Gå till innehåll

Julklappstips till brorsan

Recommended Posts

Postad

Halloj!

Bara en Julklapp fattas sedan är jag klar med julhandeln. Det är till min lillebror (22 år)

Senaste jularna jag kan komma ihåg så har han fått en tröja av mig och ville bryta den trenden i år.. men det står helt stilla i vad jag ska köpa.

Så ni får gärna komma med tips. Den ska vara värd ungefär 1000:-

Intressen: styrketräning, skidåkning som jag kommer på nu.. men allt jag kommer på till det har han redan.

Postad

En grej som han definitivt lär gilla även om det inte riktigt är hans primära intresse (detta är för övrigt årets julklapp enligt mig):

Teknikmagasinet säljer radiostyrda helikoptrar, små grejer, kostar runt 300 spänn och funkar skitbra, jävligt roliga att leka med (för lite vuxnare barn som din brorsa och mig själv som är 23). Om du vill köpa lite dyrare så finns de i en lite roligare variant: två stycken så att man kan skjuta ner varandra! Man flyger runt och skjuter, vid träff kraschar den andra helikoptern, asroligt!

Liknande tema är stridsvagnar där man får en elchock (jfr spakarna där man får chock om man trycker sist) vid träff, också grymt kul.

Även om detta bara är leksaker så är det grymt kul prylar, enjoy.