Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Den skippas nog tyvärr ändå som sagt, har inte världens största baksida så den kan nog se rätt malplacerad ut av flera anledningar. Blir nog en combo av de här istället:

 

2880enr.png

 

och 3x:

 

2dlsp52.jpg

 

Köp! Mycket fetare än den förra.

 

EDIT: 20k för den första. Kanske värt att köpa en sådan också för att visa att du är baller. Vad går den undre kombon på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köp! Mycket fetare än den förra.

 

EDIT: 20k för den första. Kanske värt att köpa en sådan också för att visa att du är baller. Vad går den undre kombon på?

 

Haha, ja sånt går ju inte att sätta pris på såklart. Solsängarna gick på 2,4 st tror jag och soffan strax över 12

 

Mycket bättre!

 

Föredrar också den senare combon men tyckte den tidigare var ett "roligare" alternativ bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser fram emot en bra kväll ikväll.. Har varit seg hela dagen men eftersom jag ändå inte skulle göra något under dagen drog jag upp lite bord ifall att man fick någon kul action. Helt dött fram till en halvtimma innan jag måste dra, då kommer någon regliknande in på 10/20$. Trött och korkad som jag är ger man ändå action och lyckas ta knappa 2 inköp, får springa till tåget som iofs visar sig vara försenat, men det kan man ta. Louis CK nu med Jerrp sen ut och fira en nära väns 25-års dag.

 

Bäst av allt är ju att imorrn är det söndag vilket betyder att man kommer att få höra om ulafs nya klonkar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mr Padrinos, är ganska hooked på din Cashmere lista, vågar mig på ett försök att detta eventuellt är en låt du uppskattat, om så inte är fallet får jag stå mitt kast :)

 

 

Mycket kul att höra! Känns lite oväntat att folk gillar listan så mycket när man tycker att man har slängt in så mycket blandad och delvis konstig musik i en lista. Var skeptisk till låten under introt men vart ju helbra, direkt in i listan.

 

 

Listan, bara för att liksom.

 

Padde varför förstår inte folk att du trollade om den första?

 

Jag får aldrig aldrig aldrig någon cred för mina trollningar någonsin, delvis för att jag faktiskt ibland är så pass oskön att vissa grejer som borde vara trollningar är seriöst menade.

 

I den här situationen (antar att du menar utemöblerna) så skulle jag vilja påstå att jag var i någon gråzon. Hade aldrig som intention att köpa den, tyckte den såg rätt osmaklig ut personligen, men rent praktiskt vet jag ju med mig att jag hade älskat att mysa i den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GL ulaf!

 

Tänkte att denna db förtjänar min gårdagssdröm. Det är sommar och jag möter upp padrinos och någon annan från pf(minns inte vem, bara att det var ett random nick, och jag har aldrig träffat han irl). Vi möts upp vid nån slags sjö där vi ska åka vattenskoter. Padrinos käkar på ett päron när jag anländer, och jag blir extremt avundsjuk. Ett päron var precis det jag var sugen på, och padrinos beter sig malligt emot mig när han ser hur avundsjuk jag är. Mer av drömmen minns jag tyvärr inte...

 

bump

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska iväg och äta med en kvinna som alltid hör av sig i slutet av varje månad för att hennes konto är tomt som vanligt och behöver mat. Har aldrig engagerat mig i den välgörenheten innan men ska se till att öka på karman lite idag tänkte jag efter gårdagens synder.

 

Sen måste jag säga att Louis CK var otroligt bra igår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...