ninotchka Postad 9 December , 2007 Rapport Postad 9 December , 2007 Jag skulle ha gått all-in innan floppen, men jag åker också ut tidigt i turneringar då ess har en förmåga att komma upp, och nån som sitter med typ A 2 har svarat på min all-in... Oftast så brukar jag inte vara med i början av en turnering, låter "galningarna" spela ut sig först. Citera
eurythmech Postad 9 December , 2007 Rapport Postad 9 December , 2007 Jag skulle ha gått all-in innan floppen, men jag åker också ut tidigt i turneringar då ess har en förmåga att komma upp, och nån som sitter med typ A 2 har svarat på min all-in... Oftast så brukar jag inte vara med i början av en turnering, låter "galningarna" spela ut sig först. Okej, skriv inte mer i strategitrådar. Citera
MarcusK Postad 9 December , 2007 Rapport Postad 9 December , 2007 Efter en liten koll på eurytmechs senaste alster på forumet skulle jag vilja utfärda en liten tiltvarning på honom. Citera
eurythmech Postad 9 December , 2007 Rapport Postad 9 December , 2007 Va? Nej men alltså hjärndöda parasiter är aldrig bra för forumet. Citera
spassio Postad 9 December , 2007 Författare Rapport Postad 9 December , 2007 hehe alla ska väll få skriva vad man själv tycker om vissa sitvationer. sen om det dom säger e bra elr mindre bra spelar inte så storroll, för man går ju med i ett sånt här forum för att lära sig. Citera
spassio Postad 9 December , 2007 Författare Rapport Postad 9 December , 2007 angående handen så skulle jag ju höjt mer pre som ni sagt och förhoppningsvis bara få med 1fi. då e det ju en enklare syn post, men nu när två pushar så ville jag inte riskera allt så tidigt. kul att det blev en lliten disskution ialf:-D det som e tråkigt e att jag stavar som en kråka. Citera
spassio Postad 9 December , 2007 Författare Rapport Postad 9 December , 2007 Motivera gärna varför man ska få in mer än 200 preflopp. Att man ska in med mer än 110 köper jag men vad är målet med att höja 250-400? EDIT: som spelat är synen sjävklar, en gråtsyn men trots allt en syn. man vill väll inte ha med så många i potten när man har KK, nu när jag bara höjde till 110 gick två med(vilket e ganska bra iofs) men när båda pusha floppen så tkr jag beslutet blev svårt.men om jag hade höjt upp till kanske 200-250 pre så borde ialf låga par lägga sig och då e ju post synen enklare Citera
DocLame Postad 9 December , 2007 Rapport Postad 9 December , 2007 Jag skulle ha gått all-in innan floppen, men jag åker också ut tidigt i turneringar då ess har en förmåga att komma upp, och nån som sitter med typ A 2 har svarat på min all-in... Oftast så brukar jag inte vara med i början av en turnering, låter "galningarna" spela ut sig först. Turneringspoker på högsta nivå? Citera
HenkeHero Postad 9 December , 2007 Rapport Postad 9 December , 2007 Undrar hur den här tråden kunde leva så länge, ganska klart hur man bör spela ju... Citera
spassio Postad 9 December , 2007 Författare Rapport Postad 9 December , 2007 Undrar hur den här tråden kunde leva så länge, ganska klart hur man bör spela ju... hur skulle du spelat då? Citera
HenkeHero Postad 9 December , 2007 Rapport Postad 9 December , 2007 hur skulle du spelat då? Skrev jag i början, sen är jag inte den enda som spelat så heller. Citera
Hårdrock Postad 9 December , 2007 Rapport Postad 9 December , 2007 Skrev jag i början, sen är jag inte den enda som spelat så heller. Mmm men jag är inte alls säker på att man leder här mer än hälften av gångerna. Mot en Fi sure, mot två .. nej, nån lär ha minst tvåpar men det luktar triss. Citera
spassio Postad 9 December , 2007 Författare Rapport Postad 9 December , 2007 Skrev jag i början, sen är jag inte den enda som spelat så heller. okeeey:-D Citera
night84 Postad 9 December , 2007 Rapport Postad 9 December , 2007 Tycker att folden är hur lätt som helst. Finner verkligen ingen anledning att riskera hela turneringen så tidigt på en sån bräda när jag dessutom lagt in så lite marker i potten. Kommer definitivt bättre lägen! Om man däremot känner att man inte har nån edge mot de andra spelarna så är det väl bara att tillåta sig själv att syna och sen intala sig att man hade "oturen" att förlora med kungar... Citera
spassio Postad 10 December , 2007 Författare Rapport Postad 10 December , 2007 Tycker att folden är hur lätt som helst. Finner verkligen ingen anledning att riskera hela turneringen så tidigt på en sån bräda när jag dessutom lagt in så lite marker i potten. Kommer definitivt bättre lägen! Om man däremot känner att man inte har nån edge mot de andra spelarna så är det väl bara att tillåta sig själv att syna och sen intala sig att man hade "oturen" att förlora med kungar... japp så som handen utspela sig tyckte jag också folden va ganska given Citera
Recommended Posts