stavade ju rätt till The Illusionist! Borde inte det ge mig lite pluspoäng? Självklart vet jag hur italian stavas, men jag bjuder på det slarvfelet. The Prestige är jag väl KNAPPAST ensam om att uppskatta. Många som slogs med häpnad över den filmen ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laser Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 Shoot em up Action från första minuten till den sista. Om man gillade crank kommer man gilla den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 Tre trevliga drama filmer. The hottest state Weatherman Things we lost in the fire Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 American Gangster: Riktigt bra The Kingdom: Ummm tyckte den var seg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rackad Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 Kan rekommendera svenska Darling. Mest för stämningens skull. Få regissörer som lyckas få till den där speciella stämningen i filmer. Förvänta mig mer av Atonement för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts