Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Riktigt sjukt kul homegame som pågår atm. Irl har 20€ på 2/3 röda kort på floppen samt 50€ på helröda mot både geewiz och sören (dom har obv omvänt med svart), och niklasvegas har samma mot maxwell. Irl o co kör dock med extragrejen är att om det är enfärgadflopp+ samma färg i turn så är det 100€, är hela femkortsbrädan röd/svart så blir det 200€/skalle. Dealers choice liras, gamesen som man får välja mellan är PLO hi, PLO hi/lo, Crazy Plo hi, Crazy Plo hi/lo, Texas, Texas hi/lo, Crazy Pineapple, Crazy Pineapple hi/lo, Mörkpoker, Mörkpoker hi/lo och säkert några fler varianter som jag inte har koll på.

 

Körde en low stakes lodden thinks mot maxwell om vad Emil trodde att klockan var. Jag hade som högsta gräns 23:23 men Max sålde vid 22:30 ochså jag vart rätt ställd. Självklart klonkade jag då Emil trodde 00:30+ typ :) Max visste att klockan var 22:00 men han får ju tänka på att ingen har koll obv

 

Förövrigt över säkert €4k på bordet 5-handat på 1-2€ blinds i homegamet nu, självklart bustade jag tidigt tho :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha en riktigt sjuk aspekt i spelet är att Geewhiz och Sören openfoldar båda två om det är en helröd bräda eftersom de torskar mer än vad som är i potten om turnen är röd oftast typ.

 

Geewhiz hoppade dessutom insta i poolen efter att ha vikt river mot max i en jättepott då max bluffa. Ovanpå det fick han inte ens vara med i propbetet mot Emil längre då han ansåg att han var för mkt EV- mot tre st som spelade svart mot hans röda när det var 4-handat :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Internet har inte fungerat oht i huset sa vi sag till att bli lite aktiva aven utanfor huset, akte pa nagon tur till 'blue lagoon' och hade en forjavla soft dag. Borjar dock bli sjuk sa nojde mig med att raila de andra nar de korde gris :-)

 

Sitter pa en sportbar och kollar lite matcher, mest United - Wolfsburg. Ganska dominerat av United fans har sa far forsoka att halla tillbaks jublet nar Wolfsburg klonkar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemma nu, förväntade mig ett kaosartat hem då jag lämnade nyckeln till en polare men möts istället av ett tokcleant hus KLONK :h:

 

Jävligt grym resa, jävla otur att jag var tvungen att nitta så jävla mkt i slutet då det blev så feltajmat ekonomiskt bara.

 

Utgång imorrn och på lördag, är sjukt taggad :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt sjukt kul homegame som pågår atm. Irl har 20€ på 2/3 röda kort på floppen samt 50€ på helröda mot både geewiz och sören (dom har obv omvänt med svart), och niklasvegas har samma mot maxwell. Irl o co kör dock med extragrejen är att om det är enfärgadflopp+ samma färg i turn så är det 100€, är hela femkortsbrädan röd/svart så blir det 200€/skalle. Dealers choice liras, gamesen som man får välja mellan är PLO hi, PLO hi/lo, Crazy Plo hi, Crazy Plo hi/lo, Texas, Texas hi/lo, Crazy Pineapple, Crazy Pineapple hi/lo, Mörkpoker, Mörkpoker hi/lo och säkert några fler varianter som jag inte har koll på.

 

Körde en low stakes lodden thinks mot maxwell om vad Emil trodde att klockan var. Jag hade som högsta gräns 23:23 men Max sålde vid 22:30 ochså jag vart rätt ställd. Självklart klonkade jag då Emil trodde 00:30+ typ :) Max visste att klockan var 22:00 men han får ju tänka på att ingen har koll obv

 

Förövrigt över säkert €4k på bordet 5-handat på 1-2€ blinds i homegamet nu, självklart bustade jag tidigt tho :)

 

 

Det var ju mörkt :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

big spender.. 3600kr om dagen.. obv badrun som fan

 

Inte riktigt. 14 dagar ju.

 

Förövrigt gillar jag spelkänslan i fifa som fan, alltså rörelserna kändes bra som fan men det är fortfarande liiite väl stelt på något sätt...

 

Kul kväll iaf, skulle ut egentligen men paret som vi skulle fira bråkade om en dildo så vi stannade kvar på förfesten och hade förjävla kul ändå :D Sånna kvällar slutar tyvärr för tidigt så är hemma med några här nu. Yey!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte riktigt. 14 dagar ju.

 

Förövrigt gillar jag spelkänslan i fifa som fan, alltså rörelserna kändes bra som fan men det är fortfarande liiite väl stelt på något sätt...

 

 

Då blir de fifalir i veckan alltså?

 

Och det var ingen fråga!

 

/Killen utan vänner i berga.:cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...