liraren54 Postad 10 December , 2007 Rapport Postad 10 December , 2007 Hej har preics börjat använda PT, jag kör igång auto importen men vad händer sen!? Jag hittar ingen stats nån stanns.. Jag testar ju bara på så har ingen full version men något måste man väl kunna få ut? Jag skrev väl antagligen det här inlägget fel, men hittade ingen rubrik för program... Citera
Bipp Postad 10 December , 2007 Rapport Postad 10 December , 2007 När den auto importerar händerna medan du spelar, kolla då så den verkligen hittar några hand histories. Om den inte gör det så kan det vara så att du inte har angivit vart de ligger någonstans så att pt inte hitter dem. Hur man gör detta beror nog lite på vilken klient du använder. Kan säkert vara något annat fel också. file:///c:/program/poker%20tracker%20v2/help/v2h_main.html Länken kanske bara funkar för min dator, men gå in på help -> main index annars. Läs där så kanske du kan lokalisera vad som går fel... Edit: Mitt första inlägg. Hoppas den kommer till någon nytta. Har suttit inne länge på den hehe. Citera
liraren54 Postad 10 December , 2007 Författare Rapport Postad 10 December , 2007 Timer fired...12/10/2007 08:19:16 PM Starting import, 4 files found... Import Finished - 4 file(s) read - 0 new hand(s) were imported. kör på everest och hämtar händer ifrån everest/history Citera
Bipp Postad 10 December , 2007 Rapport Postad 10 December , 2007 Timer fired...12/10/2007 08:19:16 PMStarting import, 4 files found... Import Finished - 4 file(s) read - 0 new hand(s) were imported. kör på everest och hämtar händer ifrån everest/history Då hittar inte pt hand histories som du kanske inser Nu kan inte jag någonting om everst, men man kanske behöver trycka in nånstans i klienten att den ska lämna hh. Annars vet jag inte vad som kan vara felet tyvärr:-( Finns säkert nån vass person här som kan hjälpa dig mer än vad jag kunde. Citera
Skadast Postad 11 December , 2007 Rapport Postad 11 December , 2007 ... borde kanske fixat nya patchen innan jag ställer en så dum fråga. Citera
liraren54 Postad 11 December , 2007 Författare Rapport Postad 11 December , 2007 Ja men everest har ju sitt history där.. Och det står ju att filerna vär lästa man ej importerade.. Citera
Recommended Posts