Gå till innehåll

Massa grinders?


Bafucin

Recommended Posts

Är det bara jag som tycker att denna föredetta guldgruvan till största del nu bara har massa grinders?

Invasionen av dessa asen började ju när idioterna körde igång sin reklam med gubben.

Menar då främst SH NL50 NL100.

Kan väl inte bara vara jag som hamnar vid fel bord hela tiden?

 

Vilken sajt menar du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok sorry såg inte var du postade:). Men om Everest är grindigt numera betyder det att fransmän och sydamerikaner har blivit bättre på poker?

 

Eller att folk har kommit på att man inte nödvändigtvis behöver komma från angivet land. Alla "smarta" ballers kommer väl från Italien/frankrike ? elller har jag fel? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NL 200 och 400 är totalt söndergrindat, sidbyte vankas det!

 

tycker också det kom i hela vevan med reklamen på tv, ja det kommer en del dåliga spelare men dem sätter sig inte på nl 2 och 400...de åker ner på nl 50 vilket jag inte spelar men antar att alla är fiskar där

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv är jag från Grekland på Everest. :D

 

Nåja, orkar inte med den sjukt långsamma klienten. Spelar på UB nu igen mot bättre vetande. Inbillade mig ett tag att det var enklare på Everest men...

 

Men testa Bodog. Det är väl mitt tips för idag. Även där faller det på klienten för min del men ni kanske pallar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hampu , vilka nivåer spelar du på prima ? själv har jag spelat 2-4 mest men tycker borden har dött ut mkt . Ibland är det ju inte ett bord 2-4 nl igång ens, förr i tiden var det alltid 5-6 bord samtidigt oavsett timme på dygnet.

Tycker inte heller spelarna är särskilt dåliga , mest samma spelare på de flesta borden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...