jkkman Postad 27 September , 2009 Rapport Share Postad 27 September , 2009 edit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 27 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2009 edit Bara dig han flippar bra emot eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loliano Postad 27 September , 2009 Rapport Share Postad 27 September , 2009 var e brudarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 27 September , 2009 Rapport Share Postad 27 September , 2009 var e brudarna? du menar på bilderna? mitt rum obv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 27 September , 2009 Rapport Share Postad 27 September , 2009 Bara dig han flippar bra emot eller? nä bara jag som springer sämre än geewiz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 28 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2009 Riktigt sjukt kul homegame som pågår atm. Irl har 20€ på 2/3 röda kort på floppen samt 50€ på helröda mot både geewiz och sören (dom har obv omvänt med svart), och niklasvegas har samma mot maxwell. Irl o co kör dock med extragrejen är att om det är enfärgadflopp+ samma färg i turn så är det 100€, är hela femkortsbrädan röd/svart så blir det 200€/skalle. Dealers choice liras, gamesen som man får välja mellan är PLO hi, PLO hi/lo, Crazy Plo hi, Crazy Plo hi/lo, Texas, Texas hi/lo, Crazy Pineapple, Crazy Pineapple hi/lo, Mörkpoker, Mörkpoker hi/lo och säkert några fler varianter som jag inte har koll på. Körde en low stakes lodden thinks mot maxwell om vad Emil trodde att klockan var. Jag hade som högsta gräns 23:23 men Max sålde vid 22:30 ochså jag vart rätt ställd. Självklart klonkade jag då Emil trodde 00:30+ typ Max visste att klockan var 22:00 men han får ju tänka på att ingen har koll obv Förövrigt över säkert €4k på bordet 5-handat på 1-2€ blinds i homegamet nu, självklart bustade jag tidigt tho Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 28 September , 2009 Rapport Share Postad 28 September , 2009 Fan nu vill jag tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaOmerbasic Postad 28 September , 2009 Rapport Share Postad 28 September , 2009 Förövrigt över säkert €4k på bordet 5-handat på 1-2€ blinds i homegamet nu, självklart bustade jag tidigt tho Lol, rebaay? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 28 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2009 Haha en riktigt sjuk aspekt i spelet är att Geewhiz och Sören openfoldar båda två om det är en helröd bräda eftersom de torskar mer än vad som är i potten om turnen är röd oftast typ. Geewhiz hoppade dessutom insta i poolen efter att ha vikt river mot max i en jättepott då max bluffa. Ovanpå det fick han inte ens vara med i propbetet mot Emil längre då han ansåg att han var för mkt EV- mot tre st som spelade svart mot hans röda när det var 4-handat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 30 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2009 Internet har inte fungerat oht i huset sa vi sag till att bli lite aktiva aven utanfor huset, akte pa nagon tur till 'blue lagoon' och hade en forjavla soft dag. Borjar dock bli sjuk sa nojde mig med att raila de andra nar de korde gris Sitter pa en sportbar och kollar lite matcher, mest United - Wolfsburg. Ganska dominerat av United fans har sa far forsoka att halla tillbaks jublet nar Wolfsburg klonkar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 Psst, det är Wolfsburg de möter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 30 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2009 Psst, det är Wolfsburg de möter Haha, ar helt lost obv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 Hemma nu, förväntade mig ett kaosartat hem då jag lämnade nyckeln till en polare men möts istället av ett tokcleant hus KLONK Jävligt grym resa, jävla otur att jag var tvungen att nitta så jävla mkt i slutet då det blev så feltajmat ekonomiskt bara. Utgång imorrn och på lördag, är sjukt taggad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 Backade btw totalt 36k på resan, tror jag var ensam i huset att backa öht Snusarn kanske backade också vid närmare eftertanke. Rätt kallt men värt det Ska inte klaga, sprang faktiskt bra i exakt allt förutom pokern. Tur för geewhiz att vi bara körde micro-bets Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 Riktigt sjukt kul homegame som pågår atm. Irl har 20€ på 2/3 röda kort på floppen samt 50€ på helröda mot både geewiz och sören (dom har obv omvänt med svart), och niklasvegas har samma mot maxwell. Irl o co kör dock med extragrejen är att om det är enfärgadflopp+ samma färg i turn så är det 100€, är hela femkortsbrädan röd/svart så blir det 200€/skalle. Dealers choice liras, gamesen som man får välja mellan är PLO hi, PLO hi/lo, Crazy Plo hi, Crazy Plo hi/lo, Texas, Texas hi/lo, Crazy Pineapple, Crazy Pineapple hi/lo, Mörkpoker, Mörkpoker hi/lo och säkert några fler varianter som jag inte har koll på. Körde en low stakes lodden thinks mot maxwell om vad Emil trodde att klockan var. Jag hade som högsta gräns 23:23 men Max sålde vid 22:30 ochså jag vart rätt ställd. Självklart klonkade jag då Emil trodde 00:30+ typ Max visste att klockan var 22:00 men han får ju tänka på att ingen har koll obv Förövrigt över säkert €4k på bordet 5-handat på 1-2€ blinds i homegamet nu, självklart bustade jag tidigt tho Det var ju mörkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 Backade btw totalt 36k på resan, tror jag var ensam i huset att backa öht Snusarn kanske backade också vid närmare eftertanke. Rätt kallt men värt det Ska inte klaga, sprang faktiskt bra i exakt allt förutom pokern. Tur för geewhiz att vi bara körde micro-bets Tar du hem racet den här månaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 Det var ju mörkt Snyggt Tar du hem racet den här månaden? Näe Du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 Fifa 10 i brevlådan, beställdes igår vid 15-tiden, klonk! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ryanatwood Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 Fifa 10 i brevlådan, beställdes igår vid 15-tiden, klonk! Berätta gärna vad du tycker när du lirat det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 Fan vad sjukt att vi vann varsin omgång krig(evighetsspel) på flyget hem. Den tiltande rubikskuben som shahin köpte kan slänga sig i väggen. Krig är nöten för tidsfördriv... Vi måste btw köra krig om pengar. Känner att jag har kapacitet att springa bra i det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cryddan Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 Fifa 10 i brevlådan, beställdes igår vid 15-tiden, klonk! klonk, beställde mitt nyss med, från elgiganten till ett bra (?) pris. vart beställde du ditt och hur mycket gick det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laafi Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 big spender.. 3600kr om dagen.. obv badrun som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 3 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2009 big spender.. 3600kr om dagen.. obv badrun som fan Inte riktigt. 14 dagar ju. Förövrigt gillar jag spelkänslan i fifa som fan, alltså rörelserna kändes bra som fan men det är fortfarande liiite väl stelt på något sätt... Kul kväll iaf, skulle ut egentligen men paret som vi skulle fira bråkade om en dildo så vi stannade kvar på förfesten och hade förjävla kul ändå Sånna kvällar slutar tyvärr för tidigt så är hemma med några här nu. Yey! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 3 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2009 Inte riktigt. 14 dagar ju. Förövrigt gillar jag spelkänslan i fifa som fan, alltså rörelserna kändes bra som fan men det är fortfarande liiite väl stelt på något sätt... Då blir de fifalir i veckan alltså? Och det var ingen fråga! /Killen utan vänner i berga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 3 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2009 Då blir de fifalir i veckan alltså? Och det var ingen fråga! /Killen utan vänner i berga. Kalle Schou då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts