IRLsucks Postad 1 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 Btw så är jag regular i din dagbok, får jag vara det? Haha ja absolut, jag får passa på att be om ursäkt för att jag har varit grinig. Trodde du bara var ute för att jävlas. En disskution som den idag är mycket givande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 1 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 Jag tror du vinner Det borde jag göra, jag spelar NL600 och han NL200 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 1 Mars , 2008 Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 Ursäkt godtagen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxwell Postad 1 Mars , 2008 Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 kärlek börjar alltid med bråk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 1 Mars , 2008 Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 Om jag t.ex vet att en FI alltid 4-betar QQ och aldrig viker den efter att ha 4-betat så är det ju väldigt lätt för mig att spela AA/KK där Tycker du någonsin att KK och AA är svåra att spela mot 4bet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 1 Mars , 2008 Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 kärlek börjar alltid med bråk haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 1 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 Tycker du någonsin att KK och AA är svåra att spela mot 4bet? Nej men jag behöver bara ställa rakt av Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 tycker det diskutertas alldelles för mycket poker i den här tråden på sista tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 IRLsuger, du har mottagit ett personligt meddelande från mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 2 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 tycker det diskutertas alldelles för mycket poker i den här tråden på sista tiden. hehe I like. ska ut till arlanda nu och vinka av min flickvän, hon ska till thai 3 månader. Det suger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 hehe I like. ska ut till arlanda nu och vinka av min flickvän, hon ska till thai 3 månader. Det suger.. mm thats a bitch. men det kanske betyder att du kommer kröka loss lite oftare med oss boyz ? jag försöker se ljus i tunneln Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 emil vad ere glimne säger om att bluffa? nåt helt iqbefriat som jag måste skriva i en tråd... hjälp mej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 2 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 mm thats a bitch. men det kanske betyder att du kommer kröka loss lite oftare med oss boyz ? jag försöker se ljus i tunneln Det kommer det garanterat att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 2 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 1500$s 2 mille gtd idag på Ipoker, yey Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bolme Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 tja! Läste i feb resultat att du plussat 150 000 sek LIVE, vart har du lirat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 2 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 tja! Läste i feb resultat att du plussat 150 000 sek LIVE, vart har du lirat Kom trea i ett sidoevent vid EPT köpenhamn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 7 pers i grindstugan and counting Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jierli Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 terran vem är mest gul? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 terran vem är mest gul? hmm. izy hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 btw 8 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jierli Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 haha ok, hälsa johan å lycka till me liret. någo som lirar 2m gtd på ipoker sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 WTF 8 man i grindstugan och jag sitter hemma. Dags o ta sig dit nu på studs:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 gul? jag? jag dementerar. jag är en liten flicka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerfejset Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 jag är en liten flicka. QFT!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bolme Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Kom trea i ett sidoevent vid EPT köpenhamn OJ NICE gw! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts