PsychicIor Postad 10 December , 2007 Rapport Postad 10 December , 2007 Finns det någon från dem här på forumet ? Citera
Turntable Postad 12 December , 2007 Rapport Postad 12 December , 2007 Jadu, vi är inte många men desto bättre brukar jag säga =) Välkommen till familjen Citera
PsychicIor Postad 30 December , 2007 Författare Rapport Postad 30 December , 2007 Jadu, vi är inte många men desto bättre brukar jag säga =) Välkommen till familjen Hehe...tackar....Jag sökte någon från sajten visserligen . Men jag fick tag i dem per mail. Trevliga killar det där. Har du spelat där länge ? Sett dej på 1/2 sh mkt (om du har samma nick där visserligen). Jag spelar mest 0.5/1 men fuskar lite ibland på 1/2. Citera
Dionysos Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 generösa killar här. ska troligen åka med dem och turntable till brasilien i några månader nu till våren. Citera
Appendix Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 JA Brasilien hade ju inte varit fel haha =), får be Danne o Turn o fixa de haha Citera
Dionysos Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 JA Brasilien hade ju inte varit fel haha =), får be Danne o Turn o fixa de haha det är nog inte omöjligt. kolla med danne så går det nog lösa. siktet ligger på att dra i slutet av februari. Citera
Recommended Posts