mendieta19 Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 någon som vet om man kan köpa high stakes poker någonstans? dvs, inte kolla på internet, för dålig anslutning för det:-( Citera
eurythmech Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Ffs, stryk inte under sånt som inte är länkar DAGENS UNGDOM! Jag känner inte till något om HSP på dvd, det känns tyvärr inte heller som något som kommer hända. En personlig gissning, men publiken är nog för liten. Citera
vetgirig Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Tror inte det går att köpa programmet på DVD. Citera
BingoBenny Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Jag förstår verkligen inte hur allmänheten inte kan ha fått upp ögonen för det här programmet. Dom sänder WPT, EPT och allt annat möjligt skit men inte självaste Den heliga graalen. Citera
mendieta19 Postad 13 December , 2007 Författare Rapport Postad 13 December , 2007 ok illa illa, får skaffa snabbare internet då Citera
mendieta19 Postad 13 December , 2007 Författare Rapport Postad 13 December , 2007 Jag förstår verkligen inte hur allmänheten inte kan ha fått upp ögonen för det här programmet. Dom sänder WPT, EPT och allt annat möjligt skit men inte självaste Den heliga graalen. absolut, det är ju 10 ggr bättre än ept och alla program 5an visat det senaste tillsammans.. för att inte tala om celebrity poker showdown:mrgreen: däremot wpt kan man väl mer förstå att det visas, turneringspoker ses nog som mer roligt att se allmänt, och här är det desutom många bra spelare med plus att man får se (typ?) alla händer Citera
Zaixer Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 varför inte bara pausa videon och vänta till den har laddat klart om det e buffringen som stör dig Citera
eurythmech Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Har för mig man får se runt 1/3 händer på ett WPT-finalbord och 1/2 händer på HSP. Ta inte det för fakta dock. Jag kan minnas fel, det kan ha ändrats, osv. Citera
Pey Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Spring till ngn kompis och ladda ner allihop och bränn ut vettja! Köp billiga skivor på claes ohlson först. Så blir det dessutom trevligare än att se det på datorn. Säg att han eller hon får en felix färdigrätt som tack. Citera
Pey Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Låg reaktionstid på det svaret herr eurytmech Citera
Recommended Posts