gregcadillac Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 Årets forumskandal- Vilken är den största skandalen som skakat vårt forum under det gångna året? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 CDS (Eller hans pappa) skapade konton för att försvara sig/honom och berätta hur lovande han var i tennis när han var Junior o.s.v Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ImSoNasty Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 Ja att låta den tomten fortsätta skriva med lär vara den största skandalen (CDS alltså). Han och hans "farsa" har bara hjälpt till att förstöra forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 Ja, om inte CDS vinner denna vet jag inte vad jag gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ojmaha Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 jojje2K psoatr dawwes graf på 2+2 står gsnak högt med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ImSoNasty Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 jojje2K psoatr dawwes graf på 2+2 står gsnak högt med. Nej för fan. Det förtjänar han inget pris för. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 gdaily annonserar att FET frirulle är inställd, slaktar sig sen fram genom sit-outarna till seger! Observera att jag tycker det är grymt, respekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 jojje2K psoatr dawwes graf på 2+2 står gsnak högt med. Haha länka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 21 December , 2007 Rapport Share Postad 21 December , 2007 CDS med familj givetvis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 21 December , 2007 Rapport Share Postad 21 December , 2007 CarlDenStore och då menar jag alla hans alias! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 21 December , 2007 Rapport Share Postad 21 December , 2007 Är väl inge snack om att det är CDS samt "far" som vinner. Pappa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts