Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Stod i duschen och tänkte tillbaks på mina dusch-sessioner i Malta. Första var liksom kall och jävlig utan möjlighet att ändra temp så jag bytte till det större badrummet nästa gång det begav sig. Allt går fine, lite kallt men OK liksom, tills vattnet goes banans och i stort sett börjar koka på en sekund, återigen utan möjlighet till konfiguration och det vägrade ju ge sig! Så jag stod där helt intvålad och med klar brännande smärta över hela kroppen i ca 20 min innan jag gav upp och fick sänka mig till att blöta en handduk och torka av mig lite åt gången. Gjorde ont som fan och tvålen gick aldrig bort så kliade hela jävla kvällen :( Ingen ville höra på mina beklagelser heller pga något löjligt bluffpoker-parti... Så om ni tyckte att jag luktade illa under de två veckorna var det pga att jag var löjligt misstänksam mot de där jävla duscharna och tog bara 2-minuters duschar på sin höjd efter det.

 

Nu uppskattar man iaf en normalvarm dusch här hemma :)

 

LOOOL

 

:lol: :lol: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yo dudes, när nu nystarten annalkas så är det även sidbyte inplanerat. Ska ge CG en seriös chans och eftersom jag är total n00b där så har jag inga program eller liknande så behöver tips på det. Även förslag på sidor uppskattas, gärna med argument varför såklart :)

 

Tack på förhand /padrino

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ge fan i mitt ipoker. Behöver inga fler regs som tar upp massa bord...

 

Lol, efter vad jag sett när jag railat dig så ligger iPoker högt upp på listan, rena guldgruvan jämfört med grindEntraction.

 

svs är bra. vinn mycket!

 

Du vill ju bara få in extra värde :( men svs ligger bra till faktiskt!

 

Var jag som stod och duscha och vände mig om i det minimala duschutrymmet och såg den dära jäveln 2cm från mig :P

 

Haha kommer ihåg hur uppspelt du var när du kom upp och skrek om kameran :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seminyinflyttade grannen (sen i sommras) som bor vägg i väg kom och knackade på precis nu vid 06:20. Trodde att han tröttnat på att det kanske är lite högljutt osv på nätterna eller att jag haft lite väl mycket folk hemma på helgerna som har varit störande. Nejnej, han frågade om jag hade problem med elen bara. Sjukt, går normala människor upp vid den här tiden alltså? :?

 

Blev iaf inte anklagad för offentligt onanerande den här gången vilket kanske måste räknas som ett plus..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...