Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

Fan vad sjukt att vi vann varsin omgång krig(evighetsspel) på flyget hem. Den tiltande rubikskuben som shahin köpte kan slänga sig i väggen. Krig är nöten för tidsfördriv...

 

Vi måste btw köra krig om pengar. Känner att jag har kapacitet att springa bra i det...

 

Vad är det för spel? Är så less på flygresor och flygplatser när man är iväg, så allt som har med tidsfördriv att göra är välkomna tips!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Då blir de fifalir i veckan alltså?

 

Och det var ingen fråga!

 

/Killen utan vänner i berga.:cry:

 

Åwsom, lätt på

 

Kalle Schou då?

 

Shhhh....

 

Vad är det för spel? Är så less på flygresor och flygplatser när man är iväg, så allt som har med tidsfördriv att göra är välkomna tips!

 

 

Inte läst, men antagligen what st said :)

 

not following....:roll:

 

Åkersbergan00b obv :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+

 

lite för gamla :/ 92 och 93or är nuts

 

Först in på 2000-talet tävling eller bluwee? :D

 

alla under 90 ftw. Alla över tror ju dom är något =(

 

Äh..

 

Haha inte 91 brudarna jag whinade på, killarna obv.

 

Lugnt padrinos det kommer en tegelkväll där vi tajmar in ;).

 

Anice, ska dit på ons igen obv, be there or be square

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahaha fml, sitter liksom och kollar knocked up helt påklädd och pratar i telefon samtidigt när några grannungar skrattar i fönstret utanför, busplingar och springer iväg. Någon minut senare kommer grannmorsan och säger att ungarna sagt att jag satt och lekte med min "pitt", wtf :) Ofta man drar en wank mitt i köket precis framför ett fönster liksom, orka myttoungar! Polarn satt liksom i rummet bredvid t o m!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahaha fml, sitter liksom och kollar knocked up helt påklädd och pratar i telefon samtidigt när några grannungar skrattar i fönstret utanför, busplingar och springer iväg. Någon minut senare kommer grannmorsan och säger att ungarna sagt att jag satt och lekte med min "pitt", wtf :) Ofta man drar en wank mitt i köket precis framför ett fönster liksom, orka myttoungar! Polarn satt liksom i rummet bredvid t o m!

 

loooooooooool :lol:

 

wp, gg, no re

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gissa varför grannmorsan kom över :rolleyes:

 

Snyggt :)

 

Oblygt Padrini8-)

 

That's how I roll smokari

 

 

Varit fullt upp sen hemkomsten, det här är första dagen jag fått mer än >2h för mig själv. Har låst dörren och kommer inte öppna för varken vänner, barn eller grannmammor då jag behöver koppla av lite. Imorrn är det utgång, torsdag middag med fadern och kanske sluta upp med lite officare för ev. utgång om inte inbjudan var en Mårtenlevling för att se mig driva runt på spyan själv :) Fredan blir det road trip till Gbg för att fira födelsedagen långt ifrån den vanliga miljön, kommer jag hem till lördagen är det en överraskningsfest för tjejpolarn som gäller och söndagen är till för födelsedagsmiddag med mammas sida av familjen.

 

Så, måndagen den 12 oktober sätts förhoppningsvis grinden igång. Ska grinda ihop till ny dator som sagt, tänkte lyda Shahins tips och ha en pokerdator och en nöjesdator, lät förnuftigt liksom.

 

Big Bang Theory och köttbullar nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...