Gå till innehåll

Party poker nej nej!?


morgan52

Recommended Posts

Laddade hem Party pokers kient, sätter in 100$ och möts av texten VÄLKOMMEN TILL VÄRLDENS STÖRSTA POKER KLIENT 80,000 SPELARE.

Det här värkar bra, får pröva en 3$ SoG, hittar ett bord, en är reggad, går in,

nu fattas det bara 8st spelare det går nog i ett nafs:-D efter 10min inte fler:shock: efter 20 inget har hänt :rolleyes: med skänsla av att ha varit på begravning tar jag ut mina pengar och tar bort klienten från datorn, samtidigt ringer telefonen det är en vänlig man från Party poker som vill få kontot verifierat, förklarar läget och att det inte har någon betydelse för stunden:-(

 

AV EN KRONJUVEL BLEV DET EN GLASKÄRVA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Laddade hem Party pokers kient, sätter in 100$ och möts av texten VÄLKOMMEN TILL VÄRLDENS STÖRSTA POKER KLIENT 80,000 SPELARE.

Det här värkar bra, får pröva en 3$ SoG, hittar ett bord, en är reggad, går in,

nu fattas det bara 8st spelare det går nog i ett nafs:-D efter 10min inte fler:shock: efter 20 inget har hänt :rolleyes: med skänsla av att ha varit på begravning tar jag ut mina pengar och tar bort klienten från datorn, samtidigt ringer telefonen det är en vänlig man från Party poker som vill få kontot verifierat, förklarar läget och att det inte har någon betydelse för stunden:-(

 

AV EN KRONJUVEL BLEV DET EN GLASKÄRVA

 

Verifiera kontot då? Vad är problemet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 7 months later...
Nyss tog party mina sista 82 cent i INACTIVITY FEES... jag har svårt att tänka mig vad som skulle krävas för att få tillbaka mig som spelare för dem, det verkar som att allt de gör suger... fast det är klart, månatliga x10 raked hands bonuses för $100 skulle nu göra susen

 

Åkt på den jag också. Bra sätt att få tillbaka inaktiva spelare. Eller... nej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Listan såg ut så när Elegant posta för ett år sedan.

Kan förstå varför stars har ökat, men vet fan inte vad folk ser hos Ipoker.

Att både Everest och Party tappat är däremot fullkompligt logiskt.

 

ipoker:tydlig, lätt klient, den bästa jag prövat och enda jag känner mig trygg på, och dåligt motstånd kanske...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...