JohnH Postad 24 November , 2011 Rapport Share Postad 24 November , 2011 Tur att d är helg typ i dagarna 3 så du kan styra upp kalasfester. Tor är obv helg nu för tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 November , 2011 Rapport Share Postad 24 November , 2011 är back 30 inköp idag, fan va kul allt är nästan samma. fol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 25 November , 2011 Rapport Share Postad 25 November , 2011 utgång sthlm ikväll med en jävla massa irlz däribland fru ulaf kan bli strand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 25 November , 2011 Rapport Share Postad 25 November , 2011 Jag kommer rakea på lite olika spelplatser fram till 05:00.00snåret. Spelade en turre på jobbet nyss. OmahaNL. Vann inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 25 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2011 Tur att d är helg typ i dagarna 3 så du kan styra upp kalasfester. Tor är obv helg nu för tiden Hello mr brightside! nästan samma. fol Räddade upp det till ett 15k back, galet nöjd! SvS är väldigt kult utgång sthlm ikväll med en jävla massa irlz däribland fru ulaf kan bli strand Vajjert, kanske ses kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 November , 2011 Rapport Share Postad 25 November , 2011 joe rogan podcast, diskreta trådlösa hörlurar, en joint i näven och se glad ut FYP and PREACH homie! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2011 Planen var utgång, men fredagen den 25e november var en riktigt sjuk kväll så vart hemma. Strax efter tolv satt jag helt nykter och tryckte pepparkakor och spelade NBA. Vid 3 tänkte jag grinda lite, bara SvS och ipoker fungerar (alltid meck) men lyckas plussa 15 inköp på 2h Får bli utgång imorrn efter ett femtioårskalas istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 26 November , 2011 Rapport Share Postad 26 November , 2011 Jag var vägg i vägg med Ulaf igår. Han var på Strand(klubben) och jag var på Strand(baren). IRLarna ville inte betala inträde osv. Hade skoj iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 27 November , 2011 Rapport Share Postad 27 November , 2011 Jag var vägg i vägg med Ulaf igår. Han var på Strand(klubben) och jag var på Strand(baren). IRLarna ville inte betala inträde osv. Hade skoj iaf... Var ju inträdesfritt? Annars drog jag en smitare. Synd att du inte blev svensk mästare niklas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 27 November , 2011 Rapport Share Postad 27 November , 2011 Var ju inträdesfritt? Annars drog jag en smitare. Synd att du inte blev svensk mästare niklas Det var synd, men jag har det inte i mig, och det gör faktiskt inte någonting. För mig räcker det att once in a while få sitta på cc och spela med sveriges bästa pokerspelare 2010 och 2011, både live och online. Antisk och padrinos. Blir inte större än så... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 Januari , 2012 Rapport Share Postad 24 Januari , 2012 För mig det var här någon fejkade billigt och fräsigt boende i London? Mvh PostGF-Kny Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 24 Januari , 2012 Rapport Share Postad 24 Januari , 2012 För mig det var här någon fejkade billigt och fräsigt boende i London? Mvh PostGF-Kny Tror till och med att det var Butabi som sa att man kunde bo hos Svenska Kyrkan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 Januari , 2012 Rapport Share Postad 24 Januari , 2012 Tror till och med att det var Butabi som sa att man kunde bo hos Svenska Kyrkan. DET ska jag göra. 38 pund natt är ju guldpris Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 29 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2012 Hade det största sportsbettet i min low limit karriär ikväll på Heat -4,5 v Bulls ikväll. De ledde hela matchen, med relativt stor marginal mot slutet. Sista minuten blir kaosets kaos som inte går att beskriva för de som inte såg matchen, men såklart slutar det med att heat vinner med 4. Tilläggas bör att jag håller på Bulls, så enda sättet jag verkligen kunde förlora var om Heat vann med 1-4p. Mao, weeh weeh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 Januari , 2012 Rapport Share Postad 30 Januari , 2012 Hade det största sportsbettet i min low limit karriär ikväll på Heat -4,5 v Bulls ikväll. De ledde hela matchen, med relativt stor marginal mot slutet. Sista minuten blir kaosets kaos som inte går att beskriva för de som inte såg matchen, men såklart slutar det med att heat vinner med 4. Tilläggas bör att jag håller på Bulls, så enda sättet jag verkligen kunde förlora var om Heat vann med 1-4p. Mao, weeh weeh Haha fyfan va sick ändå. I feel ur pain bro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 22 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2012 Fick min första bil idag, sjukt nöjd och lite halvseg i bollen efter allt körandes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calibrat Postad 22 Februari , 2012 Rapport Share Postad 22 Februari , 2012 vad blev det för bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 22 Februari , 2012 Rapport Share Postad 22 Februari , 2012 gz till kortet ffsssssss!!! edit;Skåne roadtripa med ALLA dina regs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 22 Februari , 2012 Rapport Share Postad 22 Februari , 2012 Jag gillar att du FICK den Grattis till körkortet med ofc! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 22 Februari , 2012 Rapport Share Postad 22 Februari , 2012 såja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 22 Februari , 2012 Rapport Share Postad 22 Februari , 2012 Jag gillar att du FICK den Grattis till körkortet med ofc! Det var också den FÖRSTA bil han fick. Stort GZ! Mvh, Hans liv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 22 Februari , 2012 Rapport Share Postad 22 Februari , 2012 Grattis Padz!! i övrigt: Blev plötsligt så sjukt pokersugen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 22 Februari , 2012 Rapport Share Postad 22 Februari , 2012 Äntligen kan du vara kung på gatan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 23 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 23 Februari , 2012 Tack (= Vart en ny alfa romeo giulietta, vad nu det innebär men är nöjd med den trots (tack vare?) min ofattbara okunskap inom ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 23 Februari , 2012 Rapport Share Postad 23 Februari , 2012 Som sagt, mycket fin bil Du vet att regskylten syns va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts