Haslo Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2009 GRATTIS!!! Vet inte vad du vann eller hur men du förtjänar det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2009 GRATTIS!!! Vet inte vad du vann eller hur men du förtjänar det!! Hahaha ty m8 3a i 10k guar, gav >€1200 och ett dagsplus på tot €2700 (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2009 grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2009 Snyggt jobbat Padrino! Stort grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2009 grattis Snyggt jobbat Padrino! Stort grattis! Ty ty! (= Någon som ska till EMOP Malta!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2009 nice!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2009 Grattis! Maltaturren, finns det nån bra satte för den nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2009 nice!! (= Grattis! Maltaturren, finns det nån bra satte för den nånstans? Ty! Ja, B2B/entraction har ju en massa iaf vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2009 Börjar känna mig lite ful som blev glad för en €1200 klonk när halva forumet klonkar ett par sånna om dagen nu Lirar dock inte många mtt's alls så är glad för de lilla. Gym nu, innan grinden, samt riktig jävla arseljobbig dag imorrn på jobbet tydligen. Uh. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2009 Polarn ringde precis och ställde in gymmet och man har ju inte självdisciplin nog att gå dit själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2009 Vip poäng: mellan 10k och 16k (€2 000-€3 600) Hittills: 7370 (€1 155) Sng leaderboard high: >4k, topp 5 placering (>€1 200) Hittills: 2 677 poäng, 3:e plats Vinster på själva spelet: >b/e Hittills: +2 600€ cirkus gurka, osäker dock Veckobonus 7-14:e Aug: Topp 9 (650€) Hittills: 3:e plats *Veckobonus 1-7:e Aug: 10:e plats, €600 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ryanatwood Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2009 grattis till 3:e platsen, jobba på så blir det fint månadsresultat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2009 grattis till 3:e platsen, jobba på så blir det fint månadsresultat! Tack tack, känns bra just nu Första gången på länge man fick sitta med >€1k på ett bord, kändes fint som fan (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2009 Du blir dock ägd av den nya killen vid bordet. Han har ju plockat alla potter på slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2009 Du blir dock ägd av den nya killen vid bordet. Han har ju plockat alla potter på slutet. Nya? Han var ju toktiltad, klart man lät honom få blindsen bäst han ville Han fick t o m den potten på bilden, vek . Sjukt tight den där ERGYN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2009 Tiiiiiiiiiiiiiiiiilttttttttttttttttttttttttttt, skulle skjuta ner några plastflaskor som har jag ställt upp i vardagsrummet med en korgboll från Thailand, tyvärr studsade bollen på en högtalare och ner på bordet och välte fyra st 1L spritflaskor varav 3 gick sönder I guess mama was right angående bollar inomhus ändå. Now I know. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2009 Konvertera det till inköp så känns det bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2009 Konvertera det till inköp så blir du förstörd för all framtid! FYP Blir nog en lugn pokerdag idag faktiskt, har inget direkt sug efter superdagen igår och min lilla minirusch idag. Måste ut och träffa vanligt folk idag så har made up some plans, polarn kommer över med glass nu och ikväll blir det skräckfilmsmaraton med en brudpolare, gogogoggoogo sociala livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jensax Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2009 Ty ty! (= Någon som ska till EMOP Malta!? Jag ska nog dit. Antingen åker jag dit eller så åker jag och spelar nått event på wsope. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2009 Verkar ha räknat helt jävla snett på månadsplusset, det ligger tydligen på €3258 än så länge (inte inkl bonusar) (= Jag ska nog dit. Antingen åker jag dit eller så åker jag och spelar nått event på wsope. Sweet! Ses där isf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2009 Såja, beställt en hög kläder. Förjävla skönt att kunna unna sig något (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smooger Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2009 Såja, beställt en hög kläder. Förjävla skönt att kunna unna sig något (= Nice:-D Alltid trevligt att köpa grejer till sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2009 Nice:-D Alltid trevligt att köpa grejer till sig själv Yesbox, blev lite väl mycket bara HEHEHE men vad gör det när man springer såhär i 100€: Game # 1315366006 - Texas Hold'em No Limit 150/300 - Table "EUR 100+8 Turbo Sit Go 6464730 1" Game ended 2009-08-11 18:39:36 GMT+01:00 Players: ch1ll3d (2 720,00 in seat 2) hongo22 (3 120,00 in seat 3) ERGYN (3 160,00 in seat 5) Dealer: ERGYN Small Blind: ch1ll3d (150,00) Big Blind: hongo22 (300,00) ERGYN was dealt: - ERGYN All-In (3 160,00) ch1ll3d All-In (2 570,00) hongo22 Fold ERGYN Payback (440,00) Flop - - Turn - - - River - - - - ch1ll3d shows: - (a full house, aces full of threes) ERGYN shows: - (four of a kind, threes) ERGYN wins: 5 740,00 (with four of a kind, threes) Förövrigt timeade han nästan ut, men det var ingen slowroll, händer ett par gånger om dagen då han lirar runt 16 bord samtidigt. Lika frustrerande varje gång dock, så skönt att träffa en-outarn på rivern Förövrigt hajar jag inte varför folk har så stora problem med att Antesvante skriver lite "fan va kall kväll" eller "busta AA mot 27o på FT bubblan när förstapris är $38k fml" typ. Folk borde ju veta hur det är att spela mtt's, hur jävla frustrerande det kan vara. Inte direkt så han gnäller på livet eller hur han springer när han inte spelar, iaf inte såvitt jag förstår? Tycker det är en helt annan grej. Orkar inte skriva mer i deras dagbok om det dock, ser bara ut som jag smörar sönder mig då. Här är det inte lika många som läser och jag får ventilera mina tankar bäst jag vill Bra dag igen, iaf hittills (no jinx plz). Inte i närheten av igår men så har jag knappt spelat heller. Peace! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2009 Tänkte att det var passande med en graf för både MTT's och SNG's nu med gårdagens miniklonk Tog även med statsen för endast sng's däruppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2009 Såja, snart all time high! Det var väl inte så farligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts