Patfor Postad 11 December , 2007 Rapport Postad 11 December , 2007 Har för mig att jag sett ngn Sklansky-bok om NoLimit Shorthanded spel. Hittar den inte på vare sig Bokus eller Adlibris. Är jag fel ute? Finns det ngn annan bok i ämnet som ni rekommederar? Ska vara av en vettig pokeranalytiker och inte bara ett kapitel i en bok av ett pokerproffs. /Patfor Citera
Rebonius Postad 11 December , 2007 Rapport Postad 11 December , 2007 Det finns typ inte. Det bästa du kan läsa är nog Sklanskys No Limit Holdem, Teori och Praktik. Den finns på svenska Citera
Patfor Postad 12 December , 2007 Författare Rapport Postad 12 December , 2007 Det finns typ inte.Det bästa du kan läsa är nog Sklanskys No Limit Holdem, Teori och Praktik. Den finns på svenska Tack för tipset! Har den och fungerar utmärkt i FR-spelet, men ex så känns starthandskraven för tighta för SH. Inte myckat att göra då, får gå den hårda vägen och lägga "lärpengar" på det.... /Patfor Citera
frekje Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Finns väl en del artiklar på cardplayer som du kan läsa? Citera
Octocrab Postad 12 Mars , 2008 Rapport Postad 12 Mars , 2008 Killer Poker Shorthanded av Tony Guirerra (tror jag det stavas) är den bästa jag har läst (och den enda jag känner till som enbart handlar om shorthanded No-Limit) Citera
Recommended Posts