padrinosftw Postad 28 Maj , 2012 Författare Rapport Share Postad 28 Maj , 2012 Har 4 biljetter till Sverige-Ukraina 11:e juni. Totalt 4k för alla biljetter. Kontakta mig via PM vid intresse. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 9 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2012 Fan va mycket trögare det var den här månaden, att man inte alltid kan springa maj.. Förövrigt första vinsten med nystartade div7 laget idag. Innan hade vi en målskillnad på 4-36 så det var mycket välkommet. Har helt ok lag egentligen, men ett lag som startar med mig har inga större ambitioner. Ska köra ett träningsbet hu mot en polare, väldigt simpelt upplägg då det är typ träna 6 dagar i veckan fram till 1:a september och lite smådetaljer. Förslag på straff till en eventuell förlorare? Det ska svida, men inte såpass att man skulle förneka ett fusk tex. Pengar är inte ett alternativ tyvärr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Glödlampan! Postad 9 Juni , 2012 Rapport Share Postad 9 Juni , 2012 3 BigMac menyer och 50 cl Fernet per dag i två veckor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 9 Juni , 2012 Rapport Share Postad 9 Juni , 2012 3 BigMac menyer och 50 cl Fernet per dag i två veckor.. En på samma spår är att det bara är tillåtet ned fernet/någon annan dryck som smakar bajs fyllor fram tills nyår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 10 Juni , 2012 Rapport Share Postad 10 Juni , 2012 Nött din happiest socks-playlist i typ två veckor och stort like =) riktigt skön samling! Gl med spelet och hoppas du får en trevlig sommar mister Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 10 Juni , 2012 Rapport Share Postad 10 Juni , 2012 Förövrigt första vinsten med nystartade div7 laget idag. Innan hade vi en målskillnad på 4-36 så det var mycket välkommet. Har helt ok lag egentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 10 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2012 3 BigMac menyer och 50 cl Fernet per dag i två veckor.. En på samma spår är att det bara är tillåtet ned fernet/någon annan dryck som smakar bajs fyllor fram tills nyår Lovande start, låt förslagen fortsätta flöda! Nött din happiest socks-playlist i typ två veckor och stort like =) riktigt skön samling! Gl med spelet och hoppas du får en trevlig sommar mister Kul att höra! Bara för det började jag bygga på en ny lista.. Detsamma kompis, hoppas att allt är bra med dig! Vet att det låter sjukt, men vi tappar rätt mycket på att vi har en målvakt som är 165cm och 90kg tung (inte jag) helt utan spelsinne eller pondus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 14 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 14 Juni , 2012 OK, har en liten resedeal med en kvinnlig vän. Varje resa köper man något till den andre, enkla (helst intern) osv. Senast vart det en flip flop-magnet till henne varpå hon skrev direkt att hon skaffade en pokermark från las vegas till mig. Klagade över att den var för uppenbar, så hon fixade något nytt. Mycket onykter beskrev hon den ikväll, "den ligger i mitt sovrumsfönster, det är något du bör ha varannan vecka som minst om du inte är en dålig människa" plus något otydligt blaffs. Gissade på kondom, fick en lätt kindklapp och ett skak på bollen. Får inte grejen innan jag gissar rätt, och chansen att gissa rätt var tydligen extremt liten så antar att hon gick utanför boxen. Hjälp mig tack! Alla gissningar är välkomna såklart. Förfesten idag slog förövrigt alla rekord i att vara obehaglig. Nivån är rätt låg när man inte ens kan vistas i sitt eget hus utan gömmer sig i grannarnas buskar med en vän tills det är dags att dra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 14 Juni , 2012 Rapport Share Postad 14 Juni , 2012 Tandtråd, armband, penisring, kam, stekspade eller skoputs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 14 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 14 Juni , 2012 Mycket randomskrivandes nu. 1. Min lista. Min nya älskling, runt 70 låtar. Tyvärr är guldkornen local files... 2. Summerburst i helgen med mycket roliga människor, yippie osv 3. Sommarmänniskor och alla randomhäng, väldigt guld. Inte japan eller en aston martin liksom, men för en normal människa är jag mycket nöjd. 4. The classy issue nöts dagligen. En ytlig scrollares dröm. 5. NBA finals. Mina kära Bulls rök första omgången när först Rose vart skadad och följdes av Noah. Men semifinalerna var helt sjuka och finalen är en dröm match up med charmiga profilrika unga Oklahoma City Thunder mot stjärnspäckade Miami Heat. Är en av många LeBron haters, helt omotiverat såklart då han är den överlägset bästa spelaren just nu, samt egentligen inte är oskön på något sätt. Men det sitter kvar och går inte att ändra, vilket gör det ännu roligare. Go OKC! 6. A$AP Rocky, Kendrick Lamar och Childish Gambino nöts flitigt under mina patetiska försök till att träna. Och dagens sjukaste, https://www.flashback.org/sp37872649 Ajuste, var på Watch the Throne. Fortfarande helt lyrisk över det. Efter Drake vart det ett sent nyårslöfte att gå på mer konserter vilket har gått ok än så länge. Någon som vet om det finns några intressanta kommande? Tandtråd, armband, penisring, kam, stekspade eller skoputs. Iskallt tydligen. Tack ändå Johnny... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 15 Juni , 2012 Rapport Share Postad 15 Juni , 2012 Nagelsax Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 15 Juni , 2012 Rapport Share Postad 15 Juni , 2012 Detta projekt har jag arbetat med i ett halvår nu, och idag släpps första låten! Klick på länk för att köp! snart on ze spotzify producerad och skriven av oss tillsammans. http://itunes.apple.com/us/album/bag-of-bricks-single/id529655047 Video 2 cum Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 15 Juni , 2012 Rapport Share Postad 15 Juni , 2012 Nagelsax Jag tror på denna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 16 Juni , 2012 Rapport Share Postad 16 Juni , 2012 Rakhyvel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 17 Juni , 2012 Rapport Share Postad 17 Juni , 2012 zappa lite igår och när man kommer till svt2 och summerburst live står givetvis padrinos där och vevar i vanlig ordning. wp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 17 Juni , 2012 Rapport Share Postad 17 Juni , 2012 guld Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2012 zappa lite igår och när man kommer till svt2 och summerburst live står givetvis padrinos där och vevar i vanlig ordning. wp Fyyyyfan va kul jag hade, bortsett från en timma dag ett då en i sällskapet mådde skit så var det hur bra som helst. Ångest att det inte fortsätter idag verkligen. Att man tydligen gjort bort sig på tv är bara en bonus P.S alla gissningar är fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 17 Juni , 2012 Rapport Share Postad 17 Juni , 2012 Regs, regs, regs, all I see is reeeeeeeeeegs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2012 Regs, regs, regs, all I see is reeeeeeeeeegs! Om man fick regga tjejen i rött på ena bilden skulle man slå rekord i lycka tror jag.. mvh A Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 17 Juni , 2012 Rapport Share Postad 17 Juni , 2012 många vackra leenden på bilderna ovan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 18 Juni , 2012 Rapport Share Postad 18 Juni , 2012 Ångest att det inte fortsätter idag verkligen. THIS! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2012 Bokade resa till ibiza idag, åker på torsdag. När mobilen funkar igen ska man meddela familjen är tanken, en del av den kanske ser det här rent utav. Men övriga världen bör vara avundsjuka på mig idag, för ikväll ska det krökas med jerrp. Få förstår vilken nivå av sjukhet en sån sak innebär Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 27 Juni , 2012 Rapport Share Postad 27 Juni , 2012 Men övriga världen bör vara avundsjuka på mig idag, för ikväll ska det krökas med jerrp. Få förstår vilken nivå av sjukhet en sån sak innebär Grattis till en fet kväll! Mvh, Open air på fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 27 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 27 Juni , 2012 Två toalettstolar som vart sönderskallade, har stängt av allt vatten men det är fortfarande vatten som översvämmar stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 27 Juni , 2012 Rapport Share Postad 27 Juni , 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts