lucky-lirre Postad 11 December , 2007 Rapport Share Postad 11 December , 2007 Hej! Jag har precis börjat lira poker online och skulle vilja att någon förklarade vissa saker.. Pottodds Effektiva odds Implicita odds Outs Och hur jag använder detta för att förbättra mitt spel..håller på och läser David Sklanskys Poker teori men jag tycker den är tung och jag är osäker på om jag har uppfattat dessa rätt:P Tack på förhand/ Lucky Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 11 December , 2007 Rapport Share Postad 11 December , 2007 http://pokerforum.nu/forum/nyboerjarfragor/42875-vad-betyder.html Där finns rätt mkt matnyttigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 11 December , 2007 Rapport Share Postad 11 December , 2007 Hej! Jag har precis börjat lira poker online och skulle vilja att någon förklarade vissa saker.. Pottodds Effektiva odds Implicita odds Outs Och hur jag använder detta för att förbättra mitt spel..håller på och läser David Sklanskys Poker teori men jag tycker den är tung och jag är osäker på om jag har uppfattat dessa rätt:P Tack på förhand/ Lucky Sklanskys Poker Theory är ingen bok jag skulle börja med. Läs i nybörjartrådarna här på PF, spela lite frirullar och playmoney. Läs lite dagböcker, svårt att applicera det han skriver om man är nybörjare. Dessutom så behandlar inte boken enbart ett spel vilket gör den svårare att ta till sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts