Metaddict Postad 17 Juli , 2015 Rapport Postad 17 Juli , 2015 NFL startar 10 september. Börjar väl lite träningsmatcher någon månad innan men det är nog inte så kul för icke-fans. Dokuserien Hard Knocks kommer följa Houston Texans i år och den brukar vara guld som fan. Texans har nog en del sköningar med. Värdelöst att se NFL live imo pga alla satans pauser hela tiden så det är tanka dagen efter som är facit. Jag kommer hojta om jag ser någon match som är extra bra. Förvisso är jag lite partisk men Eagles brukar vara roliga som fan att se! Chip Kelly har en väldigt egen tränarstil, det är ett brutalt tempo som sätts upp i offense. Nästan alla matcher slutar med att motståndarnas försvar blir helt slut sista delen av matchen vilket ofta leder till kaos Dessutom har "vi" bytt en riktigt vass running back mot den kanske bästa i ligan samt gjort en enorm mängd ändringar i truppen som jag tycker borde göra laget ännu vassare. Stort frågetecken på QB bara Foles som hade hunnit bli en favorit för mig på kort tid blev tyvärr kickad. Absolut värsta sporten att följa bara för det finns bara en liga som är värd att se och säsongen är så löjligt jävla kort att man blir tiltad Tur man har Premier League! Stort grattis till köpet av Benteke btw. 32 mille pund är ju ett kap! Eh va Citera
Jammare Postad 17 Juli , 2015 Rapport Postad 17 Juli , 2015 - ALLA (90%+) p3-dokumentärer är fantastiska. *** - Dan Carlins Hardcore history (Historia) ** & Common sense (Nutid) * - Rogan (Välj pods med intressanta gäster, 3h långa och repetitiva ibland)** - Sommar/vinter i p1 ** - Värvet ** - The Tim Ferris show ** Lättare underhållning - Lilla drevet (politisk satir) ** - Geniförklarat (^) * - Alex & Sigge ** - Filip & Fredrik * - TSKNAS * - Arkiv samtal * - Alla mina kamrater * - Institutet * Sätter 1-3 * beroende hur hur stark rekken är med *** som bäst. /GTO (Kört 1k timmar sims) Citera
exxent Postad 17 Juli , 2015 Rapport Postad 17 Juli , 2015 Alex & Sigges podcast är väldigt underhållande. Det är till 85% Sigge som gör att det blir bra men även Alex har sina stunder, väl värd att ge en chans. Citera
ellington Postad 17 Juli , 2015 Rapport Postad 17 Juli , 2015 - ALLA (90%+) p3-dokumentärer är fantastiska. ***- Dan Carlin - Hardcore history (Historia) ** - Common sense (Nutid) * - Rogan (Välj pods med intressanta gäster, 3h långa och repetitiva ibland)** - Sommar/vinter i p1 ** - Värvet ** - The Tim Ferris show ** Lättare underhållning - Lilla drevet (politisk satir) ** - Geniförklarat (^) * - Alex & Sigge ** - Filip & Fredrik * - TSKNAS * - Arkiv samtal * - Alla mina kamrater * - Institutet * Sätter 1-3 * beroende hur hur stark rekken är med *** som bäst. /GTO (Kört 1k timmar sims) +1 på Hardcore History, bästa podcasten jag lyssnat på. Citera
kungcallgustav Postad 17 Juli , 2015 Rapport Postad 17 Juli , 2015 Alla mina kamrater - 4 komiker från Stockholm som orerar, däribland suputen och geniet nisse hallberg. Arkiv samtal - Simon g från las palmas som intervjuar kända och okända. Drogliberal podd. Tack för kaffet - 3 värmlänningar som spårar ur. Omoget och mycket könsord\film\serier. Citera
papiPope Postad 17 Juli , 2015 Rapport Postad 17 Juli , 2015 "Pojkdrömmar" av Calle Schulman "Rättegångspodden" "Serial" överhypad men funkar, samt svenska versioner "#Fallet" av aftonbladet och "Spår" av Anton Berg som gjort många P3 dokumentärer. "P1 Dokumentär" "Sportbladets Premier League-podd" "#Sillypodden" Citera
Nebo Postad 17 Juli , 2015 Rapport Postad 17 Juli , 2015 Kan tipsa om Filip å Fredriks podcast Citera
gorillai Postad 18 Juli , 2015 Rapport Postad 18 Juli , 2015 Joeingrams plo highstakes podcast Börspodden Många bra tips annars, framförallt Jammare! Citera
Dogpoint Postad 18 Juli , 2015 Rapport Postad 18 Juli , 2015 Fillorkill - tradingpodd 4+ Börspodden 5+ Sparpodden 3+ nångång ibland, dock paus nu när Gunter och Jan har slutat på NN. Historiepodden 3+ & Även "den blå hästen" 4+ är helt ok även om de har slutat spela in avsnitt på ett tag. Citera
devalanteriel Postad 18 Juli , 2015 Rapport Postad 18 Juli , 2015 Håller helt med, en pf-liga vore otroligt kul. Vi testar: http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?p=1836538#post1836538 Citera
KungKroon Postad 18 Juli , 2015 Rapport Postad 18 Juli , 2015 Jag lyssnar på: institutet Historiepodden Alex och Sigge F&f Dan Carlins hardcore history (wrath of the khans är särskilt awesome) Joe rogan Sommar/vinter P3 docs Blir ströavsnitt av tack för kaffet, värvet och Marc maron då och då. Förvånar mig att ingen rekat institutet än. Riktig storfavorit här vetenskapsinslag med partyfaktor, och vetenskapskomik av underbara Jesper Rönndahl Citera
WannaSeeMyPig Postad 18 Juli , 2015 Rapport Postad 18 Juli , 2015 Spår (!!!), handlar om Kalamarksmordet. P3-Dok Några av P1-Dok, Bibliotekarien var bra. Blueprint of Armageddon var riktigt intressant, en del av Dan Carlins Hardcore History. Cirka 24h om WWI. Citera
Jammare Postad 18 Juli , 2015 Rapport Postad 18 Juli , 2015 Förvånar mig att ingen rekat institutet än. Riktig storfavorit här vetenskapsinslag med partyfaktor, och vetenskapskomik av underbara Jesper Rönndahl I did breh Citera
narcissist Postad 18 Juli , 2015 Rapport Postad 18 Juli , 2015 Tack för kaffet är mys. Skönt med en lättsam podd med hög igenkänningsfaktor när de snackar mycket barndomsminnen, jobbhistorier och vardagssaker. Värvet har jag svårt för numera, men episod #172 med kocken Niklas Ekstedt var väldigt intressant och givande att lyssna på. Citera
madblast Postad 19 Juli , 2015 Rapport Postad 19 Juli , 2015 Är ett fan av "Hamish & Andy" som är en australiensisk duo, typ deras FF. Här är ett exempel på vad vi har att göra med: http://www.hamishandandy.com/2015/nuts-about-nuts/ Citera
devalanteriel Postad 19 Juli , 2015 Rapport Postad 19 Juli , 2015 Måste visst omvärdera. Jag trodde helt ärligt att bara pensionärer och Valterego lyssnade på podcasts. Citera
narcissist Postad 19 Juli , 2015 Rapport Postad 19 Juli , 2015 De flesta pensionärer vet nog knappt vad "poddradio" är, som gammelmedia kallar det. Citera
NikLasVegas Postad 20 Juli , 2015 Rapport Postad 20 Juli , 2015 Bara allmänbildning: 1. Calciomania 2. Km d'amore 3. P3 dok Mvh, Il grifone di Genova Citera
Dogpoint Postad 20 Juli , 2015 Rapport Postad 20 Juli , 2015 Slänger in två lättsamma serietips; Ballers - Some en mix av Entourage & Californication om en avdankad NFL-spelare i Florida. 5 avsnitt hittills. Power - Kanske är sen på bollen här men knappt två säsonger om en knarkkung som använder en nattklubb i NY för att tvätta pengar - 50cent är med en hel del också. Andra säsongen rullar. Några tips på serier för regnig sommar? Citera
Metaddict Postad 20 Juli , 2015 Rapport Postad 20 Juli , 2015 Slänger in två lättsamma serietips; Ballers - Some en mix av Entourage & Californication om en avdankad NFL-spelare i Florida. 5 avsnitt hittills. Att det är lite wannabe-Entourage är rätt uppenbart tyvärr ja Jag hade riktigt höga förhoppningar men tycker de kastat bort allt totalt hittills. Stor besvikelse. Citera
Sladdafan Postad 27 Juli , 2015 Rapport Postad 27 Juli , 2015 Förväntar mig en mysig tripprapport från himmelriket me massa bilder =) Citera
Metaddict Postad 27 Juli , 2015 Rapport Postad 27 Juli , 2015 Serietips: Mr. Robot +1 Hoppas innerligt att de kan hålla ihop det dock, det känns redan som det börjat närma sig gränsen för att flippa ur alltför mycket Citera
GTOGUDEN Postad 27 Juli , 2015 Rapport Postad 27 Juli , 2015 4:e avsnittet höll på att driva mig över en kant. Trodde seriöst jag höll på att bli sinnessjuk. Väldigt ambitiös och annorlunda serie. Favoriten denna sommar. Citera
Recommended Posts