Gå till innehåll

Pokerstars - Botmisstankar?


Rebonius

Recommended Posts

25 bord...hur går det till? Om jag spelar mer än 4 bord så plingar det hela tiden, så att tiden går åt till att bli 'sit out'.

 

Nej 25 låter lite i underkant ;-)
Kan någon förklara hur man spelar 25 bord samtidigt, jag klarar av 6 och det är ändå mycket tycker jag.

 

Folk är olika. Endel är bra på endel saker.

Jag har alltid multitablat och man lär och vänjer väl sig.

 

Man är hyffsat övermänsklig om man TYCKER att 25 bord inte är mycket. Jag antar i så fall att man kan spela åtminstone 50 bord med bra winrate.

Jag har en helt klart positiv ROI.

Jag kommer inte upp i 50 bord och har aldrig påstått det.

Max 32 bord samtidigt har jag spelat, men en gång timade jag ut på ett bord då.

 

Jag antar att dom är väldigt snabba på att trycka fold på alla bord tills dom ser en hand dom tycker ha sig tid att spela. typ JJ och uppåt.

Jag tror jag pushar lösare än de flesta regulares i turbo SNG i slutskedet av SNGs.

Ibörjan är jag tight, men det skulle jag vara oavsett antalet bord jag skulle spela.

 

Om det här inte är ironiskt menat är du ju övermänsklig. Vad är många bord för dig? 100? Antar att du har skärmar på fyra väggar samt tak och golv.

.

Jag menade inte att det inte var mycket. Jag menade att det är helt klart mänskligt att spela det och att man inte måste vara en bot för att klara av det.

För övrigt har jag en skärm och hinner spela 25 turbo SNGs och sitta på PF samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...