Krell Postad 23 Juli , 2013 Rapport Share Postad 23 Juli , 2013 Sjukt bra TR , så närma man kan komma vegas utan att ha satt sin fot där! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 24 Juli , 2013 Rapport Share Postad 24 Juli , 2013 tack för härlig läsning man saknar ju inte vegas mindre nu mesta pga maten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 24 Juli , 2013 Rapport Share Postad 24 Juli , 2013 riktigt bra läsning, åk iväg oftare så vi andra får mer att läsa=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 24 Juli , 2013 Rapport Share Postad 24 Juli , 2013 härlig resa, härliga vänner, härligt härligt härligt! kan ändå bli ball åka med IRLs till spenderarställen, man tvingas vända på slantarna lite ochfesten väl blir lyckad så blir det ofta rejält lyckat då förväntningarna inte är skyhöga. + att det blir ekonomiskt! älskar rosa shortsen, brukar ge blickar i USA, främst RUGAY av alla bro's Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 24 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2013 Nejdå frågan var till båda går spelet framåt för dig? Såg den här nyss, missade första gången. Nja, stagnerat lite från min rushperiod och är endast lillplus sett över april, maj och juni. Har börjat spela lite nu igen så sommarlovet blir lite kortare än tänkt men det känns bra än så länge iaf! Sjukt bra TR , så närma man kan komma vegas utan att ha satt sin fot där! Sätt foten där tack för härlig läsning man saknar ju inte vegas mindre nu mesta pga maten... Amen! riktigt bra läsning, åk iväg oftare så vi andra får mer att läsa=) Oftast blir det ju inte lika återberättningsbara (känner mig som Shakespeare) resor som den här men det är kul att skriva ner ändå så får försöka fortsätta med det (= härlig resa, härliga vänner, härligt härligt härligt! kan ändå bli ball åka med IRLs till spenderarställen, man tvingas vända på slantarna lite ochfesten väl blir lyckad så blir det ofta rejält lyckat då förväntningarna inte är skyhöga. + att det blir ekonomiskt! älskar rosa shortsen, brukar ge blickar i USA, främst RUGAY av alla bro's Finns ju många fördelar och nackdelar. Största fördelen för mig är att man åker med de man står närmast och får uppleva det roliga med dom. Som tur är så har man pokervänner där när man åker vid den här tiden på året så man kan välja lite mellan umgängen efter situationer och så. Ur ekonomisk synpunkt så har du helt rätt, utöver hotell och resekostnader så lyckades jag frirulla själva Las Vegas vistelsen på de ca $2500 jag vann där. Skön TR! Blir så sjukt sugen Tack, grinda på och se till att åka dit asap! (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 24 Juli , 2013 Rapport Share Postad 24 Juli , 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 29 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2013 Samma dag som jag kom hem fick jag ett mycket tråkigt besked först om min mor (som är väldigt fragil, har varit sjukskriven permanent sen många år tillbaks) som hade ramlat och brutit överarmen samt trasat sönder muskelfästet vid axeln. Därefter fick man reda på att en vän man träffat igenom pokern har gått bort på ett mycket tragiskt sätt vilket verkligen tog mig på sängen, bara dagar efter att man fick höra om en irl som gick bort i en olycka uppe i fjällen. Sen dess har jag befunnit mig mycket uppe på landet för att hjälpa mor och hennes föräldrar med allt mellan himmel och jord. Att man haft en AC sjuka som stegrat dag för dag som har gjort att man inte kunnat träna eller vara med i helt i huvudet var lite grädden på moset. Hur som helst så börjar det som kan ordna upp sig att just ordna upp sig iaf och livet är nog på rätt köl igen så gott det går. En onsdag på grönan med goa människor som fick ett ovärdigt avslut där vi tvingas gå ur kön till Eclipse för att hinna in på listan till F12, åker scam taxi som är uppe i 300:- innan vi kommit förbi NK, löper sista biten till F12 bara för att upptäcka att det är strul med listan för de som skrivit upp sig via fb så de som var från min hemort drog sig ur vilket gjorde att även jag fick ge mig. Att strömmen gick mitt under beställningen på järnvägsgrillen var grädden. Torsdag var grillkväll på min baksida, följt av en lokal utgång, efterfest samt nattbad med hög alkoholhalt i iskallt väder. 4 extremt förstörda själar som vaknade i en hög här på fredagen bara för att tagga till på nytt och göra i ordning sig för en poolfest/kräftskiva som började vid 14. Badade bort bakfylla och lekte till sig en ny bra dag och kväll. Lördagen var koma (man är inte 21 längre) innan en väldigt rolig födelsedagsfest på en stor gård skrämmande nära hemmet. På det en mysig söndag med ett par timmars badande vid relativt höga klippor (10m med en nypa krydda) och avrundning av dagen med basket vid gamla grundskolan. I bara farten kan jag avsluta med att jag fixade ny TV och ljud till datorn idag. Den gick in så precist att mina knän var uppe vid vindrutan och då är jag ändå extremt liten längdmässigt. Även vitvaror beställda med installation så hemmet får sig ett litet ansiktslyft. <SPOILER> non baller stuff </SPOILER> TV:n Ljud Kylskåp Diskmaskin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 29 Juli , 2013 Rapport Share Postad 29 Juli , 2013 Kan inte bara varit jag som drog på smilbanden åt spoiler 2, bild 2? Edit: Kan ha varit spoiler 3, sista bilden. Nu blev jag fan osäker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 29 Juli , 2013 Rapport Share Postad 29 Juli , 2013 Den där kvinnan på första bilden i första spoilern. OMFG! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 29 Juli , 2013 Rapport Share Postad 29 Juli , 2013 Brunetten i vit blus.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poppen Postad 30 Juli , 2013 Rapport Share Postad 30 Juli , 2013 Haha vafan blondie i sista spoilern krossa ju alla de där tre!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 30 Juli , 2013 Rapport Share Postad 30 Juli , 2013 Hur är det ställt med tjejerna där ni andra vistas egentligen? (inget illa om någon på någon bild dock) Kul med bilder och storys hursom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 30 Juli , 2013 Rapport Share Postad 30 Juli , 2013 Hur är det ställt med tjejerna där ni andra vistas egentligen? Förstår inte riktigt vad det har med saken att göra? Om jag skulle omge mig med galanta damer så tappar andra honkön sin glans? Köper det i så fall inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 30 Juli , 2013 Rapport Share Postad 30 Juli , 2013 Wow Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Förstår inte riktigt vad det har med saken att göra? Om jag skulle omge mig med galanta damer så tappar andra honkön sin glans? Köper det i så fall inte alls. Det postas en bild på vanliga svenska tjejer och folk ramlar baklänges, då undrar man ju vart ni håller hus. Så man kan åka dit och dokumentera, oattraktiva unga tjejer är exotiskt i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Saigh. Bra vevat padrino. Kul o läsa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Det postas en bild på vanliga svenska tjejer och folk ramlar baklänges, då undrar man ju vart ni håller hus. Så man kan åka dit och dokumentera, oattraktiva unga tjejer är exotiskt i Sverige. Du kan ju inte bara dra av det där utan att posta någon bild på brudarna som flockas runt dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jokulhaups Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Du kan ju inte bara dra av det där utan att posta någon bild på brudarna som flockas runt dig! +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Du kan ju inte bara dra av det där utan att posta någon bild på brudarna som flockas runt dig! + a milli! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 31 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Tycker att uppståndelsen var lite oproportionerlig men känner samtidigt att många av mina väninnor är söta. Sen är det för mig väldigt underhållande överlag när ni kommenterar personerna som är med på mina bilder så fortsätt gärna med det Kvällsdopp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 EDIT: Akta Padrino, blir hjärtattacker nu. ______ Mjah, jag skulle gärna ta åt mig äran för uppsamlingen, men nu flockas de väl inte riktigt runt mig tror jag. Det är mer en indirekt effekt. Skulle även kännas lite creepy att posta bilder på bekanta. Istället några förslag: - Sätt dig vid linköpings universitet en stund (eller något annat svenskt universitet) - Åk till den där nybyggda kanalen vid alderholmen i gävle en solig dag (jag var där i Juni, är fortfarande helt konfunderad över vad jag såg när vi åkte förbi, överdriver inte det minsta heller) - Skriv typ "svensk tjej" i google Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 31 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Skulle även kännas lite creepy att posta bilder på bekanta. Lägg ägg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Orimligt inte lägga upp bilder imo. Mvh Pokerkamraternas återkomst (pokermates) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Allt som Trillske skrev slår dock inte tjejerna i båstad under tennisveckan.. Det var på riktigt de sjukaste jag någonsin har sett tjejväg. Jag har inte fått det bekräftat men jag har mina misstankar att de veckan innan forslar bort fula och tjocka tjejer från Båstad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts