Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

När man läser vissa dagböcker, så verkar det som om nätet är fullt med privata och hemliga pokerforum.

Ta till exempel i dag eller igår hävdades det att CarlDenStore vill byta till ett privat forum, men blev nekad. Iamivar hade dagbok här, men flyttade till ett annat forum. Vissa trodde Nick Leeson gjorde likadant när han la ner sin dagbok.

Så: kryllar det av privata hemliga forum bland highstakeslirare?

Och vad krävs för att bli medlem (att man känner varandra, hur bra man är på att spela etc.)?

Postad

Finns en del mindre, privata "hemliga" forum ja varav jag känner till några stycken. Så vitt jag vet har de startats pga att många ruttnat totalt på den låga nivån detta forum med sina drygt 44k användare håller. Finns knappt några vettiga postare kvar alls här om man jämför med för typ två år sen. Modereringen här är inte heller så värst populär bland många.

Access till de "hemliga" forumen får man genom invites eller rekommendationer från en medlem.

Postad
Gör jag verkligen det sedan de andra forumen startades? Tvivlar jag starkt på och det jag postar har inget direkt content..

Nej, det kanske stämmer. Men vad postar ni om på det hemliga forumet?

Vilka fiskarna är?

Postad

Ja, det har funnits och finns ett flertal halvtaffliga försök till privata superforum. Det finns ett riktigt bra men det har förstörts av en för snäll intagningspolicy, tyvärr. Kan väl skicka ut en varning för det här till dem som driver det det mest aktiva privata forumet just nu. Även om ni har massor av supertomtar där redan, så gör det inte värre än vad det redan är, för er egen skull.

Postad
En följdfråga: finns det ett hemligt forum på Pokerforum?

Moderatorerna har två delforum, ett som heter "internt för moderatorer" och ett dit vi flyttar allt spam (tänk papperskorgen).

Sedan finns delforum för klubbvärdar, tv-programmet och möjligen några andra (jag kan inte se alla men har kikat över axeln på Ola några gånger och han har fler delforum i sin lista än vad jag har :().

Tro mig, ni missar inte så mycket.

Postad
Ja, det har funnits och finns ett flertal halvtaffliga försök till privata superforum. Det finns ett riktigt bra men det har förstörts av en för snäll intagningspolicy, tyvärr. Kan väl skicka ut en varning för det här till dem som driver det det mest aktiva privata forumet just nu. Även om ni har massor av supertomtar där redan, så gör det inte värre än vad det redan är, för er egen skull.

Finns det några proffs med typ sonnert, danielsson, terroristen, alltså mer 50/100 + spelare eller är det mest fullt av nl2000 grindare?