padrinosftw Postad 24 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 Hahahahaahhaha. Mårten upp i dagen... Hahah.. Han vet hur man väcker människor iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 Mötte samma scenario på duschen på nedervåningen. Först kallt, och sedan skållhett. Maltesiska vattnet balanserar sin range extremt mycket. Nötduschen skulle tydligen vara den vid poolen... Tycker att rangen verkar polariserad enligt read. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 24 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 Gratz till närmsta irl-polaren som är ATH efter att ha klonkat $5k igår på en turre (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 Tycker att rangen verkar polariserad enligt read.Kan fortfarande vara välbalanserat i jävligt kallt vs jävligt varmt aspekten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 Kan fortfarande vara välbalanserat i jävligt kallt vs jävligt varmt aspekten. Ja men måste mergea lite för att optimera väle Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 Stod i duschen och tänkte tillbaks på mina dusch-sessioner i Malta. Första var liksom kall och jävlig utan möjlighet att ändra temp så jag bytte till det större badrummet nästa gång det begav sig. Allt går fine, lite kallt men OK liksom, tills vattnet goes banans och i stort sett börjar koka på en sekund, återigen utan möjlighet till konfiguration och det vägrade ju ge sig! Så jag stod där helt intvålad och med klar brännande smärta över hela kroppen i ca 20 min innan jag gav upp och fick sänka mig till att blöta en handduk och torka av mig lite åt gången. Gjorde ont som fan och tvålen gick aldrig bort så kliade hela jävla kvällen Ingen ville höra på mina beklagelser heller pga något löjligt bluffpoker-parti... Så om ni tyckte att jag luktade illa under de två veckorna var det pga att jag var löjligt misstänksam mot de där jävla duscharna och tog bara 2-minuters duschar på sin höjd efter det. Nu uppskattar man iaf en normalvarm dusch här hemma LOOOL :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 duschen på nedervåningen (L) <3<3<3<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 25 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 duschen på nedervåningen (L) <3<3<3<3 Men det var ju sniglar där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Yo dudes, när nu nystarten annalkas så är det även sidbyte inplanerat. Ska ge CG en seriös chans och eftersom jag är total n00b där så har jag inga program eller liknande så behöver tips på det. Även förslag på sidor uppskattas, gärna med argument varför såklart Tack på förhand /padrino Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Ge fan i mitt ipoker. Behöver inga fler regs som tar upp massa bord... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 svs är bra. vinn mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Men det var ju sniglar där Var jag som stod och duscha och vände mig om i det minimala duschutrymmet och såg den dära jäveln 2cm från mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Ge fan i mitt ipoker. Behöver inga fler regs som tar upp massa bord... Lol, efter vad jag sett när jag railat dig så ligger iPoker högt upp på listan, rena guldgruvan jämfört med grindEntraction. svs är bra. vinn mycket! Du vill ju bara få in extra värde men svs ligger bra till faktiskt! Var jag som stod och duscha och vände mig om i det minimala duschutrymmet och såg den dära jäveln 2cm från mig Haha kommer ihåg hur uppspelt du var när du kom upp och skrek om kameran Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Seminyinflyttade grannen (sen i sommras) som bor vägg i väg kom och knackade på precis nu vid 06:20. Trodde att han tröttnat på att det kanske är lite högljutt osv på nätterna eller att jag haft lite väl mycket folk hemma på helgerna som har varit störande. Nejnej, han frågade om jag hade problem med elen bara. Sjukt, går normala människor upp vid den här tiden alltså? Blev iaf inte anklagad för offentligt onanerande den här gången vilket kanske måste räknas som ett plus.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Lol, efter vad jag sett när jag railat dig så ligger iPoker högt upp på listan, rena guldgruvan jämfört med riggEntraction. fyp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 vadå onani Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 vadå onani Tror det var nån MILFgranne. Hon hade satt ut några kids på span som hade sett padrino fila medan han snackat i telefonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 det var nån tantmamma. några kids busplingade och hittade på en förbannad lögn att jag satt och "tog på min pitt" mitt i fönstret framför dom trots att jag egentligen satt fullt påklädd och pratade i telefon fyp typ (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Tror det heter "var ska jag spela". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Tror det heter "var ska jag spela". Skulle inte du dra sa du.... JK obv, ändrar väl rubriken då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Skulle inte du dra sa du.... JK obv, ändrar väl rubriken då Sa aldrig att jag skulle dra, bara sluta spela skitspelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Tror det heter "var ska jag spela". språkpolisban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 språkpolisban oops glömde Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Skönt att se att tipsen haglar in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 oops glömde du slipper undan med tillsägelse denna gången, men nästa gång blir det ban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts