Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Yey, lyckades vända backet till ett €1,1k plus :D 2,7k vip tror jag det blev, eller något liknande åtminstone. Helt galen dag och är toknöjd nu.

 

Pratar med ch1ll3d på msn, helt sjukt vad den grabben spelar mycket...

 

Pafdrinos säger:

how do you manage to play so much?

Lukas säger:

no friends no party no sports

 

:) Inte så lätt att tävla med honom då

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha måste bara berätta om en "kul" grej man fick höra om en tjej man höll på att träffa för ett tag sen. Hade varit på g en gång för längesen men det sket sig och nu träffades vi ute och började hålla på igen lite i hemlighet. Efter att vi kanske träffats i en månad så ligger hon och myser ovanpå min mage i sängen och säger de ack så snälla orden:

 

"Du är så perfekt, önskar att min pojkvän var så mjuk som dig och inte alls så hård och vältränad".

 

Say WAT och :(

 

Sen har vi den här fina, frågade en annan tös om hon ansåg sig själv må bra psykiskt:

 

anna7b.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vip poäng: mellan 15k och 20k (€3 000-€4 500)

Hittills: 13 299(€2 600)

 

Sng leaderboard high: >6k, topp 3 placering (>€1 500)

Hittills: 4 824 poäng, 2:a plats

 

Vinster på själva spelet: >1 500€

Hittills: +1 900€

 

Veckobonus 14-21:e Aug: Topp 5

Hittills: 7:e plats

 

*Veckobonus 1-7:e Aug: 10:e plats, €600

*Veckobonus 7-14:e Aug: 8:e plats, €700

 

Såhär man vill avsluta en 14h session :):

 

5wec1d.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha måste bara berätta om en "kul" grej man fick höra om en tjej man höll på att träffa för ett tag sen. Hade varit på g en gång för längesen men det sket sig och nu träffades vi ute och började hålla på igen lite i hemlighet. Efter att vi kanske träffats i en månad så ligger hon och myser ovanpå min mage i sängen och säger de ack så snälla orden:

 

"Du är så perfekt, önskar att min pojkvän var så mjuk som dig och inte alls så hård och vältränad".

 

Say WAT och :(

 

Sen har vi den här fina, frågade en annan tös om han ansåg sig själv må bra psykiskt:

 

anna7b.jpg

 

Say WAT?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha måste bara berätta om en "kul" grej man fick höra om en tjej man höll på att träffa för ett tag sen. Hade varit på g en gång för längesen men det sket sig och nu träffades vi ute och började hålla på igen lite i hemlighet. Efter att vi kanske träffats i en månad så ligger hon och myser ovanpå min mage i sängen och säger de ack så snälla orden:

 

"Du är så perfekt, önskar att min pojkvän var så mjuk som dig och inte alls så hård och vältränad".

 

Say WAT och :(

 

Sen har vi den här fina, frågade en annan tös om hon ansåg sig själv må bra psykiskt:

 

 

HAHA :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Något vääääldigt skumt har hänt med mitt pokerkonto... Antar att de kommer åtgärdas snart men om det inte gör det blir jag en väldigt lycklig karl :)

 

Avvaktar med att göra några transactions ett tag så de inte anser att jag gjort något fel och fryser kontot eller något.

 

Kan du inte berätta vad som har hänt..? :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okejdå.

Jag hade cashat ut en hel del från kontot och hade runt 4700 euro kvar, så för att enklare kunna se vad som var vinster på spel/bonusar så hade jag vinstpengarna på pokerdelen och bonuspengarna i Cashiern. Igår så gulade jag tyvärr pluspengen så var tvungen att överföra 50 euro från sportsbetting och 1200 euro från cashiern för att kunna lira igen. Vann upp det till runt 3100 euro och skulle föra över tillbaks idag så jag kunde skilja vinster osv igen (kunde inte göra igår eftersom 24h var nerstängt) och upptäcker att de 1200+50 eurosarna finns kvar i cashiern trots att jag har fört över och spelat för de på pokerdelen.

 

Hoppas det inte vart för rörigt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...