Gå till innehåll

Hur många BB/100?


QuantumSatis

Recommended Posts

Imponerande! Varför går du inte upp i nivå?

 

Tack :-D Jodå, jag går ju upp i nivå! Började på 2.5/5 detta året, är uppe på 10/20 nu, så jag jobbar mig så sakteliga uppåt!

 

Har även kännt en del på 25/50 men bara 2K händer, har väl ca 5 BB/100 på dessa så tror att jag kan slå även den nivån, men det kommer så småningom!

 

God Jul //Hallqvist

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antal händer?

 

inte så många, "bara" ~250-300k är jag rädd... har varit så sjukt lat och lagt mycket av min pokerenergi på studier etc. ska bli skärpning nästa år.

 

hemligheten är väl tableselection. har bara spelat när jag hittat bra bord, vilket minskar på resultaten men ökar winraten.

 

Wow! Det är ju extremt bra. På vilket nätverk spelar du mest?

 

typ 80% prima, 10% ipoker, 10% ongame.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inte så många, "bara" ~250-300k är jag rädd... har varit så sjukt lat och lagt mycket av min pokerenergi på studier etc. ska bli skärpning nästa år.

 

hemligheten är väl tableselection. har bara spelat när jag hittat bra bord, vilket minskar på resultaten men ökar winraten.

 

 

 

typ 80% prima, 10% ipoker, 10% ongame.

 

Det är ju brutalt jävla bra i vilket fall som helst. Det är bara att gratulera så mycket och hoppas att man åtminstone kan uppnå hälften av din winrate någon gång i framtiden :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...