gregcadillac Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 Årets komet- Vem av alla forumiter har haft den bästa utvecklingskurvan det här året och har kanske redan blommat ut till en av de bästa på forumet. Precis som med nykommling menas inte den som plussat mest, utan den som gjort bra ifrån sig på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ImSoNasty Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 CarlDenStore Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 Carl den store Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 Lättaste valet även om det är en kompis. Cassano. Fast han var sjukt bra redan förra året, men då trodde en del att det bara var en temporär rush. +320k i juni, sedan har det bara fortsatt. Som grädde på moset även en WCOOP-vinst i $100 rebuy för 195k. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ojmaha Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 200rebuy om man ska vara petig. kan ju inte vara någon tvekan om det dock. cassano Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hox Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 Conspiracy. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 cassano har jag inte så himla stor koll på var han började i år osv men att gå från att nöta $36or/$24or på FT till att nå riktigt långt i flertalet stora MTTs på hösten tycker jag kvalificerar till en nominering: Conspiracy. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ImSoNasty Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 cassano har jag inte så himla stor koll på var han började i år osv men att gå från att nöta $36or/$24or på FT till att nå riktigt långt i flertalet stora MTTs på hösten tycker jag kvalificerar till en nominering: Conspiracy. Det är inte så stort kliv faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rival Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 Det är inte så stort kliv faktiskt. bara onödigt inlägg som inte leder någon vart av mig. sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Börjar undra lite om folk är blinda? Precis som med nykommling menas inte den som plussat mest, utan den som gjort bra ifrån sig på forumet. Cassano går nog ganska fetbort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Börjar undra lite om folk är blinda? Cassano går nog ganska fetbort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts