padrinosftw Postad 28 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Såja, var bara inne för €500 Räddade upp dagen lite iaf. (Lirade med stejk så oroa dig inte ulaf (= ) Citera
padrinosftw Postad 28 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Det går inge bra liksom Citera
amalamal Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Postad 29 Augusti , 2009 haha eller hur helt sjukt att man vågar säga en sådan mening! Citera
padrinosftw Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2009 haha eller hur helt sjukt att man vågar säga en sådan mening! Nja "internskämt" från emilios sig snarare Förövrigt, festat för mkt på senaste. Haft sjukt mkt folk här ikväll och det ligger folk i varje rum totaldäckade för närvarande. Fått ta den normala rutten genom området och plockat ölburkar mm precis och är på samma bittra humör som vanligt efter festen. Kul medans det varade liksom men efter är det aldrig värt det.. La upp lite av de såsigaste bilderna jag hade från systemkameran på facebook precis, alltid lika uppskattat. De flesta album jag har är totalt avtaggade följt av tiotalet privata meddelanden, lagom provocerande men inte överdrivet imo Det här var liksom rätt talande bilder för festen: Citera
rAilFISH Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Postad 29 Augusti , 2009 bra standard på dagboken nu med bilder o shiet , keeep it up up up. btw vad fan är det bruden håller i på bilden med killen? Citera
padrinosftw Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2009 fest Aj mitt huvve... bra standard på dagboken nu med bilder o shiet , keeep it up up up. btw vad fan är det bruden håller i på bilden med killen? HE HE.. Ty En gardinstång, inhandlades för ett par månader sen tillsammans med diverse IKEA-grejer men har aldrig orkat sätta upp något av skiten. Citera
amalamal Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Nja "internskämt" från emilios sig snarare ja det vet jag men jag tycker fortfarande inte att det är kul. Citera
NikLasVegas Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Postad 29 Augusti , 2009 En gardinstång, inhandlades för ett par månader sen tillsammans med diverse IKEA-grejer men har aldrig orkat sätta upp något av skiten. Jag och Izy köpte 2st för 8-9månader sedan. Dom stor fortfarande ouppackade och lutandes mot en vägg. Orka likzzom... Citera
jkkman Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Postad 29 Augusti , 2009 är ju gj wp att ens orka köpa gardinstänger Citera
padrinosftw Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Huset luktar ju skit! Citera
speltorsk_LOL Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Huset luktar ju skit! Lite nyfiken bara... bor du i eget hus? Citera
padrinosftw Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Lite nyfiken bara... bor du i eget hus? Yup, sen nästan tre år tillbaks Citera
speltorsk_LOL Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Yup, sen nästan tre år tillbaks Jävla nice =) Har för mig jag sett någon bild på dig i nån rosa utstyrsel och jag trodde på tonåring Citera
padrinosftw Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Jävla nice =) Har för mig jag sett någon bild på dig i nån rosa utstyrsel och jag trodde på tonåring Hehe, fyller 21 i oktober, var ju tonåring när den bilden togs iofs. Jävligt udda att bo i radhus vid den här åldern, jag vet, men morsan behövde flytta till sina föräldrar då de behövde hjälp och jag fick behålla huset typ. Sweet deal for me men var ganska opassande sista året på gymnasiet då jag och eget ansvar inte går så bra ihop.. EDIT: Antaaaar att det var den här bilden du menade: Tänkte posta pic så folk känner igen mig ifall de skulle se mig kanske, typ aldrig träffat någon annan forumit så vore kul liksom: Citera
speltorsk_LOL Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Hehe, fyller 21 i oktober, var ju tonåring när den bilden togs iofs. Jävligt udda att bo i radhus vid den här åldern, jag vet, men morsan behövde flytta till sina föräldrar då de behövde hjälp och jag fick behålla huset typ. Sweet deal for me men var ganska opassande sista året på gymnasiet då jag och eget ansvar inte går så bra ihop.. haha, fick även jag en lägenhet som 16åring när jag skulle plugga på annan ort. För mkt dekadens istället för skolarbeten dock. Därför man sitter här som obildad idiot med pokerkunskap som främsta merit i CV:t Citera
padrinosftw Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2009 haha, fick även jag en lägenhet som 16åring när jag skulle plugga på annan ort. För mkt dekadens istället för skolarbeten dock. Därför man sitter här som obildad idiot med pokerkunskap som främsta merit i CV:t Hehe, känner igen mig.... Game # 1336887232 - Texas Hold'em No Limit EUR 1/2 - Table "Reading" Game ended 2009-08-29 16:20:40 GMT+01:00 Players: axoy (EUR 63,91 in seat 2) SwePata (EUR 319,16 in seat 3) ERGYN (EUR 200,00 in seat 4) Dealer: axoy Small Blind: SwePata (1,00) Big Blind: ERGYN (2,00) ERGYN was dealt: - axoy Call (2,00) SwePata Call (1,00) ERGYN Raise (8,00) axoy Fold SwePata Call (8,00) Flop - - SwePata Check ERGYN Bet (16,00) SwePata Call (16,00) Turn - - - SwePata Check ERGYN Check River - - - - SwePata Bet (24,00) ERGYN Raise (100,50) Bra/anus? Sizen också?SwePata Call (76,50) ERGYN shows: Qh - Qs (a pair of queens) SwePata didn't show: Th - 8h (a pair of eights) ERGYN wins: EUR 253,00 (with a pair of queens) Rake: EUR 2,00 Citera
padrinosftw Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Blir nog till att köpa den här för vip poängen nästa månad. Gillar min nuvarande, men den känns lite som att den är på gränsen att kollapsa helt plus att jag stör mig på småsaker med den sen den gått i golvet tio+ ggr Citera
padrinosftw Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Fudge, kan ju inte edita förra inlägget nu Citera
padrinosftw Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Fold? Reg, känns som att han inte kan bluffa. På turn känns det också skumt men för vekt att vika tänkte jag.. Så när river blanka så "måste" jag syna antog jag Grundare stackar så är ju push bättre än syn, vet inte hur man ska spela där nu egentligen. Players: giner (EUR 98,05 in seat 1) fire_steel (EUR 34,00 in seat 2) SwePata (EUR 187,00 in seat 3) ERGYN (EUR 445,91 in seat 4) Burebista (EUR 584,60 in seat 5) Dealer: SwePata Small Blind: ERGYN (1,00) Big Blind: Burebista (2,00) ERGYN was dealt: - giner Call (2,00) fire_steel Fold SwePata Fold ERGYN Call (1,00) Burebista Check Flop - - ERGYN Bet (4,50) Burebista Raise (15,75) giner Call (15,75) ERGYN Call (11,25) Turn - - - ERGYN Check Burebista Bet (39,93) giner Call (39,93) ERGYN Call (39,93) River - - - - ERGYN Check Burebista Bet (86,52) giner Fold ERGYN Call (86,52) Burebista shows: 9d - 9h (three of a kind, nines) ERGYN didn't show: Qd - Kc (two pairs, kings and queens) Burebista wins: EUR 343,08 (with three of a kind, nines) Rake: EUR 3,00 Citera
padrinosftw Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Inte för att den var särskillt bra, men rätt skönt när alla grabbar på festen gick lös till den igår Sunkiga grabbar man umgås med alltså: Vip poäng: mellan 15k och 20k (€3 000-€4 500) Hittills: 16 696(€3 600) Sng leaderboard high: topp 3 placering (>€1 800) Hittills: 5 586poäng, 3:e plats Vinster på själva spelet: >1 500€ Hittills: +490€ *Veckobonus 1-7:e Aug: 10:e plats, €600 *Veckobonus 7-14:e Aug: 8:e plats, €700 *Veckobonus 14-21:e Aug: 7:e plats, €800 *Veckobonus 21-28:e Aug: ?:e plats, €350 Sprungit minst sagt dåligt på senaste Blir inga 100k den här månaden inte.. Spelade förövrigt en hand riktigt jävla uselt vilket slutade med att jag var comittad på turn med mellanpar plus hålpipa i en 400bb pott, sjukt nog fick jag för en gångs skull vara uppe mot en tom AK och det fick stå. Hela bordet went apeshit i chaten Citera
padrinosftw Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Har för mig att jag satsade en rejäl slant på Arsenal idag, lookin' good so far... Vågar inte gå in och kolla, kan ha varit kryss det vart. Vet bara att jag singlade den matchen. Hade en jävla massa kombos, mestadels kryssmatcher+pool+chelski men allt förstördes i slutet när Tottenham gjorde 2-1... Så nära största sportsbetting klonken hittills Tilt på att min fyllebeställning med kläder inte hann komma till idag, har ju inte några A-game kläder kvar i rent tillstånd. Tilt på att jag har någon på msn som heter "SS - Klass 4D är bäst!!" Tilt på att den nya tjejen inbillat sig att jag är någon slags gourmetkock när det är raka motsatsen. Citera
AnteSvante Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Du är välkommen på stuga här i Stocksund imorgon om du vill Bara att PMa msn så styr vi. Citera
padrinosftw Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2009 Du är välkommen på stuga här i Stocksund imorgon om du vill Bara att PMa msn så styr vi. Grymt, ingen korpmatch så förvänta dig ett pm Citera
Recommended Posts