ghostface Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Hej Everest. Öppnade upp ett konto hos er 18/10-07 genom pokerforum och har sedan dess spelat uteslutande hos er. Efter att ha clearat välkomsbonus och Pokerforumbonus fick jag i mitt första nyhetsbrev 15/11 en 100$/1400 summit points bonus som jag tycker höll acceptabel clearing rate. I dagens nyhetsbrev fick jag en ny bonus om 150$/4000 summit points, dvs en bara hälften så bra bonus, detta trots att jag spelat mycket. Samtidigt ser jag att ni nu erbjuder dubbel bonus till medlemmar som öppnar nytt konto genom pokerforum. Är eran övergripande policy att missgynna befintliga kunder ju mer de spelar eller har det blivit något fel? Känns inte EV+ att förlägga mitt spel hos er när jag på de 6-7 andra siter jag har konto på kan spela konstant mot bonus/ annat / halv rake. Tacksam för svar. Citera
ElegantBB Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Jag fick också $150/4000 Citera
EverestPoker Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Hej Everest. Öppnade upp ett konto hos er 18/10-07 genom pokerforum och har sedan dess spelat uteslutande hos er. Efter att ha clearat välkomsbonus och Pokerforumbonus fick jag i mitt första nyhetsbrev 15/11 en 100$/1400 summit points bonus som jag tycker höll acceptabel clearing rate. I dagens nyhetsbrev fick jag en ny bonus om 150$/4000 summit points, dvs en bara hälften så bra bonus, detta trots att jag spelat mycket. Samtidigt ser jag att ni nu erbjuder dubbel bonus till medlemmar som öppnar nytt konto genom pokerforum. Är eran övergripande policy att missgynna befintliga kunder ju mer de spelar eller har det blivit något fel? Känns inte EV+ att förlägga mitt spel hos er när jag på de 6-7 andra siter jag har konto på kan spela konstant mot bonus/ annat / halv rake. Tacksam för svar. Direkt efter nyår skickar vi ut en presentation av vår nya reload-bonus. Det handlar om ett beta-program för den skandinaviska marknaden där spelare själva har bättre överblick över hur mycket de får i reload-bonus varje månad. Jag kan inte gå in på detaljer här och nu, men det kommer att finnas möjlighet att få klart större reload-bonusar under 2008. Det här beta-programmet har tagits fram efter feedback från skandinaviska spelare i allmänhet, och Pokerforum.nu:s medlemmar i synnerhet. Vi sätter väldigt stort värde på er som spelare, och på era åsikter. Fortsätt därför att ge oss feedback, så ska vi jobba för att skapa erbjudande som passar er. Citera
mow Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Jag har inte fått någon bonus. Kan jag inte få en skickad till mig också? Citera
EverestPoker Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Jag har inte fått någon bonus. Kan jag inte få en skickad till mig också? Det kan dröja ytterligare några timmar innan alla spelare har fått sina nyhetsbrev. Men jag rekommenderar att du börjar redan nu med att kolla i inboxen för skräppost. Citera
mow Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Det kan dröja ytterligare några timmar innan alla spelare har fått sina nyhetsbrev. Men jag rekommenderar att du börjar redan nu med att kolla i inboxen för skräppost. Du hade rätt. Den hade nafsat in sig på skräppost edit: Dock fick jag bara en 100dollars bonus som varar i 12dagar Citera
Nerd_Buster Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 nu har jag börjat spela den här 150$/4000 bonusen antar att man måste spela ihop allt för att få nått. om det e så, så tvingar ni mig att spela säkert 80 timmar 6 bord nl25. och det vill jag inte Citera
Memory Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 $10 för 100 summit-points yehaaa!!!! Citera
Duracell Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 fan 75/2000summits! Och så får nl25 spelare 100d..hur går detta till egentligen när jag lirat 8*nl50 eller nl100 =?? Citera
ElegantBB Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Måste man skriva in bonus koden idag?? Citera
EverestPoker Postad 14 December , 2007 Rapport Postad 14 December , 2007 Måste man skriva in bonus koden idag?? Bonuskoden är giltig fram till den 9 januari. Du har alltså fram till den 9 januari på dig att cleara bonusen, och du kan alltså ange koden närsomhelst fram till den 9 januari. Citera
Recommended Posts