IRLsucks Postad 2 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 yey, dubblade direkt i 2 million gtd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 niklas sitter utan tröja och luktar svett här breve mej, det e skitirriterande... torskat bara för att han luktar soptipp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 niklas sitter utan tröja och luktar svett här breve mej, det e skitirriterande... torskat bara för att han luktar soptipp skönt sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 yey, dubblade direkt i 2 million gtd Hur går det nu? Update Vi kommer kanske att ses något på iPokers NL600 bord. Jag ska börja spela lite mer cashgame hade jag tänkt Hur är motståndet överlag där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 emil har 5600 jag 8k spelar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 dubbelpost Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 2 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Hur går det nu? Update Vi kommer kanske att ses något på iPokers NL600 bord. Jag ska börja spela lite mer cashgame hade jag tänkt Hur är motståndet överlag där? jasså, nick? motståndet är helt ok, går ju att plussa uppenbarligen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jierli Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 uppdate i 2miljonen snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 emil bust han spelar pes nu jag har 20k, average typ 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 emil har 5600 jag 8k spelar du? Okej =) Japp, jag spelar. Har 21k just nu och sitter på superfiskigt bord jasså, nick? motståndet är helt ok, går ju att plussa uppenbarligen Tomgus101 i turneringen men kommer antagligen heta något annat med Tomgus när jag spelar cashgame. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jierli Postad 3 Mars , 2008 Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 börjar närma sig ITM nu Johan är du kvar? isf får du avslöja nicket nu Å när är det öppet hus i grindstugan? Har willem tittat förbi någon gång? Låter helnajs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 3 Mars , 2008 Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 asdf kallt. busta förut. ett tag sen... jierli känner vi dig irl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jierli Postad 3 Mars , 2008 Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 nej nej jag är ugglan utanför ditt hus, som hoar likt en grön mardröm. Som Rose i 2½ men. En riktig stalker. Om jag varit dig skulle jag ha varit skraj. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 3 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 nej nej jag är ugglan utanför ditt hus, som hoar likt en grön mardröm. Som Rose i 2½ men. En riktig stalker. Om jag varit dig skulle jag ha varit skraj. "wow" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 3 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 Jag sitter här och funderar på om jag synar för mycket / för lite 3bets med "kreativa" händer dvs SC och pockets ( 22-99 ). Just nu gör jag så att jag synar när jag är i possition förutsatt att motståndaren har fullt inköp. (oftast, vill inte bli för lättläst) Hur gör ni andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 3 Mars , 2008 Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 Om du har cardunners så tar CTS upp det i en av hans videos där han lirar NL2k. Enligt honom var det inte profitabelt i längden att syna för setvärde iaf. Sen om du synar och inte planerar att ge upp om du inte träffar set är det väll en liten annan sak känns det som. Jag tror man måste göra moves på många brädor om man ska syna lägre pp mot 3bet pre för att kompensera lite. Beror väll rätt mkt på hur spelet ser ut på din nivå och hur lösa/tighta spelarna är också.. Spelar inte lika högt som du gör riktigt men ungefär så resonerar jag iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 3 Mars , 2008 Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 jag gör det alldelles för ofta. framförallt emd sc, men jag ska sluta med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 3 Mars , 2008 Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 Jag synar ju också alldeles för ofta. Händer för ofta att jag synar J9s eller ngt sånt mot 3-bet och ångrar mig nästan varje gång på floppen och gör nån typ av fancyplay.. Men egentligen borde man nog undvika det, att setmina med låga pp tror jag inte är profitabelt speciellt mot någon som 3-betar light då han rätt sällan träffar ngt han är villig att stacka av med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 3 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 Om du har cardunners så tar CTS upp det i en av hans videos där han lirar NL2k. Enligt honom var det inte profitabelt i längden att syna för setvärde iaf. Sen om du synar och inte planerar att ge upp om du inte träffar set är det väll en liten annan sak känns det som. Jag tror man måste göra moves på många brädor om man ska syna lägre pp mot 3bet pre för att kompensera lite. Beror väll rätt mkt på hur spelet ser ut på din nivå och hur lösa/tighta spelarna är också.. Spelar inte lika högt som du gör riktigt men ungefär så resonerar jag iaf.. Jag har inte CR men sören har så jag kanske kan kolla på hans, vore intressant. Mina synar beror helt på vem jag möter. Synar mot fiskar / folk som är bluffbenägna och djupa stackar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerfejset Postad 3 Mars , 2008 Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 Jag har inte CR men sören har så jag kanske kan kolla på hans, vore intressant. Mina synar beror helt på vem jag möter. Synar mot fiskar / folk som är bluffbenägna och djupa stackar Sa upp cr för typ 1 vecka sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 4 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 Idag har det gått riktigt riktigt riktigt smutt. 4000 spelade händer och bara 1 förlorat inköp och när sånt här händer så kan det bara sluta på ett sätt, 7000$ + :D GAME #871840716: Texas Hold'em NL $3.00/$6.00 2008-03-04 01:05:21 Table "TURBO" GreveStrand Seat 1: BigAnthInBoro ($113.82 in chips) Seat 5: IRLsucks ($1,182.17 in chips) Seat 6: inatem ($1,189.00 in chips) DEALER Seat 8: EAP54325 ($588.00 in chips) Seat 10: mlowe14 ($1,304.48 in chips) EAP54325: Post SB $3.00 mlowe14: Post BB $6.00 *** HOLE CARDS *** Dealt to inatem Dealt to IRLsucks BigAnthInBoro: Fold IRLsucks: Raise $24.00 inatem: Raise $81.00 EAP54325: Fold mlowe14: Fold IRLsucks: Call $57.00 *** FLOP *** 7 of Clubs9 of Diamonds6 of Spades IRLsucks: Check inatem: Bet $130.00 IRLsucks: Raise $300.00 inatem: Raise $978.00 IRLsucks: Allin $801.17 *** TURN *** *** RIVER *** *** SUMMARY *** Total pot $2,377.17 Rake $3.00 IRLsucks: wins $2,370.34 inatem: wins $6.83 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 4 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 Över 100 000$ + totalt nu 1/3: 0 2/3: 4039$ 3/3: 7006$ Mar tot: 11045$ Nov tot: 26185$ Dec tot: 25941$ Jan tot: 24629$ Feb tot: 12340$ Grand total: 100140$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 4 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 Jag ska sticka ut hakan här och garantera en rekordmånad hur som hellst skönt med ett försprång emot Sören Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 4 Mars , 2008 Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 kaxig titel off to work! måste vara grind ikväll, emil jag har en present till dej! en fysisk gåva alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 4 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 kaxig titel off to work! måste vara grind ikväll, emil jag har en present till dej! en fysisk gåva alltså. låter gay, jag är stört sugen på grind ikväll med tanke på min rush, men det är ju CL + att vi ska vinka av marre o co. Hur går jobbet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts